Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שמעתי דבר הזוי מחברת הביטוח שלי עבור רכבי שהוגדר כאובדן גמור.

בשיחה היום עם חברת הביטוח נאמר לי שסכום האגרה שנותרה (במקרה שלי 10 חודשים), יקוזז על ידם ממחיר פיצוי הרכב ויוחזר בהמשך ממשרד התחבורה .יוצא מכך שאני לא מקבל אגורה החזר עבור הטסט שנתי ,למרות שמיום התאונה נותרו עוד 10 חודשים.

האם נכון?

Oh Lord, won't you Buy me a Mercedes Benz.

פורסם

תעלול מוכר של חברות הביטוח (מהשנים האחרונות).

הוגשה כבר תביעה ייצוגית בעניין זה.

http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_y/2233b.pdf

 

אני לא יודע אם היה כבר פס"ד, אולי מישהו ממשפטני הפורום יודע לבדוק?

ת"צ 33569-07-12

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום,

שמעתי דבר הזוי מחברת הביטוח שלי עבור רכבי שהוגדר כאובדן גמור.

בשיחה היום עם חברת הביטוח נאמר לי שסכום האגרה שנותרה (במקרה שלי 10 חודשים), יקוזז על ידם ממחיר פיצוי הרכב ויוחזר בהמשך ממשרד התחבורה .יוצא מכך שאני לא מקבל אגורה החזר עבור הטסט שנתי ,למרות שמיום התאונה נותרו עוד 10 חודשים.

האם נכון?

למיטב ידיעתי אין מצב שזה נכון, אני משבית רכבים ומגיש למשרד התחבורה פרטים להחזר אגרת הרישוי, אין שום קשר לחברת הביטוח, זו פעם ראשונה שאני שומע תרגיל כזה. לא לוותר.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

חברות הביטחח מנמקות את הקיזוז בטענה כי מחירון לוי יצחק מדובר על רכבים משומשים ומיחירם כולל אגרת רישוי

ולכן במידה ומבוטח מקבל את מלוא מחירון במקרה אובדן גמור מאת חברת הביטוח זה כולל אגרת רישוי ולכן יש לקזז הפרש ולקבל מאת משרד הרישוי

 

אני בספק עם מגשי התביעה יזכה בתביעה.

  • ספונסר פורום
פורסם
חברות הביטחח מנמקות את הקיזוז בטענה כי מחירון לוי יצחק מדובר על רכבים משומשים ומיחירם כולל אגרת רישוי

ולכן במידה ומבוטח מקבל את מלוא מחירון במקרה אובדן גמור מאת חברת הביטוח זה כולל אגרת רישוי ולכן יש לקזז הפרש ולקבל מאת משרד הרישוי

 

אני בספק עם מגשי התביעה יזכה בתביעה.

 

לאחר ברור העינין יש הגיון במה שאומר אריק ,למרות שאני לא נתקלתי בקיזוז מהסוג הזה .נדע לעדכן מבוטחים בעינין .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

עדכון,

היום בשיחה עם שמאי מחברת יצחק לוי הוא טוען שבאמת אגרת רישוי מגולמת במחיר המחירון.

למה ? ככה.

עצוב שככה נקבע מחיר רכב בישראל.

בינתיים נתתי לעורך דין (אח של אשתי) לבדוק מה עלה בגורלה של התביעה הייצוגית.

Oh Lord, won't you Buy me a Mercedes Benz.

  • ספונסר פורום
פורסם
נו טוב

 

לא מבין למה זה ולא מבין איך דמות אחד קובעת את כל הכללים

 

אחיי קומבינות, איך נראה לכם שחברות הביטוח מקבלים רק את מחירון לוי יצחק, קומבינות שמור לי ואשמור לך.

העינין מאוד סיקרן אותי ובדקתי שוב.

אכן ישנה תביעה יצוגית בעינין ואפילו נקבע מועד לדיון, למיטב ידיעתי מדובר בשלוש חברות ביטוח, אם תשאלו אותי יש היגיון בדרישת חברות הביטוח אבל הדרך לא נעשת בתמימות, כמו שנאמר כשר אבל מסריח.

מצד שני אם חושבים על זה, מחיר הרכב המשומש הוא מחיר הרכב כולל מיסים, ולא אגרות.,

אני מקווה ששופט בית המשפט ידע לקרא את מפת ענף הרכב, ויזהה מי מושך בחוטים ומה האינטרס . כל היודע דבר היתחדשות בעינין אנא עדכנו כאן בפורום, כוון שזה המקום להפיץ את הידיעה ולהעיר את תשומת ליבם של בעלי הרכב.

שבת שלום.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

מדובר בשלוש תביעות ייצוגיות כנגד שומרה, שלמה ביטוח ומגדל , ולכן אוחד הדיון בהם. שלושת חברות הביטוח מיוצגות על ידי משרד רם כספי , כך שיהיה מעניין.

 

תביעה ייצוגית - תהליך ארוך. אעקוב אחרי התהליך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי אם מדובר ברכב מהשנים האחרונות שיש לו חודש עליה על הכביש - יש בכך הגיון.

 

אם מדובר ברכב ישן יותר יש מקום להתווכח על 4 חודשי אגרה כי הממוצע הוא חצי שנה.

 

במקרה שמדובר בחודש עליה על הכביש יש לדרוש לקבל את המחירון המשוקלל כולל חודש עליה על הכביש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • ספונסר פורום
פורסם
לדעתי אם מדובר ברכב מהשנים האחרונות שיש לו חודש עליה על הכביש - יש בכך הגיון.

 

אם מדובר ברכב ישן יותר יש מקום להתווכח על 4 חודשי אגרה כי הממוצע הוא חצי שנה.

 

במקרה שמדובר בחודש עליה על הכביש יש לדרוש לקבל את המחירון המשוקלל כולל חודש עליה על הכביש.

 

אין הגיון במה שקשור בכסף, וביטוח נחכה ונראה

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הבטחתי לעדכן ואני אפילו מקיים

 

מסתבר שהמפקחת על הביטוח כבר מטפלת זה לכן הדיון בתיק הוקפא ל 6 חודשים

 

למי שיש חשק / כוח לקרוא

 

http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/4555934.pdf

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...