Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיכל, סתם לסבר את האוזן, מים של המזגן הם שקופים, ומים של הרדיאטור הם בצבע ירוק, ככה בעתיד תוכלי להבדיל בינהים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ירוק או ורוד בדרך כלל. נתקלתי גם בכחול בהיר (המים של המזגן תמיד חסרי צבע ריח ושמנוניות, כל נוזל אחר של הרכב כולל נוזל קרור בדרך כלל שמנוני במידה זאת או אחרת)

פורסם

כשהחלפתי רדיאטור אז בבית העסק (רדיאטורים בלבד, בלי אגזוזים וחישוקים) לא גבו מחיר נוסף על הרכבה ונוזל מקומי (הוספתי לוולווליין) והמחיר היה מחיר שוק של רדיאטור OEM. התהליך כלל את כל מה שתארת ויותר.

 

מצד שני במוסכים, גם כאלה שמוכרים פה בפורום, גובים פו"ה על כל דבר, גם במסגרת האחריות.

פורסם

בדרך כלל אני מטפל באחד המוסכים המומלצים פה,ובמהלך הטיפולים הרגילים אהבתי גם את המחיר וגם את השרות.

כאשר קרתה התקלה עם מיכל העיבוי,קיבלתי ממנו הצעת מחיר שהפילה אותי מהכיסא-350 למיכל חליפי כולל נוזל ועבודה 100 ש"ח.

אז חיפשתי מוסך אחר אשר קיבלתי ממנו את המחירים שפורטו בהודעתי הקודמת.

בשורה התחתונה מוסכים לא ירויחו מ120 ש"ח שהמיכל הזה עולה.

ברדיאטורים זה סיפור שונה כי זה המחיר כבר גבוה אז הם לא יתחילו להיתחשבן על נוזל קירור שעולה להם כמה עשרות שקלים.


×
×
  • תוכן חדש...