Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

רציתי לדעת איך הפילטר אמור לשבת?

 

יש חץ ואני מבין שהמשמעות היא הכניסה היא מימיכל הדלק לכיוון המנוע אבל אין לי מושג מה הכיוון.

 

שמתי לפי הצורה של הפילטר הישן אבל לפי צורת השפריץ שקיבלתי לעין אני מבין שיכול להיות שהרכיבו אותו הפוך. כי השפריץ הגיע מהמיכל ולא מהצד של המנוע. או שאני טועה?

פורסם

החץ מצביע על כיוון הזרימה כלומר מצד אחד מגיע דלק ממשאבת הדלק לפילטר ומצד שני הדלק ממשיך לכיוון מערכת ההזרקה.

מסנן דלק-גולף דור 4.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

אוו קיי.

 

זה דבר שאמרתי שאני מבין.

 

השאלה היא איך למקם את הפילטר?

 

או בצורה יותר פשוטה איפה מיכל הדלק או איפה מערכת ההזרקה?

 

הפילטר יושב במרכז הרכב בצורה כמו בתמונה שהבאת... איך אני אמור לדעת איזה צד הוא מה?

פורסם

כרגע הפילטר יושב כמו בתמונה שהבאת כאשר המיכל דלק כיביכול לצד הגלגל השמאלי והצד של המנוע הוא לצד הגלגל הימני

 

האם זה תקין?

 

 

בברכה

פורסם

כן אני יודע.

 

אבל למרות שטרחתי להסביר את העיניין ולפשט אותו כמה שיותר עדיין לא הבנת על מה אני מדבר. :shock:

 

הפילטר לא יושב בצורה של למעלה למטה. מנוע - ואגזוז

 

אלא ימין שמאל במרכז הרכב בידיוק כמו בתמונה שהבאת - לרוחב! - ולא לאורך

 

יש מבין?

פורסם

תדלוק הרכב מתבצע מצד ימין אבל בפועל המיכל הוא בכל תחתית הרכב.

 

שמתי את הפילטר לפי איך שהקודם היה אבל אם אני מבין נכון שמו אותו הפוך.

 

שפירקתי את הפילטר הישן קיבלתי שתי שפריצים של דלק לעיניים מכיוון הצד הימני של הרכב {גלגל ימין} זאת אומרת שהדלק בא משם אם אני מבין נכון. מצד שמאל לא נזל דלק ואני מסיק ששם הצד של המנוע אבל אמרתי אני אשאל אולי אני טועה.

 

זה ההגיון הכי פשוט שאני יכול לחשוב עליו.

פורסם

ניסיתי אבל לא הצלחתי לעקוב שניהם עולים למעלה ונעלמים.

 

אבל אני אנסה לתת לזה עוד מבט.

 

מה עם מה שאמרתי?

 

לא הגיוני שהלחץ בא מכיוון המיכל והצד שהיה בלי דלק זה הצד של המנוע?

פורסם

איך אני בידיוק ישאיר שאריות דלק במנוע?

 

ניסיתי שוב להסתכל על היציאות... אין דרך לדעת מה הולך לאן הן עולות למעלה ונעלמות... צריך לפרק בשביל זה את הטנק דלק נראה לי...

 

או כמו שאמרת עם אדם נוסף או שרון יוכל לעזור לנו :)

 

אני אחכה לשעות הערב אני מאמין שרון יכול לענות לנו על זה בחצי שניה... או מישהו אחר בעל ניסיון

×
×
  • תוכן חדש...