Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקפיצים של Eibach מתוכננים לעבודה עם הבולמים המקוריים.

 

הם פרוגרסיביים, לא קצרים משמעותית מהקפיצים המקוריים וכמעט בכל אפליקציה - קשיחים מהם רק במעט.

 

למעשה, כשמשדכים אותם לבולמים שמיועדים לטווחי קבועי-קפיץ גבוהים בהרבה (Bilstein לדוגמה), אז נוצרת תחושת הקשיחות ואי-הנוחות.

 

 

פורסם

מחזק את התגובה מעליי.

 

למי שאין נסיון שלא יכתוב סתם. 35 מ"מ זה בקושי נקרא הנמכה, ושום דבר נוראי לא יקרה.

הPRO-KIT בניגוד ל-SPORT LINE מתתוכננים לעבוד בעיקרעם בולמים מקוריים.

 

הרכב נראה מדהים, לשם שינוי משאר הפוקוסים.

דיברת עם כל היבואנים בארץ ופשוט אין כלום? אפילו לא קוני?

Honda civic EJ6

פורסם

תשמע נראה באמת אחלה .. אבל השאלה היא אם זה באמת שווה לך ??

בסה"כ הנמכה של 35 מ"מ שתתדפוק לך את כל האוטו ..

תיאוריה ראשונה // טסט ראשון :-P

פורסם
מחזק את התגובה מעליי.

 

למי שאין נסיון שלא יכתוב סתם. 35 מ"מ זה בקושי נקרא הנמכה, ושום דבר נוראי לא יקרה.

הPRO-KIT בניגוד ל-SPORT LINE מתתוכננים לעבוד בעיקרעם בולמים מקוריים.

 

הרכב נראה מדהים, לשם שינוי משאר הפוקוסים.

דיברת עם כל היבואנים בארץ ופשוט אין כלום? אפילו לא קוני?

 

זה לא נקרא הנמכה? אז מה זה? הגבהה?

זה לא רלוונטי כמה מ"מ זה,העובדה שזה יושב על בולם מקורי זה הופך את העניין ללא כדאי,זה שייצרנים אומרים שאפשר לשים את הקפיצים האלה על בולמים מקוריים זה נחמד,השאלה מה קורה בפועל,הבולם נמצא דחוס כל הזמן,וההתנהגות של הרכב נפגעת,הרכב ניהיה קופצני.

אז מה היה לנו,בלאי מואץ לבולמים והתנהגות פחות טובה,עדיין כדאי? לא.

דרך אגב אני מאוד מאוד בספק שאין בולמים ספורטיבים לרכב הזה בארץ,אנשים קנו בארץ בולמים לרכבים הרבה יותר מיוחדים ולא נפוצים מפוקוס,ואפשר לעשות הזמנה מיוחדת עדיף להשקיע עוד כמה שקלים עכשיו ולקנות סט כמו שצריך של קוילאוברים או בולמים שמיועדים להנמכה,גם ככה עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים הוא יצטרך להחליף בולמים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אז אתה ממליץ לשדך קפיצים כאלה לבולמים ספורטיביים.

 

בולמים כדוגמת בילשטיין HD או קוני ספורט וכדומה.

 

אשמח אם תסביר לי בבקשה למה זו המלצתך.

 

 

פורסם

נקנה מאוטוסטור 1400 שקל צריך גם להכניס למחיר את ההתקנה וכיון פרונט אבל אצלי זה כבר סיפור אחר.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

×
×
  • תוכן חדש...