Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, יש לי מגבר של חברצ spl שמתנתק אחרי ווליום בעוצמה של חמש מתוך 40 בדאבל דין ממה זה נגרם ובעוצמה כל כך

תודה לעוזרים.נמוכה

פורסם

מה מחובר למגבר?

איזה חיווט?

נדלקת נורת פרוטקשין?

תבדוק את החיבורים של הרמקולים, ואת חיבורי החיווט למגבר.

SCANSPEAK

פורסם

לפי משאתה רושם , כנראה אחד הכבלים לא מחובר טוב ויש איפה שהוא קצר, תבדוק טוב את החיבורים

ומה באמת מחובר למגבר, האם יש התאמה בהספק של המגבר לרמקולים\סאב שמחוברים אליו

Movin as fast as i can

פורסם
לפי משאתה רושם , כנראה אחד הכבלים לא מחובר טוב ויש איפה שהוא קצר, תבדוק טוב את החיבורים

ומה באמת מחובר למגבר, האם יש התאמה בהספק של המגבר לרמקולים\סאב שמחוברים אליו

אני באמת ממליץ לך לא להגיב. אתה רושם שטויות ומוציא את עצמך כ.. אתה יודע מה בדיוק.

 

לפותח השרשור

תתחיל עם כיבוי LOUDNESS אם הוא דלוק, ואיפוש של איקוולייזר או באס\טרבל.

לאחר מכן לך למגבר, תראה שהגיין לא פתוח עד הסוף (זה החשד הראשוני שלי) ותוודא שכל סוג ותצורה של באס בוסט כבוי.

 

אם הבעיה נמשכת, אני ממליץ שפשוט תחליף מגבר. ולמשהו קצת יותר איכותי מהמותג הסיני "SPL" וכו'

פורסם

תודה רבה לכולם הבעיה נפתרה, כנראה שאחד החוטים של הרמקול האחורי לא ישב חזק ובאמת זה מה שנגרם לקחתי יוזמה והרצתי חיווט חדש ואיכותי יותר..

×
×
  • תוכן חדש...