Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסימנים לזה שהרדיאטור התפוצץ?

 

מישהו העיר לי היום כשחניתי לקנות משהו שהרדיאטור של האוטו שלי התפוצץ כי הוא ראה הרבה מים מתחת למקום שלו.

נסעתי בכל זאת הביתה (5 דקות) והגעתי.

האוטו לא התחמם בדרך, לא נדלקה שום נורה.

 

עכשיו, אחרי כשעה ואפילו יותר, כשהלכתי לבדוק מה עם האוטו לא ראיתי נזילה למטה בכלל.

 

הסתכלתי בתוך הרדיאטור וראיתי שהוא חצי מלא. לא זוכרת מתי מילאתי מים בפעם האחרונה.

 

איך אני יכולה לדעת אם באמת יש בעיה עם הרדיאטור?

אם הוא לא בסדר, האם המים ינזלו גם כשהאוטו לא נוסע?

במידה ונשארו מים ברדיאטור, האם אני יכולה לנסוע עם האוטו מחר בבוקר ב- 7:00 למוסך, כשקריר (10 דקות נסיעה) או שזאת סכנה?

 

תודה

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני תחילת הנסיעה לבדוק את מפלס נוזל הקירור,

במידה וחסר להוסיף.

נהיגה רגועה אל המוסך לא צריכה להדאיג אותך,

להיות ערניים ולהסתכל על מחוג הטמפרטורה כל הזמן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ברוב המכוניות המודרניות כיום בודקים מפלס במכל העיבוי (מפלסטיק, מחובר בצינורית לרדיאטור) באיזה רכב מדובר?

אני מניח שה"נזילה" לא הייתה אלא מיים שהתעבו במאייד המזגן.

פורסם
ברוב המכוניות המודרניות כיום בודקים מפלס במכל העיבוי (מפלסטיק, מחובר בצינורית לרדיאטור) באיזה רכב מדובר?

אני מניח שה"נזילה" לא הייתה אלא מיים שהתעבו במאייד המזגן.

 

מאזדה 3, שנת 2006, זה מודרני :oops: ?

בדקתי את המפלס במיכל הפלסטיק, הוא היה מלא כמחצית אבל אני לא יודעת מתי בפעם האחרונה מישהו מילא בו מים.

פורסם
סביר להניח שלא הרדיאטור נסדק אלא צינור שמחובר אליו. ההמלצות שקיבלת עדיין רלוונטיות.

 

תודה, אבדוק מחר במוסך.

פורסם
תחליטי, בדקת ברדיאטור או במיכל העיבוי (הפלסטיק)?

 

כשכתבתי את ההודעה חשבתי שהרדיאטור זה רק מיכל העיבוי :-) אחר כך חשבתי לעצמי שזה לא ממש הגיוני ויש לו בטח עוד חלקים וקראתי קצת באינטרנט.

מה לעשות, אני לא מבינה ברכבים, בשביל זה באתי לפה להתייעץ איתכם :-)

פורסם

על המיכל הזה יש סימנים של מקסימום ומינימום, מפלס הנוזל אמור להיות איפשהו בתוך הטווח הזה (כמו בקומקום חשמלי), מה המצב אצלך?

פורסם

יכול להיות שאותו בן אדם התבלבל וראה את המים שהמזגן מוציא ?

אם עומדים עם הרכב באותו מקום עם מזגן פועל נוצרת שלולית קטנה.

 

 

so far so good so what

פורסם
על המיכל הזה יש סימנים של מקסימום ומינימום, מפלס הנוזל אמור להיות איפשהו בתוך הטווח הזה (כמו בקומקום חשמלי), מה המצב אצלך?

 

כשמילאתי מים לפני כשעה, כשכתבתי את ההודעה, לא מצאתי את הסימנים של המינימום והמקסימום.

מילאתי את המיכל עד הסוף כמעט.

מקווה שלא עברתי את המקסימום. מה קורה אם מילאתי יותר מדי?

עכשיו הלכתי להסתכל מתחת לאוטו והרצפה יבשה לגמריי.

פורסם
יכול להיות שאותו בן אדם התבלבל וראה את המים שהמזגן מוציא ?

אם עומדים עם הרכב באותו מקום עם מזגן פועל נוצרת שלולית קטנה.

 

גם כן אפשרות, אז יש דרך לדעת אם זה הרדיאטור או המזגן בלי לנסוע למוסך?


×
×
  • תוכן חדש...