Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ההתלבטות בין איביזה החדשה 2009 ומעלה או אופל קורסה (2011) .. שניהם בגרסא האוטומטית אבל הקורסה רובוטית .. השאלה שלי לגבי האמינות .. מי המועדף ? קורסה או איביזה ... והצריכה של הקורסה מועדפת עליי כרגע .. תודה לעונים:-D

פורסם

האופל קורסה בשנתון הזה היא חלשה ולא נותנת תחושת "סחיבה", זה אני אומר מנסיעת מבחן שביצעתי עליה שהיתה חדשה בסוכנות

פורסם

מבחינת נוחות והגיר הרובוטי זה אותו דבר כמו אוטומט מלא ? ואני עדיין בדילמה רצינית..

פורסם

*לא יודע למה אני לא יכול לערוך הודעה oO ?

בכל מקרה אני מדבר על אמינות .. ולא כוח.

אני כרגע נוסע על רנו קליאו B 2002 עם 60כ''ס ואין לי בעיה או תלונות.. רק בעליות

נסעתי על קורסה שנה 2002 דגם ה75 כ''ס והיא חזקה .. אהבתי את הרכב מלבד הגיר.

 

אני מדבר אך ורק אמינות .!

פורסם

אני חושב שהדגם הזה של הקורסה מגיע עם גיר אוטומטי המסורתי ולא רובוטי.

 

אם אני לא טועה, אז הייתי הולך על הקורסה (ואם תמצא אחת ידנית אז זה עוד יותר טוב, פשוט העדפה אישית לגיר ידני :wink: )

 

מנסיון רב עם אופל, המותג הזה דיי אמין ובטיחותי.

אבל הכי קריטי זה לבדוק את הרכב טוב טוב לפני קנייה, ולהמשיך לתחזק אותו בצורה יסודית ונכונה.

פורסם
אני חושב שהדגם הזה של הקורסה מגיע עם גיר אוטומטי המסורתי ולא רובוטי.

 

אם אני לא טועה, אז הייתי הולך על הקורסה (ואם תמצא אחת ידנית אז זה עוד יותר טוב, פשוט העדפה אישית לגיר ידני :wink: )

הסיבה שאני מחליף זה בגלל שאני רוצה גיר אוטומט ..

והקורסה 2011 אכן מגיעה בגיר הרובוטי ( אבל יש ייתרונות כמו צריכת דלק יותר טובה ..)

לגבי החסרונות אני לא בטוח .. אני לא יודע עם הגיר הזה אמין

פורסם

מוזר, תכנס ליד 2, כל המודעות שם מציינות גיר אוטומטי, וכך גם נראה מהתמונות.

הדגם הלפני זה (CORSA C) הגיע חלק מהם עם רובוטי..

 

תמונה מהארץ :

760308-5.jpg

פורסם

אני גם יודע שהקורסה הגיעה עם גיר אוטומטי.

רובוטי היה בדור הקודם.

ככה או ככה, מי שדיבר פה על בטיחות - לקורסה 4/5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מוזר, תכנס ליד 2, כל המודעות שם מציינות גיר אוטומטי, וכך גם נראה מהתמונות.

הדגם הלפני זה (CORSA C) הגיע חלק מהם עם רובוטי..

 

תמונה מהארץ :

 

הלכתי כבר לשלמה סיקסט (מי שלא יודע יבואן של אופל) והנציג אמר שקורסה גיר רובוטי שנה 2011

אז אני לא יודע מאיפה התמונות האלו חחח :)

 

עריכה : http://www.opel.co.il/vehicles/opel-range/cars/corsa-5-door/features/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D.html

פורסם
הלכתי כבר לשלמה סיקסט (מי שלא יודע יבואן של אופל) והנציג אמר שקורסה גיר רובוטי שנה 2011

אז אני לא יודע מאיפה התמונות האלו חחח :)

 

עריכה : http://www.opel.co.il/vehicles/opel-range/cars/corsa-5-door/features/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D.html

 

 

ראית את זה בעיניים? עם כל הכבוד נראה לי הנציג לא יודע על מה הוא מדבר, והאתר לא הכי עדכני...

יש פה כתבה על הקורסה משנת 2011 (זאת מהקורסות שנמכרו על ידי שלמה סיקסט), ויש לך תמונות בסוף תסתכל על התיבה האוטומטית.

 

http://www.autosport.co.il/magazin/17261/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%94-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A7/

פורסם
^

 

5/5 כוכבים

כאשר הציון הזה לא רלוונטי עם 4 כריות אוויר,

במבחן נבחנה עם 6 כריות אוויר או יותר.

כאשר 4 כריות אוויר ברכב - 4/5 כוכבים במבחני הריסוק לפי מה שהבנתי זה המקסימום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקורסה היא אכן רובוטית. הייתה לנו אחת במשפחה 3 דלתות עם כל האבזור שעלתה בזמנו בסביבות ה 130K אם אני זוכר נכון.

 

היה לה יחסית הרבה בעיות, במיוחד עם הגיר שהיה לא נעים והתקלקל פעמיים בתקופה קצרה. בסופו של דבר העפנו אותה די מהר.

 

את האיביזה אני גם לא אוהב, הפלסטיקה מבפנים ממש פשוטה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
הקורסה היא אכן רובוטית. הייתה לנו אחת במשפחה 3 דלתות עם כל האבזור שעלתה בזמנו בסביבות ה 130K אם אני זוכר נכון.

 

היה לה יחסית הרבה בעיות, במיוחד עם הגיר שהיה לא נעים והתקלקל פעמיים בתקופה קצרה. בסופו של דבר העפנו אותה די מהר.

 

את האיביזה אני גם לא אוהב, הפלסטיקה מבפנים ממש פשוטה.

איזה שנה הייתה הקורסה ?

ראית את זה בעיניים? עם כל הכבוד נראה לי הנציג לא יודע על מה הוא מדבר, והאתר לא הכי עדכני...

יש פה כתבה על הקורסה משנת 2011 (זאת מהקורסות שנמכרו על ידי שלמה סיקסט), ויש לך תמונות בסוף תסתכל על התיבה האוטומטית.

 

http://www.autosport.co.il/magazin/1...4%D7%99%D7%A7/

ראיתי את זה .. והאתר אכן עדכני .. אני לא יודע מה לחשוב אבל זה כבר לא חשוב ..

הדילמה שלי היא בין אופל קורסה לאיביזה .. המלצות או עדיפות לאיזה רכב ?

×
×
  • תוכן חדש...