Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולה?

 

אם נעשה ממוצע של 3 שנים אחורה, נראה שהמדד עלה ב 2.4% לשנה.

ממוצע של 5 שנים אחורה, נראה שהמדד עלה ב 2.76% לשנה.

לכן הריבית שיש כאן היא בן זעומה (שמירת ערך בקושי) לבין הפסד קטן.

3 שנים אחורה.JPG

5 שנים אחורה.JPG

פורסם

ז"א מעולה באופן יחסי, שים לב שההצעה שיש לי מבנק מזרחי טובה בכמה מונים.

שלא לדבר על כך שבבנק מזרחי אין בכלל אלמנט של ריסק (מדד שמפתיע לרעה וכו').

פורסם

הבעיה במדד שהוא לעיתים שלילי ושהוא לא מיידי אלא מטפס לאט לאט.

 

(ובטח מעולה באופן יחסי, כולנו היינו רוצים 1000% ב-5 שנים, אבל אין כבר).

משכנתא זה קל

פורסם

הריבית היום אפסית. לשים את הכסף בפק"מ בימים שכאלה מוביל להפסד.

 

אם אתה מעוניין בהשקעה עם סיכון אפסי, לך על קרנות שקליות. התשואה נעה בין 2-3% שנתי, מבלי לסגור את הכסף למועד מסויים מראש. כמו כן גם אין עמלות על קניה/מכירה.

172

פורסם

אם אתה יכול לקבל הלוואה של 100000שח נוספים ל 100000 שח שברשותך, ולאור מה שקורה בתחום הנדל"ן בארץ, הרי ניתן לקנות דירה בארה"ב , להגיע לתשואה של מעל ל 10% , כאשר ערך הנכס גם עולה, אף משמעותית.

 

להזהיר, צריך מומחה ישר ואמין כדי לאתר, לבחור ולבצע, וללוות (ולטפל בשכירותיות ובתחזוקה שלאחר הרכישה) עסקה נכונה במיקום נכון ואיכותי בלבד אל מול בדיקה של נתונים רלוונטים לאיכותו של המיקום ביחס למדדים מקומיים ואל כלל הערים והשכונות בארה"ב.

 

לעניין המומחים, יש כאלה.

 

לדוגמא. דירה שנקנתה ע"י אחד כזה (לעצמו) לפני כשנה ב 42 אלף דולר, לא רק ששווה כיום יותר, אלא שיש שמציעים עליה 65 אלף דולר (הדירה הספציפית הזו אינה מוצעת למכירה) והתשואה במחיר שהושכרה בימי קנייתה לפני כשנה ב 42 אלף דולר עומדת למיטב ידיעתי על 800 דולר נטו לאחר מיסוי. (יש מיסוי לעניין).

 

לצערי אין תחליפים נאותים בארץ בסכומים נמוכים מ 400000שח לערך , אלא מחירים צפונה.

 

(גילוי נאות -- הכותב עוסק בנדל"ן למשקיעים בחיפה)

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אם אתה מעוניין בהשקעה עם סיכון אפסי, לך על קרנות שקליות.

אתה יכול אולי לתת דוגמאות לטובת הדיוט גמור בתחום, כמוני למשל?

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...