Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני נכוותי מהעיניין הגעתי הבוקר וגיליתי את האוטו מלוכלך מקקי של יונים.

ניקיתי עם מים ומטלית אבל גיליתי למרבה הצער כתם שלא יורד מתחת לסיפור שנוצר, ווקס לא השפיע מה כן אפשר לעשות?

הרכב חדש בן 4 חודשים בצבע כחול מטאלי כהה.

פורסם

נייר סופג רטוב (שהכול יהיה ספוג במים) ולהניח על הלשלשת, תן לו קצת זמן ותסיר את הנייר עם הלשלשת.

 

(דרך אגב, מה לא הבנתי מה עשית עם ווקס ?)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כמו שתומר הסביר, נשאר כתם מתחת לקקי של היונים. פוליש אם כך אתם אומרים יעזור? חשבתי ללכת למקום המתמחה בפוליש שיעשה לי על כל הרכב לטשטש גם סווירלים שהגיעו עם הכנה לקוייה של הרכב, האם מישהו מכיר טוב באזור השרון? מול קניון רננים ברעננה יש מקום האם מכירים אותו? וכמה אמור לעלות הסיפור?

פורסם

תעשה טוב טוב שיעורי בית לפני שאתה מפקיד רכב בין 4 חודשים אצל מישהו עבור פוליש "וטשטוש סווירלס", שלא תתאכזב עוד יותר.

היום כל שטיפת מכוניות עושה פולישווקס. 85% (הערכה גסה) לא יודעים מה ההבדל בין שריטה קטנה ושטחית (swirls) לבין שריטה אקראית ועמוקה (rids). רוב המכונים הללו עובדים עם כלים (מכונות ופדים) אגרסיבים, שזה בסדר לעבוד איתם אבל צריך לדעת איך.

 

לגבי הכתם שלך זה נקרא בלעז etching, ככל ש"זה" יושב יותר זמן ככה "זה" "אוכל" יותר משכבת ה-clearcoat.

 

למה חשבת שווקס ישפיע על כתם כזה? אני מציע לך להקדיש שעת קריאה ולהכיר את המוצרים השונים והנזקים השונים שקיימים וכיצד ניתן למנוע אותם (או לפחות למזער).

 

מכוון שאף אחד עדיין לא האיר את ענייך, אז חשוב שתבין שווקס לא מסיר שום כתם, שריטה או משהו בסגנון.

אפילו ווקס עם מעט חומרי חיתוך לא יעשה זאת. ואם הוא כן ממלא את הכתם אז מדובר בתהליך זמני בלבד.

 

יכול להיות שחלק מחברי הפורום יספקו לך עבודה יותר מקצועית מרוב מכוני השטיפה, שווה לך לבדוק.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אחרי שזה נשאר תקופה לעשות את הנזק אין מה לעשות, פוליש רק יזיק לדעתי. ההגנה הכי טובה זה אוטמי צבע (אוף כמה פעמים אמרתי את זה).

פורסם

חברים מה אתם מציעים לעזוב את זה ככה וזהו?

בסה"כ זה היה יום אחד על הרכב שלא ירדתי למטה לבדוק ונשאר כתם לצערי.

פורסם

תודה תמיר, לצערי לא יצא לי להגיע אליך...לדעתך אם אלך למקום שעושה כביכול הכנה של רכבים כמו חדשים הדבר עלול להוות סיכון לצבע הרכב?

פורסם

אל תלך למקומות ממוצעים כי הממוצע נמוך מאוד בארץ.

 

תאמר לנו מאיזה איזור אתה שנוכל להפנות אותך למקום נורמלי לפחות.

 

חוץ מזה , סיכוי טוב שתוכל להסיר/לטשטש בעצמך בעזרת Meguiars Ultimate Comoun.

 
 

 

 
 
פורסם

אני מכפר-סבא.

שמתי לב לעוד כמה סימנים קטנים במרכז מכסה המנוע, פעם ראשונה עם רכב כהה ואני מתחיל להתבאס .

פורסם

^ בשביל שלא תמשיך להתבאס תלמד כיצד נמנעים מלהגיע למצב כזה בעתיד.

זה שעכשיו הכתם ירד נקודתית יעשה אותך מאושר? ומה אחרי זה? יבוא עוד אחד כמובן.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

להימנע מלהחנות בחניה הנגועה בבניין שלי הבנתי, מה אני יכול בעצתכם לעשות כדי לשפר את המצב?

פורסם
אם אתה יכול להגיע לראשון אני יכול לנסות להסיר לך את זה ללא עלות.

רק תגיע עם הרכב אחרי שטיפה.

תאמין לי תמיר אמן ירבו אנשים כמוך!

×
×
  • תוכן חדש...