Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כולכם מדברים על סוכן הביטוח/ חברת הביטוח, אני רק אזכיר לכם שהתרסקו בישראל בעבר רכבים לא פחות יקרים שרק לאחר התאונה כולם הופתעו שהרכב היה ללא ביטוח כלל.

 

קל להחליט לחסוך 150K ש"ח לשנה בביטוח, קשה לעמוד מול שבר של פרארי/ פורשה ולדפוק את הראש "למה לא עשיתי ביטוח"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כולכם מדברים על סוכן הביטוח/ חברת הביטוח, אני רק אזכיר לכם שהתרסקו בישראל בעבר רכבים לא פחות יקרים שרק לאחר התאונה כולם הופתעו שהרכב היה ללא ביטוח כלל.

 

קל להחליט לחסוך 150K ש"ח לשנה בביטוח, קשה לעמוד מול שבר של פרארי/ פורשה ולדפוק את הראש "למה לא עשיתי ביטוח"?

 

באמת מעניין,האם 150 אלף ש"ח זה סתם מספר להמחשה או שזה באמת מחיר הביטוח?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

אני שמעתי על כ 100K למכונית בשווי 1.2M לפני מספר שנים. לא ראיתי בעיניים שלי את הפוליסה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני מניח שזה באזור של זה. קצת פחות או קצת יותר זה לא משנה. שמת יותר מ2 מיליון שקלים על רכב, למה שלא תשים עוד קצת על ביטוח. ואם אפשר עוד קצת על כמה שיעורים עם מורה נהיגה, בכל זאת, בשביל נהג לא מנוסה זה פחד מוות לנהוג ברכב מהיר שכזה. אני יודע שאני לא הייתי מצליח להביא אותה גם ל70% מהיכולות. מכונה מדהימה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני זוכר שמישהו בעל R8 אמר שזה יוצא לו 8 אלף לחודש. שזה 96 בשנה. לאוטו של 1.5M בארץ.

אז נשמע הגיוני 150 אלף בייחוד שה-458 יקרה יותר ויוקר המחייה עלה מאז.

פורסם

כן.

 

מעניין איזו חברת ביטוח תסכים בכלל לבטח אותו ברכב הבא

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אם אני לא טועה ביטוח הוא ביטוח, לא משנה מי אשם ולמה. אם הוא נסע במהירות מופרזת והוא זה שהיה אחראי על התאונה, הוא ישלם את השתתפות העצמית (מעניין כמה..).

פורסם
. ואם אפשר עוד קצת על כמה שיעורים עם מורה נהיגה, בכל זאת, בשביל נהג לא מנוסה זה פחד מוות לנהוג ברכב מהיר שכזה.

 

כמה מורי נהיגה אתה מכיר שיכולים ללמד אותך לנהוג על פרארי?

בלי לפגוע אבל גם בקורס נהיגה מתקדמת שמבצעים פה בפורום, ספק אם יכולים להביא אותך לרמה שתוכל להתמודד עם כוח כזה בגלגלים

 

 

לגבי התאונה - רפואה שלמה לנהג ותושבי הרכב בעת התאונה, עצוב לראות שכך מסתיים.

הנקודה החיובית - צפו באתר אקוסטיק רקס, Exotic wrecks, יש עוד ייצוג ישראלי 8)

Confidence In Motion

פורסם

התכוונתי למורי נהיגה מתקדמת. און יעקבסון, דני G ושאר מומחים. אני לא יודע מי מהם יכול להוציא 100% מפרארי, אבל לשפר נהג לא מנוסה (מבחינת נהיגה ספורטיבית) הם ישפרו וזה בטוח. אז נכון, אולי לא תהפוך קימי רייקונן, אבל בכל זאת תשתפר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...