Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות ע״י ת.ז בלבד - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו בדיוק הנקודה - אם הספקתי לעשות את זה במהלך חופשותיי הקצרות בארץ, זה רק מראה עד כמה הדבר פשוט ונפוץ ולא מעיד על כלום.

 

יש הרבה פרמטרים שצריך לבדוק לפני שמחליטים לקנות, אבל יש הבדל בין לעשות שיעורי בית לבין לפחד מהצל של עצמך ולחיות בתחושה שכולם מסביב רמאים. מה שהולך בדיון הזה הוא לטעמי היסחפות פראית. מי שרוצה לקנות רכב בראש שקט (יחסית) מספיק שיעבור על ה-FAQ של פורום הייעוץ ברכישה, לא צריך להכניס את עצמך לסרטי מתח.

פורסם

חברים, הנסיעה בוטלה.

האדון לא מוצא את התז של הבן. נמתין עד יום שלישי ונקווה שלא אצא קירח בסופו של דבר.

שונא את ההמתנה והציפייה ללא נודע!

פורסם

מה קרה שהוא לא מוצא את ת.ז. הזהות של הבן ?

נסה לבקש לדבר עם הבן בחו"ל ולבדוק מולו שהמכירה מאושרת על-ידיו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אל תעשה משהו פזיז, אם יש רכב אחר במצב זהה לך על זה.

אני מכיר הרבה! מאוד סיפורים שלא מומלץ לך להיות מעורב בהם.

לך על הצד הבטוח ותשאיר את הרכב הזה לגיבורים...

פורסם

אם הכל תקין, אתה יכול לחכות קצת.

 

האמת היא שחוץ מרכב אחד שהיה לי, כל הרכבים שלי היו על שם ההורים, כשההורים גרו בחו"ל (הייתי סטודנט ולא יכולתי שהרכבים יהיו על שמי).

 

העברתי בעלות על לפחות 8 רכבים שונים בלי שבעל הרכב יהיה לידי ולרוב אפילו לא בארץ.

 

לאף אחד אין את החתימה שהוא יכול להשוות אז כל עוד זה חתום על ידי "מישהו", זה עובר.

 

השאלה היא האם אתה רוצה להסתכן ולקנות רכב ממישהו שלא ראית באופן אישי (בעל הרכב עצמו) ואתה רק סומך על אבא שלו.

תדע שאחרי זה חקירה פלילית (גם אם אתה סתם קורבן של נוכל) זה ממש לא נעים.

פורסם

^ כפי שאמרתי, נחכה לילד שיחזור מהנופש.

ואז ההעברה תיעשה מולו.

היה עוזר לי אם תוכלו לתת את דעתכם בעניין הידיים והקמ בין שני הרכבים עליהם אני מתלבט.

יש את הרכב הזה שדיברנו עליו שאותו עדיין לא ראיתי ואני עלול להגיע ולהתאכזב ויש עוד אחד שאותו ראיתי (יש לי פה ושם כמה ריג׳קטים קוסמטיים אבל בסך הכל בסדר) ושהוא גר בסביבה שלי.

שני הרכבים אותו דגם שנה וצבע, אחד עם 61 קילו יד 1 והשני (שקרוב אלי) עם 83 יד 2 + דורש 2000 ש״ח יותר מהראשון.

כדאי לחכות לאדון עם הבן שנמצאים 3 שעות ממני ועדיין בכלל לא ראיתי את הרכב אבל מחזיק ב 22k קילו פחות? או ״ללכת על בטוח״ עם הרכב שכבר ראיתי ולספוג 22k קילו נוספים + 2000 ש״ח.

יש לציין שניהם ציינו שהמחיר סופי ולא למיקוח.

האדון מרחוק מוכן להתחייב על שילדה בלבד ומאפשר גישה לטיפולים במורשה.

והשני (שקרוב אלי) מתחייב על הכל.

חשוב לציין שאני עושה כ 15k קילו בשנה

כך שמדובר על ״מציאה״ בשבילי לקנות את הרכב של האדון (אחרי בדיקה כמובן) כי ביום שארצה למכור בעוד כמה שנים הוא ישאר עם קמ נמוך מאוד לשנתון (אך עם יד גבוהה יותר)

מה הייתם עושים, ממתינים?

פורסם

באיזה דגם מדובר ומאיזה שנה? ברכב הקרוב - מי היתה היד הראשונה? מה המחיר האבסולוטי?

אישית לא הייתי מבזבז 3 שעות על נסיעה כדי לראות רכב שחשוד שנמצא בידי סוחר. במצב כזה תהיה תחת לחץ לבצע עסקה על המקום ולא תקח לך את הזמן לקבלת החלטה מושכלת והסיכון לנפילה יותר גדול.

כמוכן - כמה זמן מוצע הרכב הקרוב למכירה? אם הוא טרי בשוק יתכן שבעליו יהיה נוקשה, אם הוא נמצא בשוק כבר זמן מה יתכן מאד שתוכל להתמקח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Not yet!

סבלנות.. אני אעדכן ואעלה תמונה אם תרצה ברגע שתתבצע הרכישה.

בינתיים עד יום שלישי, פעמיים כי טוב.

פורסם

האדון בן 67 וזה לא מנע ממנו לחרטט סיפורים ולטרטר בנאדם 3 שעות לכל כיוון +יום עבודה ונסיעות.

למדתי על בשרי.

הרכב במצב דוחה מבחינה קוסמטית עד כדי כך שלא התאמצתי אפילו לקחת לבדיקה.

כמות המנוולים שיש כאן..... למישמתעניין במאזדה 6 לקצורי 09 שימנע מנסיעה לירושלים לבחור בשם יוסי.

אלא אם לא אכפת לו מקוסמטיקת הרכב.

פורסם

אהההה אז על מאזדה אנחנו מדברים ... אישית אני לא סובל את הרכב הזה . בזמנו אבא שלי התלבט בין מאזדה לבין מליבו ( להרגיש אוטו מנהלים ) ואחרי שנסענו בשניהם בחרנו את האמריקאית . אגב גמני קניתי רכב ממישהו שיפה כוח , לא יצא שד מהאוטו בסוף

אוטו-מאניה :-)

פורסם
האדון בן 67 וזה לא מנע ממנו לחרטט סיפורים ולטרטר בנאדם 3 שעות לכל כיוון +יום עבודה ונסיעות.

למדתי על בשרי.

הרכב במצב דוחה מבחינה קוסמטית עד כדי כך שלא התאמצתי אפילו לקחת לבדיקה.

כמות המנוולים שיש כאן..... למישמתעניין במאזדה 6 לקצורי 09 שימנע מנסיעה לירושלים לבחור בשם יוסי.

אלא אם לא אכפת לו מקוסמטיקת הרכב.

לא נורא.

 

עם קצת ניסיון אתה כבר תלמד לסנן את השקרנים/רמאים/חרטטנים כבר בשיחת הטלפון. אל דאגה לאחר כמה שיחות ופגישות אתה תפתח חוש שישי לאנשים מסוג זה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...