Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסט הנוכחי עבר 30K בשנה האחרונה- סימני שחיקה קלים הופיעו בקדמיים, מאחורה לא ניתן להבחין בשחיקה.

FULDA ECOCONTROL למתעניינים, אחלה קניה עד עכשיו. שקטים ואוחזים באופן מספק גם ברטוב.

 

שתי האופציות העומדות על הפרק- לא לגעת ואז מן הסתם תידרש החלפת הגלגלים הקדמיים לפני האחוריים, מן הסתם אם אלך על אופציה זו האחוריים יעברו קדימה והזוג החדש יהיה מאחור.

אופציה שניה לקפוץ לפנצ'ריה ולבצע כבר (או מתי שתגידו...) החלפה בין האחוריים לקדמיים, ואולי גם הצלבה?! ואז לשחוק את כל הסט באופן אחיד ולהחליף את כולו בבוא העת.

מה עדיף?

זאת שאלה עקרונית...מדובר ברכב פרטי עם צמיגים רגילים ונהיגה בגבולות החוק והטעם הטוב.

תודה לעונים

פורסם

יש שתי אסכולות לעניין הזה - האם עדיף את הצמיגים החדשים יותר מקדימה או מאחורה.

אני מאלה שמעדיפים את הטובים מקדימה. אני תמיד מחליף קדימה/אחורה בערך ב-70% שחיקה של הקדמיים,

ואז מחליף את כל הרביעיה ביחד.

 

היה דיון מקיף בעניין הזה לא מזמן :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=195381

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

איך היצרן אמור לדעת באיזה קצב נשחקים לי הצמיגים ? זה תלוי בפרופיל הנהיגה ובצמיגים עצמם הרי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הכל תלוי בסוג הרכב. ברכב עם הנעה אחורית - אין מה לגעת היות והשחיקה שווה פחות או יותר.

ברכב עם הנעה קדמית, במיוחד עם מנוע חזק, יש מקום לשקול החלפה בין הצירים כל 10000 ק"מ לכל היותר. צמיג ימני תמיד נשאר בצד ימין ושמאלי בצד שמאל בהתאמה.

במידה ולא עשית החלפה קדימה / אחורה ואתה רוכש רק זוג חדש - תשים את הזוג שהיה מאחור בציר הקדמי ואת הזוג החדש בציר האחורי.

 

במקרה שלך, אחרי 30K הייתי זורק את כל הצמיגים, ואולי עם הסט הבא להתחיל לבצע את ההצלבות (אם מדובר בהנעה קדמית).

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אין להצליב צמיגים במפורש

כמו שאמר ידיד לעיל ימני יישאר תמיד ימני!

 

מומלץ להחליף כל טיפול או 2 שממילא מפרקים גלגלים

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

אפשר בהחלט להצליב ימין/שמאל, אבל רק בתנאי שהצמיגים בעלי פרופיל סימטרי.

יש שני סוגי פרופילים -

 

1. א-סימטרי, שעליהם מסומן איזה דופן צריכה להיות חיצונית.

2. סימטרי, עליהם מסומן מה כיוון הגלגול.

 

במקרה של צמיג סימטרי, שנשחק בכתף עקב נהיגה ספורטיבית, ניתן בהחלט להצליב ימין עם שמאל, אבל כמובן

שזה דורש פירוק מהג'אנטים. אני עשיתי את זה עם הT1R שהיו לי כדי להרוויח עוד כמה ק"מ מהם.

 

אגב - גם החלפה של קדימה/אחורה נקראת הצלבה, לא רק ימין/שמאל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...