Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

עשיתי היום נסיעת מבחן על הספייס-סטאר ודיי התרשמתי.

 

2 שאלות:

האם מישהו יכול לשתף את הצריכת דלק שלו? כמה היצרן עובד עלינו? (יודע שהרכב ממש חדש)

קיבלתי הצעת מחיר בליסינג 0 קמ - הם אומרים שהתקנה לא תופסת וזה סתם שטויות

 

מישהו יודע??

 

עוד קצת פרטים למה בחרתי את הרכב הזה כרגע:

 

דרישות:

נסיעה של 6-20 קמ ביום (תלוי אם אני או אשתי לוקחים את האוטו)

+חסכון בדלק

+התאמה לתינוק(ביטול כרית אויר)

+בטיחותי(מחזיק אצבעות לNCAP)

 

לגבי הצריכה בדלק - בגלל שזה רכב חדש עדיין בסימן שאלה, אבל בטוח שתיהייה יותר טובה מה-I10 שיש לי היום (צריכה נוראית - 11-13 לרכב קטן 1.1L)

 

מחיר בליסינג 71 אלף 0קמ

 

תודה לעונים! :-o

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמעת רכישה מצויינת, הרכב גדול יותר מרכבי המיני ובעל גיר רציף שזה יתרון אדיר עלכומת גיר אוטומטי מיושן בעל 4 הילוכים או גיר רובוטי פרימיטיבי בעל מצמד אחד שיש במתחרות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כמה כמה?

אין לחוות הדעת משמעות בלי לדעת מה המחיר המוצע ומה המחיר בסוכנויות היבואן.

וזאת מעבר לכך שככל הנראה הרכב התקבל בצורה די צוננת על ידי מבקרי הרכב (לפחות לפי הויקיפדיה, חפש Mitsubishi Mirage).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמה כמה?

אין לחוות הדעת משמעות בלי לדעת מה המחיר המוצע ומה המחיר בסוכנויות היבואן.

וזאת מעבר לכך שככל הנראה הרכב התקבל בצורה די צוננת על ידי מבקרי הרכב (לפחות לפי ה[

 

יבואן 80000

ליסינג: 70000

זה מגלם הנחה של 14% שזה לא רע בעיני.

 

לגבי התגובות הצוננות בחלק מהביקורות:(קראתי את כולם)

מתלוננים על ההגה ה"רך"

מתלוננים על העיצוב הפינימי משנות ה90

מתלוננים על העיצוב החיצוני

 

אלה רוב התלונות, עכשיו אתם רצינים איתי? אני לא משנמך מפורשה אני מחליף מ-I10 מכוערת מבחוץ עם עיצוב פנים משנות השמונים!

 

לגבי צריכת דלק אף אחד לא מבטיח לי צריכת דלק מובטחת ורוב הביקורות לא ציינו את צריכת הדלק בזמן הבחינה אבל:

 

סיכוי למה הצריכה עלולה להיות טובה יותר מביונדאי:

מנוע רציף 1.2(במקום אוטומט 4 הילוכים מיושן 1.1)

קלה באיזה 200+ קילו

עיצוב אווירודנמי שמפחית קצת מכוחות הגרר

הבנתי שגם גלגלים בפרופיל דק שמותאמים יותר לחסכון

 

אני מפספס משהו?:-P

פורסם

הסרתי את הלינק מהתגובה שלך, כי אני מסתבר טירון מידי פה בשביל לפרסם לינקים...מצחיק:-D

 

בהחלט רוב התגובות מטופגיר, אחלה סידרה אבל הם יכולים לטעון את סוגיית הרעש,והגה "רך" על נראה לי כל הסגמנט של מיני וכמעט סופר מיני..

פורסם

מי שהתעניין, (לא יכול לשלוח הודעות פרטיות)

יש פרסומים לרכב הזה תחת יד ראשונה באתר יד 2.

 

כמו כן החלטתי לקנות. תודה לעונים

פורסם
בשביל 20 או 6 ק"מ ביום הייתי לוקח פורד מונדאו ולא הייתי מתבאס על צריכת דלק של 1:11.

 

בניוטרל בירידות ללא מזגן.

מאיפה הבאת 1:11??? 1:8 משולב במקרה הטוב

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

שלום SHOWBURN,

 

האם קנית בסוף?

אני באותה התלבטות אם לקנות מ-0 ק"מ או חדש דנדש

 

האם מרוצה מהמיצובישי?

 

תודה

אוהד

פורסם
שלום SHOWBURN,

 

האם קנית בסוף?

אני באותה התלבטות אם לקנות מ-0 ק"מ או חדש דנדש

 

האם מרוצה מהמיצובישי?

 

תודה

אוהד

 

מצטרף להתלבטות, אשמח לשמוע! (אבל אפילו הסוכן של מיצובישי בעצמו אמר לי כששאלתי על כך, שאין באמת סיבה לקנות ישירות מהיבואן ולא לחסוך את ה-10,000 שקלים.)

פורסם
מצטרף להתלבטות, אשמח לשמוע! (אבל אפילו הסוכן של מיצובישי בעצמו אמר לי כששאלתי על כך, שאין באמת סיבה לקנות ישירות מהיבואן ולא לחסוך את ה-10,000 שקלים.)

 

בעיני מעל 10% הצדיק את הקנייה, בכל אופן זה רכב חדש ובאחריות, הגרסא המאובזרת וההספקה היתה מיידית, מה שהסתדר לי באופן אישי מבחינת הזמן להשקיע במחירה/קניה.

 

כמו כן היד הראשונה של חברת הליסינג היא פרטית ולא כרכב מהשכרה.(רישיון לשנתיים)

 

רשמים אחרי שבוע נסיעה(150 קמ):

 

נסיעה דיי נוחה ונעימה, אני נוסע מאוד באיזי עם הרכב, מנסה סוג של "פתיחת מנוע" בשביל לשמר/לשפר צריכת דלק.

המנוע מגיב טוב להאצות מתונות, סביב 2000+ סלד על 100(מקסימום לתקופה הקרובה)

יש פה ושם קפיצות קטנות סביב בלימה במהירות אפס, קראתי על זה גם, מאמין שזה ישתפר אחרי 1000 קמ.

המנוע נוטה להרעיש בהילוכים הנמוכים לא משהו חריג לקטנות עם 1.2

 

האיבזור פנים נוח ופרקטי(חבל שאין שליטה מההגה)

החיישני אורות זה תוספת נחמדה.

 

אוהב את הצורה של הרכב ביחס להרבה מהקטנות המכוערות.

 

הביקורות מכל העולם מדברות באמת על צריכת דלק מצויינת(כמובן גם תלוי נהג) ומקווה שבנסיעה רגועה זה יתבטא גם אצלי.

פורסם

פשוט ראיתי הצעות למכירה ביד2(של אלבר היו חלקן).

אבל רק לאוטומט.

אם אני לא טועה הידני עולה סביב ה-60K אצל היבואן, אבל לא התעניינתי לגבי הדגם הזה.

פורסם
בעיני מעל 10% הצדיק את הקנייה, בכל אופן זה רכב חדש ובאחריות, הגרסא המאובזרת וההספקה היתה מיידית, מה שהסתדר לי באופן אישי מבחינת הזמן להשקיע במחירה/קניה.

 

כמו כן היד הראשונה של חברת הליסינג היא פרטית ולא כרכב מהשכרה.(רישיון לשנתיים)

 

רשמים אחרי שבוע נסיעה(150 קמ):

 

נסיעה דיי נוחה ונעימה, אני נוסע מאוד באיזי עם הרכב, מנסה סוג של "פתיחת מנוע" בשביל לשמר/לשפר צריכת דלק.

המנוע מגיב טוב להאצות מתונות, סביב 2000+ סלד על 100(מקסימום לתקופה הקרובה)

יש פה ושם קפיצות קטנות סביב בלימה במהירות אפס, קראתי על זה גם, מאמין שזה ישתפר אחרי 1000 קמ.

המנוע נוטה להרעיש בהילוכים הנמוכים לא משהו חריג לקטנות עם 1.2

 

האיבזור פנים נוח ופרקטי(חבל שאין שליטה מההגה)

החיישני אורות זה תוספת נחמדה.

 

אוהב את הצורה של הרכב ביחס להרבה מהקטנות המכוערות.

 

הביקורות מכל העולם מדברות באמת על צריכת דלק מצויינת(כמובן גם תלוי נהג) ומקווה שבנסיעה רגועה זה יתבטא גם אצלי.

תודה רבה על המידע!

גם אותי מבאס קצת שאין שליטה מההגה, אבל זה נכון לגבי כמעט כל המכוניות שבדקתי בתקציב דומה. אסתדר בלי :)

אני גם אוהב את הצורה של הרכב, יותר מהקיה פיקנטו, מהניסן מיקרה ואחרות.

תוכל להסביר מה זה חיישני אורות?

ואגב, יש לך שקע USB? כשהייתי בנסיעת מבחן על הספייס סטאר לא מצאנו אותו, והסוכן של מיצובישי גם לא ידע איפה הוא. אני מקווה שזה באמת קיים.


×
×
  • תוכן חדש...