Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברו 3 שנים מאז שקניתי את הרכב ,אין רעש של הצתה

תאורת פנל נדלקת גם הרדיו, אך אין הצתה.

כנראה שנגמר המצבר, מה כדאי לעשות?

פורסם

שמעתי שחיבור כבלים יכול להיות מסוכן למחשב של האוטו, האם זה נכון?

קודנית הרכב עובדת. השלט רחוק של הרכב גם עובד.

פורסם

אם אתה חושש, תזמין שירותי דרך שיניעו לך את האוטו,

וגש משם ישירות למקום אמין שמוכר מצברים כדי לבדוק ולאמת שבאמת עבר זמנו של המצבר לפני החלפה.

 

 

so far so good so what

פורסם

אם עושים את זה נכון ובזהירות לא אמורה להיות בעיה.

ההתנעה גוזלת יותר כוח מהמצבר ולכן יכול מאוד להיות שהוא חלש ואין לו כוח לסובב את המנוע.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אם תאורת פנל לא נחלשת בעת סיבוב מתג הצתה למצב start - זה לא מצבר.

תנסה להפעיל צופר תוך כדי הפעלת סטרטר. האם הצופר נשמע רגיל/חלש/לא נשמע בכלל?

 

 

פורסם

תקן אותי אם אני טועה - 2 רכבים דוממים ,כבל אדם לחבר לפלוסים של

המצברים, ומינם למינוס, להתניע רכב מניע ולהזיק דוושה על 2000 סל"ד

ואז להניע את הרכב שלי.

ואז לפרק את הכבל השחור ואח"כ את האדום?

תקן אותי אם אני טועה?

ואז לנסוע לחשמלאי, אני גר בר"ג ליד המשטרה, יש באזור חשמלאי מומלץ?

יש מצבר מומלץ ?וכמה צריך לעלות לי המצבר בערך?

פורסם

נסה לדרדר את הרכב {להניע בדחיפה} . לאחר מכן , אם זה הניע גש למוסך לבדיקה או החלפת המצבר . 90% שהמצבר הלך לעולמו . אם לאחר כמה נסיונות לא מניע הזמן שרותי דרך , או גרור את האוטו למוסך .

פורסם

הנעתי עם כבלים ,וקפצתי לאוטו דיפו שם בדקו מצבר וטעינה,

המצבר הלך ,ואמרו לי שבגלל שהמצבר של ה-I10 קטן

אז יש להם רק של וורטה וזה עלה לי 700 ש"ח, נראה

לי שתקעו לי מחיר.. נתנתו לי 20 חודשי אחראיות.

×
×
  • תוכן חדש...