Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עזבו אתכם מהשטויות, מתי לשוטרי ישראל יהיו ניידות כאלה?

 

skfa204e4d24dc4112a.jpg

 

נראה לי שמשטרת ישראל סיימה עם סקודה,והמבין יבין..

בלי קשר לסקודה,לעצם העיניין רכב דיזל עם 105 כס לא בדיוק מתאים לעבודת אכיפה,הרכב כבד מאד וכל פרחח שמחליט שהוא נותן גז ובורח,סביר להניח שיצליח במשימה.(כן אלעד,ראיתי שזהrs. ררר)

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
משטרת ישראל סיימה עם אוקטביה. פה אנחנו מדברים על פאביה. יחי ההבדל הקטן :)

 

המכלולים אלעד,המכלולים,...מניסיון,לא הוכיחו אמינות מופלגת,בלשון המעטה,ונכון שאלו רכבים שמחליפים נהגים וננהגים באגרסיביות,אבל לא חורגים מהק"מ לטיפול,יש על כך הקפדה גדולה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אפשר להוביל בהם עצורים בספסל האחורי בצורה בטוחה.

בתא במטען הותקן גם כן כלוב מיוחד שיאפשר לשוטרים להוביל נשק וציוד הדורש רמת אבטחה גבוהה יותר מתא מטען רגיל.

 

לפי הפרסומים הם קיבלו הנחה יפה מהיבואן , ועלות המיתקונים הנוספים עוברת 40,000 שח .

ואיך הקיה הזאת עושה את זה טוב יותר ממונדיאו סטיישן? (לדוגמה).

 

עזבו אתכם מהשטויות, מתי לשוטרי ישראל יהיו ניידות כאלה?

 

skfa204e4d24dc4112a.jpg

They are not worthy, not worthy!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
ואיך הקיה הזאת עושה את זה טוב יותר ממונדיאו סטיישן? (לדוגמה).

 

 

They are not worthy, not worthy!

 

אין לי מושג , איך היא עושה יותר טוב אם בכלל.

אני מניח שקיא הם לא היחידים שניגשו למכרז וכל חברה הציע את הצעתה עם היתרונות והחסרונות.

 

אני מניח שיש הגיון בבחירה ברכב גבוהה יותר גם אם יש לו יכולות שטח מוגבלות, בטח שיש לו יכולת לדלג על מדרכות/איי תנועה למיניהם כמו גם לישיבה גבוהה יש יתרונות משלה בהיבט המבצעי.

פורסם

זה ממש נשמע כמו שכנוע עצמי בדיעבד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה זה כבר משנה עכשיו? הרכבים כבר על הכביש. ובכל מקרה כל רכב אחר שהמשטרה היתה קונה

הייתם מקנטרים למה כן ולמה לא...

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

^

לא מסכים איתך. אמנם איני יכול להעיד בנוגע לאחרים, אך לדעתי עדיף שהיו קונים סטיישן ט"ד במקום הזוועה הזו, גם היו חוסכים בעלות הרכישה וגם בתצרוכת הדלק (והם נוסעים לא מעט). זה נאמר מתוך הנחה שאין לקיה הזו שום יתרון מעשי, ותקנו אותי אם אני טועה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הנה כתבה בנושא מאמצע 2012:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3569792,00.html

והסבר לדרישות מהרכב החדש:

http://www.police.gov.il/articlePage.aspx?aid=160

 

הדרישה המרכזית היתה 4X4 קבוע ואת זה אף רכב משפחתי לא יכול לספק.

 

עריכה:

מצאתי את המכרז שפורסם בשנה שעברה לרכישת הניידות הללו:

http://vehicle.mof.gov.il/NR/rdonlyres/4C928F42-2851-4274-8246-4AD3F32E9545/35610/Micraz312012.pdf

 

למי שאין כח לקרוא את כל 75 העמודים שמכרז, הנה רשימת הדרישות מהרכב על פי המכרז:

מפרט טכני לרסר"ת

.1 רכב בעל מרכב אחוד 5 דלתות, דגמי 2012 ואילך. 2 ( דלתות בכל דופן ודלת אחת מאחור)

.5 2 נוסעים כולל נהג (כולל דיגום הרכב, ראה נספח דיגום)

.3 הנעה 4 X4 אקטיבית ללא צורך בשילוב 4X4

.4 אורך הרכב 4600 מ"מ לפחות.

.5 רוחב הרכב 1800 מ"מ לפחות.

.6 סוג מנוע בנזין / דיזל.

.7 הספק מנוע 150 כ"ס לפחות.

.8 מומנט מנוע 210 ניוטן/מ' לפחות.

.9 מרווח גחון 190 מ"מ לפחות (ניתן להגביה לגובה הנדרש באישור יצרן או יבוא הרכב).

.10 דרגת זיהום אויר עד 15 כולל.

.11 תיבת הילוכים אוטומטית.

.12 תאוצה 0-100 קמ"ש עד 12 שניות.

.13 נפח תא מטען 480 ליטר לפחות.

.14 כושר העמסה (משקל כולל פחות משקל עצמי) – 500 ק"ג לפחות .

.ABS מערכת 15.

.16 מערכת בקרת יציבות ESP.

.B.S.A מערכת 17.

.6 18 כריות אויר לפחות.

.19 נעילה מרכזית.

.20 ההתקנות ברכב תהיינה בהתא לסעיף( 3 של נספח ב', ונספח י' (התקנות קשר) הצעה

שתתקבל ללא התייחסות לסעיף( סלנ 3 פח ב' ונספח י' לא תעמוד בדרישות תנאי סף( זה

ועשויה להיפסל מסיבה זו.

.4 21 חלונות חשמל, כולל מנגנוני מרימי שמשות ושלטי נוחות.

.22 אימובילייזר.

.23 מראות צד חשמליות.

.24 מזגן מקורי כולל פתחי אוורור לנוסעי במושבי האחוריי.

.25 ממולייט לכיבוי והדלקה אוטומטי של אורות הרכב.

.26 רדיו דיסק.

.27 אלטרנאטור H.D ,כ שמאז האנרגיה בסיבובי סרק ברכב יהיה לפחות 5 אמפר בהפעלת

כלל צרכני הרכב כולל: כולל גשר תאורה, מכשיר כריזה, מכשיר קשר, מחשב ניידות,

מטע פנס חיפוש, מטע פנסי ערכת מחסו(כמפורט בנספח יב'פירוט צריכות חשמל) .

.28 חיווט הכנה להתק תידלוק.

.29 צבע לבן חובה, צבע נוסף( בהתא לדרישה ובכפוף( לזמינותלא תהיה תוספת מחיר עבור

צבע נוסף(.

פורסם

יציבות עאלק, שמתקזזת עם מרכז כובד גבוה מדי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אלה לא ניידות אלא המחליפות של הטויוטה לנד קרוזר

 

בד"כ משמשות בעיקר למשטרה ירוקה באזורים חקלאיים כדרך אגב

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
4X4 קבוע, ללא יכולת שטח, לאיזו מטרה בדיוק?

 

מה זאת אומרת ללא יכולת שטח?

אחת הדרישות מרכב סיור הוא להתנייד גם בשטח קל.

פורסם
אלה לא ניידות אלא המחליפות של הטויוטה לנד קרוזר

 

ממש לא המחליפות של הלנד קרוזר.

הלנד קרוזר ברובו ניתן למג"ב שם באמת יש צורך מבצעי לעבירות גבוהה.

הקאיות הן מחליפות האוקטביה.


×
×
  • תוכן חדש...