Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייבים להיות סימונים, תסתכלי טוב.

 

המיכל הזה לא אמור להיות מלא עד הסוף אף-פעם.

 

היה ולא מצאת את סימוני המינימום והמקסימום, רוקני את המיכל הזה עד למחציתו לפני שתניעי.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חייבים להיות סימונים, תסתכלי טוב.

 

המיכל הזה לא אמור להיות מלא עד הסוף אף-פעם.

 

היה ולא מצאת את סימוני המינימום והמקסימום, רוקני את המיכל הזה עד למחציתו לפני שתניעי.

 

טוב, אבל איך מרוקנים?

פורסם
מזרק, שאיבה עם צינור, תהיי יצירתית,

יחד עם זאת כל דבר שנכנס לשם צריך גם לצאת אז לא להפיל שום דבר לתוך המיכל.

 

אפשר לשתות את המים עם קש :wink: ?

או.קיי, אני מאמינה שאסתדר. פשוט חשבתי שאולי יש איזו דרך אחת להוציא ואסור אחרת.

פורסם

אוקי, קחי בחשבון שאם המיכל היה מלא בחלקו לפני ההתעסקות, זה אומר שהמים שנראו באו מהמזגן (כמו שאמור להיות) ושהכל תקין ולכן נסיעה למוסך תהיה כנראה מיותרת.

פורסם
אוקי, קחי בחשבון שאם המיכל היה מלא בחלקו לפני ההתעסקות, זה אומר שהמים שנראו באו מהמזגן (כמו שאמור להיות) ושהכל תקין ולכן נסיעה למוסך תהיה כנראה מיותרת

 

המיכל היה מלא נראה לי בחציו.

אולי אני פשוט ארוקן קצת את המיכל מחר, שיהיה בין המינימום למקסימום, אעשה סיבוב, אם האוטו לא יתחמם אז הוא בסדר?

פורסם
אכן כן.

 

כמו כן מומלץ לעקוב אחרי המפלס בימים הקרובים, אם הוא לא ירד, הכל תקין.

 

הבעיה שאנחנו נוסעים מחרתיים לנופש של כמה ימים, ואם הבעיה תופיע בזמן הזה, זה יהיה מאד לא נעים.

אז אולי כדאי ללכת למוסך ליתר ביטחון?

פורסם

אם הרכב לא יהיה בשימוש בזמן הזה (אף אחד לא יניע אותו) אז זה לא משנה, המים נועדו לקרר את המנוע, אם המנוע לא מותנע, אין צורך לקרר אותו.

 

אם את מעדיפה לגשת למוסך בשביל השקט הנפשי, זה גם בסדר.

פורסם

עוד דבר שחשוב להדגיש, מוסך או לא, זה לא מומלץ בכלל להתניע כשהמיכל מלא לגמרי, חשוב לרוקן אותו עד המפלס המותר לפני הנעה.

פורסם

לא בכל הרכבים ממלאים עד הסוף, אם יש סימן של MIN ממלאים רק עד אליו! (לא בכולם יש MIN וMAX אבל אז חייב ליהיות רשום את הגובה המותר, אצלי נגיד יש פס שמותר למלא עד אליו).

אם יעלמו לך קצת מים (משהו כמו 3 ס"מ), זה בסדר, הלחץ זרק אותם לפתח עודפים.

מקווה שמילאת מים יעודיים ולא ברז.

 

מי שהעיר לך כנראה לא הבחין טוב ואלו היו המים של המזגן.

 

אם החום מנוע עומד קבוע על האמצע, או קר יותר, הרכב תקין.

 

להבא לציין שנה+דגם!

פורסם
אם הרכב לא יהיה בשימוש בזמן הזה (אף אחד לא יניע אותו) אז זה לא משנה, המים נועדו לקרר את המנוע, אם המנוע לא מותנע, אין צורך לקרר אותו.

 

אם את מעדיפה לגשת למוסך בשביל השקט הנפשי, זה גם בסדר.

 

אנחנו נוסעים עם האוטו הזה לנופש לצערי, טוב, עכשיו הוא במוסך, יש סדק במיכל העיבוי. נקווה שלא יעלה יותר מדי.

פורסם

מזדה 3 היא האמא של המכוניות המודרניות :)

 

מיכל העיבוי עצמו יכול לעלות 100-200 שקלים. העבודה אולי עוד כמה גרושים, ואם חסר נוזל קרור (זה מים עם חומרים נגד קפיאה וקורוזיה) אז הוא גם עולה בסביבות 60-100 ש"ח למכל של 4 ליטר, תתעקשי לקבל את המיכל אם לא מחליפים את הנוזל.

 

בכל אופן ברוב המכוניות עודף בנוזל קרור לא גורם נזק בלתי הפיך (העודפים יוצאים החוצה) אבל שום נוזל לא כדאי למלא מעל המפלס המקסימלי אם לא יודעים.

 

ההמלצה הכי חמה שלי אלייך היא לעיין בספר הרכב בפרק הרלוונטי, כדי שלא תמלאי בטעות מים במכל של הגה כח או גרוע מזה: מכל שמן הברקס.

פורסם
אנחנו נוסעים עם האוטו הזה לנופש לצערי, טוב, עכשיו הוא במוסך, יש סדק במיכל העיבוי. נקווה שלא יעלה יותר מדי.

בעיה מוכרת במאזדות האלה,גם לי קרה לפני חודש.

המיכל חליפי עלה 120 ש"ח,על הדרך החלפתי את הנוזל קירור שזה עוד 90 ש"ח.

ועבודה 200 ש"ח.

שימי לב שיבדקו נזילות לאחר החלפת המיכל.

פורסם

outnex כמה זמן הוא עבד על הרכב שלך?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...