Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש הקרוב אמורה להשתחרר לי תכנית חסכון עם סכום די יפה, היות ואני לא צריך אותו כרגע החלטתי להמשיך לסגור אותו.

רק שנמאס לי לקבל ריביות נמוכות בבנק והייתי רוצה לחפש תוכנית השקעה סולידית עם תשואה טובה יותר.

 

אופציות של קניית דירה להשקעה לא רלוונטיות, כי מדובר בסכום שנמוך מ-100,000 שקלים.

 

שמעתי על מק"מים שזה אג"ח בנקאי קצר מועד, למישהו יש נסיון עם זה?

אג"חים של חברות פרטיות קצת פחות מעניין אותי, עם כל התספורות שעושים היום במשק.

 

מצד שני גם הציעו לי תכנית חסכון בבנק ירושלים עם ריבית יותר גבוהה ממה שאני מקבל היום, הסיבה היא כמובן שמדובר בבנק קטן יחסית לעומת בנקים אחרים והריבית הגבוהה יותר היא למעשה מעין "פרמיית סיכון".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם כוונתך "פרמיית סיכון" מכיון שיש חשש שהבנק הקטן כביכול ייקרוס, אז הסר כל דאגה מליבך.

לא שאין חשש, אך זה נכון לגבי כל בנק בישראל והסיכוי לכך יחסית קטן עד קלוש. בנק המסחר נפל בגלל מירמה ולא בגלל שהוא היה קטן.

 

תבדוק גם בבנק מזרחי, אני פתחתי שם תוכנית חיסכון עם תנאים טובים.

פורסם

הבנק למסחר נפל בגלל שהוא היה קטן.

בבנק גדול יותר יש יותר משאבים למנגנוני פיקוח, וההשפעה של מעילה אחת היא קטנה יותר באופן יחסי.

בגלל הסיפור הזה, אחרי שהפרשה נחשפה, בנק ישראל סגר את כל הבנקים הקטנים מאוד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עוד משהו ששכחתי לציין.

תעשו לי טובה ואל תפנו אותי לכל השרלטנים שמציעים שותפות בעסק/קו של מכונות קפה או חטיפים או בלה בלה בלה...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה רמת הנזילות הנדרשת מהכסף? מתי תצטרך אותו?

אם תוכל לשכוח ממנו לפחות ל-3 שנים, אשמח לפרט כאן תכנית לא רעה בכלל שמוכיחה את עצמה.

172

פורסם

נכון להיום אין בו צורך לשנתיים הקרובות....וגם לא בשנתיים הקודמות שהוא שכב בבנק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני גם אשמח לשמוע.

 

יש לי סכום קרוב לזה של פותח השרשור וגם אני לא מרוצה מהריבית שהבנק נותן.

Suzuki Samurai 86

Suzuki RV50 87

Willys Pickup 61

פורסם
תבדוק גם בבנק מזרחי, אני פתחתי שם תוכנית חיסכון עם תנאים טובים.

 

אל תבדוק במזרחי. במזרחי התנו פעולה מסויימת שביצעתי בפתיחת חסכון.

אז פתחתי. ואחרי חצי שנה הרווחתי @@@תחזיקו חזק@@@ 50 אגורות וזה עוד לפני מס.

----

פורסם
אל תבדוק במזרחי. במזרחי התנו פעולה מסויימת שביצעתי בפתיחת חסכון.

אז פתחתי. ואחרי חצי שנה הרווחתי @@@תחזיקו חזק@@@ 50 אגורות וזה עוד לפני מס.

 

תלוי כמה אתה משקיע וצריך לחשב לפני הסגירה כמה אתה תקבל

רק בסכומים גדולים כמו מליון אפשר לראות רווח טוב אחרי שנה.

 

פורסם

אם יש לך סכום של 100K ש"ח, ואתה לא מתכוון לגעת בו ב3-5 שנים הקרובות, הייתי פותח תיק השקעות וקונה:

- מניות של חברות גדולות ויציבות שמחלקות דיבידנד (רוב התיק)

- אג"חים

- קרנות, תעודות סל על מדדים (ETF)

- מניות של חברות עם סיכון גבוה יותר (אחוז קטן מהתיק)

 

נסיון העבר אומר שמניות של חברות גדולות, כאלה שיהיו איתנו כאן בעוד 5 שנים לפחות (קוקה קולה, בואינג, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קולגייט, וכו'...), מספקות תשואה נדיבה מאוד, ואתה מוזמן לעשות את המחקר הקטן הזה בעצמך. כמובן שמדובר על תיק השקעות בבורסה בניו יורק. אל תתקרב לבורסה בארץ.

 

לא רק שתקבל תשואה לא רעה בזמן המכירה, אלא גם תזרים מזומנים כל רבעון (בסכום של 100K הוא יהיה קטן, אבל עדיין).

 

ההשקעה הזאת מצריכה ידע בחברות שאותן אתה קונה, צריך להכיר אותן, ומה ה-Roadmap שלהן לעתיד הקרוב, ובכלל, האם המחיר מתאים לקניה של מניות שלהן כרגע. אתה גם צריך להיות עם היד על הדופק ולבדוק את המניות באופן שבועי.

אני לא הייתי סומך על אף ברוקר בבנק. אבל זה רק אני.

כמובן שאסור לשכוח שיש סיכון גבוה יותר מהשקעה בפק"מ, אבל זה תלוי כמה אתה מוכן להתסכן.

 

בהצלחה.

172

פורסם

אין לי מושג קלוש בכל העניין של הזה של השקעות \ מניות וכ"ו...

אבל אחרי המלצה שקיבלתי על תוכנית קשת של מגדל והעברת את הכסף מהפק"מ שלי לשמה אני מאד מבסוט מהתשואה וכך גם כמה קרובי משפחה שלי.

 

ממליץ להריץ בגוגל תוכנית קשת של מגדל.

פורסם
אל תבדוק במזרחי. במזרחי התנו פעולה מסויימת שביצעתי בפתיחת חסכון.

אז פתחתי. ואחרי חצי שנה הרווחתי @@@תחזיקו חזק@@@ 50 אגורות וזה עוד לפני מס.

 

אתה מוזמן להפנות אותי לבנקים נוספים שנותנים ריבית כזאת: בבנק מזרחי נותנים לי מדד +

שנה 1-2 : 0.5%

שנה 3: 0.9%

שנה 4 : 1.25%

שנה 5: 1.65%

 

שיהיה ברור, לא שאני חושב שזה מלהיב. אבל ריבית מובטחת מעל המדד זה ההצעה הכי טובה שקבלתי.

בבנק פועלים שבו אני מנהל את החשבון ומכניס להם משכורת וכו', לא דגדגו אפילו את הריבית הזאת וגם לא בבנקים אחרים.

 

מצד שני גם הציעו לי תכנית חסכון בבנק ירושלים עם ריבית יותר גבוהה ממה שאני מקבל היום, הסיבה היא כמובן שמדובר בבנק קטן יחסית לעומת בנקים אחרים והריבית הגבוהה יותר היא למעשה מעין "פרמיית סיכון".

מה הריבית שהציעו לך?

פורסם

2.6% שנתי - פיקדון ל-3 שנים בלי תחנות יציאה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...