Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מהמר שהוא רוצה להדפיס את השרשור של "מה נסגר עם הבנות היום".

או לחילופין אחד משרשורי פרנקוס.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אז הנה חזרתי...

 

ראשית, תודה לפנדוב :mm_yeah:

ראיתי אתמול בכליון עיניים איך מספר הצפיות עולה, מחד. ואילו הבקשה שלי צועדת אלי קבר, לאט אבל בטוח.

 

השרשור הוא לא מהטופיק, אלא שרשור שיפוץ מדהים שמתפרסם בפורום אספנות, וכן, הוא מכיל הרבה תמונות.

באם לא יהיה אכפת לבעל השרשור ההוא - אחלוק אתכם בשמחה את המידע.

 

וכמובן תודה לכל חברי הפורום שעזרו וימשיכו לעזור.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם
אם השרשור מכיל רק מעט תמונות ( או אין בכלל תמונות) עדיף להדביק ב"הדבקה מיוחדת" > טקסט יוניקוד בלבד.

כך יתקבל קובץ וורד קטן, וללא טבלאות שעלולות להסתבך.

את מעט התמונות, ניתן להדביק כל אחת לחוד.

 

אם מותר להעיר, חבל להדפיס (זכור את העצים החסרים באנזונס). שמור בכמה מקומות ותמיד תוכל לצפות מחדש על מסך המחשב.

 

בהצלחה

 

יהודה

השרשור מכיל תמונות, והרבה.

המטרה כרגע היא להעלות את הכל בקובץ למחשב (ללא קשר להדפסה אם תהיה), לצורך הענין בחרתי ב-PDF, כך זה נשמר בקובץ לא מידי כבד, ועם אפשרות לצפיה ללא אפשרות לשינויים לא רצויים.

בכל מקרה מבחינתי ההדפסה כרגע לא על הפרק.

נסה ללחוץ CTRL+P ולהעתיק מגרסת ההדפסה, אני מצאתי את זה כהרבה יותר נוח!

תודה, ניסיתי.

אפשרויות ההעתקה שם מוגבלות מאוד, לא הסתדר לי.

נשמע כמו משהו שכדאי לבצע היישר מבסיס הנתונים ולא מהממשק הגרפי.

 

פנה למנהל הפורום (שלומי), הסבר את המצב ובקש הצעת מחיר שתגלם את זמן העבודה שהפעולה תיקח לו.

לדעתי זו תהיה הדרך הנקיה והמהימנה ביותר להעביר את המידע מהסייברספייס אל הדפוס.

אנסה, תודה.

 

על איזה ת'רד מדובר? אולי אני אוכל להכין גרסא יותר חברותית שלו.

אשלח לך ה"פ.

לחץ על כלי נושא בראש השרשור, וגרסת הדפסה.

נעשה נסיון, זה לא מציג תמונות.

וכמו כן, מטרה בפני עצמה היא האפשרות שיהיה הכל גם על המחשב בקובץ ולא רק הדפסה.

ואם אתה מתעקש על PDF.

תוריד PDF CREATOR, בתפריט ההדפסה תבחר במדפסת של PDF CREATOR והתוכנה תכין לך קובץ PDF של הדפים הרצויים.

אני אכן משתמש בתצורה זו של PDF, כך אני 'מדפיס' מקובץ וורד את הדפים שכבר ערכתי.

 

אחדד, השאלה שלי: הם יש תוכנה שתתאים למטרתי יותר מאשר קובץ וורד?

ושאלתי השניה, נניח שיש לי חמשה קבצי וורד שבכל אחד יש 10 דפים, אפשר להדפיס אותם לקובץ PDF אחד שיכיל חמישים דפים?

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
×
×
  • תוכן חדש...