Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש ברשותי יונדאי אקסנט 2005 יד שנייה פרטית. לפני כחמישה חודשים בוצע טיפול טיימינג מלא בין היתר משאבת מים. לפני כחודשיים החלפתי רדיאטור לאוטו. הבחנתי כי ירד מפלס המים הירוקים במיכל המים בסנטימטר מתחת לF. כמו כן, כשפתחתי את מכסה הרדיאטור היה מים ירוקים עד הסוף. במוסך אמרו לי כל על כל חודש בקיץ יש להוסיף כוס מים ירוקים וכי אין לי נזילת מים. מה דעתכם?

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

שלום.

 

מאז הפעם האחרונה שעשית טיפול למשאבת מים האם מילאת מים שוב פעם? או שזה ככה כמו שיצא מהטיפול?

מה קצב ירידת המים??

יכול להיות שאם לא הוספת מים לאחר הטיפול המפלס ירד קצת. גם אצלי ברכב החלפתי משאבת מים(אומנם זה לא אוטו רכב) ועד שהמפלס התאזן בכל המערכת היו מעט ירידות כל פעם.

 

בעיקרון זאת מערכת שהיא סגורה. אם הכל עובד תקין, זאת אומרת התרמוסטט שלך תקין והרדיאטור ומאוורר הרדיאטור הכל עובד כמו שצריך, ז"א יש מה שיקרר את המים כאשר המנוע מתחמם, אין סיבה שייצאו מים החוצה מהמערכת.

תנסה להעמיד אולי את הרכב שיתחמם. תראה שהמאוורר נכנס לעבודה, ותבדוק מתחת לרכב אם אין נזילות כאשר המנוע חם...

 

בהצלחה

פורסם

אולי שהחליפו לך רדיאטור חלק מהנוזל נשפך, לא נתת מספיק פרטים כדי לדעת.

בכל מקרה להוסיף נוזל קירור במיוחד בכמות שאמרו לך זה לא דבר תקין!

ברכב תקין לא צריך להוסיף נוזל קירור אפילו לא פעם בשנה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

כאשר החליפו את הרדיאטור מילאו מים ירוקים עד שהמערכת שם התאזנה ואני דאגתי כל יום לבדוק מה מצב המים.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

שלום רב !

בדוק את תפקוד ומצב קפיץ מכסה הרדיאטור, ואת מצב הגומיה, והחלף מכסה חדש לפי הצורך, בלחץ של 0.9.

אין כל סיבה שמחייבת מלוי כוס מים ברדיאטור, לא בקיץ, ובוודאי לא בחורף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כאשר מערכת הקירור תקינה אין שום סיבה בעולם שיחסר גרם של מיים. עשה מה שצביקה אמר ואם הכל ניראה לך תקין בצע בדיקה בלחץ למערכת הקירור וכך תדע לאן נעלמים המיים.

פורסם
שלום רב !

בדוק את תפקוד ומצב קפיץ מכסה הרדיאטור, ואת מצב הגומיה, והחלף מכסה חדש לפי הצורך, בלחץ של 0.9.

אין כל סיבה שמחייבת מלוי כוס מים ברדיאטור, לא בקיץ, ובוודאי לא בחורף.

בברכה

צביקה

 

 

איך בודקים גומיה (ומה זו?) ואיך בודקים קפיץ מכסה רדיאטור?

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
איך בודקים גומיה (ומה זו?) ואיך בודקים קפיץ מכסה רדיאטור?[/quot

הגומייה והקפיץ נימצאים מהצד הפנימי של מיכסה הרדיאטור. הגומייה בודקים שהיא שלמה והקפיץ פשוט נסה ללחוץ ביד את המיכסה תראה אם קיימת היתכווצות שלו בהתאם לקפיץ ותראה שהמיכסה גם לא רוקד שהוא מולבד על הרדיאטור עצמו.

פורסם
איך היית בודק את מפלס המים?

האם אתה נוהג לפתוח את מכסה מיכל העיבוי עלמנת להציץ פנימה ? או רק חיצונית ע"י הסימון של MAX MIN??

 

 

גם מחוץ למייכל, גם פתיחת מכסה רדיאטור לבדוק שיש מספיק מים לרדיאטור...

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

אצלי ברכב קרה משהו מוזר. עשיתי טיפול במוסך מורשה החליפו לי תרמוסטט פקק של מיכל עיבוי ויוניט מאוורר.

לאחר כחודש עם מעקב לא הייתה ירידת מים. המעקב היה מבחוץ על השנתות מינימום ומקסימום, אחרי חודש החלטתי לפתוח את המיכל עיבוי לבדוק אם באמת המפלס תקין. לאחר שהואטו עמד יומיים וחצי , ז"א קר לחלוטין פתחתי את המכסה, ועדיין יצא משם לחץ די רציני של אדים.אוויר לא יודע מה זה בדיוק, וכמה ימים לאחר מכך שבדקתי שוב, פתאום היה חסר. זאת אומרת נוצר חוסר במים רק לאחר שפעם ראשונה פתחתי את המכסה של המיכל עיבוי ויצאו משם אדים( למרות שהרכב היה קר אני מדגיש!!)

אולי זה מה שקרה גם אצלך? האם הרשגת יציאת לחץ כאשר פתחת את הרדיאטור?

 

לא יודע אם יש קשר בין הדברים, או במקרה, לי זה נראה בגלל פתיחת המכסה, כי מאז לא פתחתי שוב את המכסה והמים נשארו באותו הגובה...

פורסם
אצלי ברכב קרה משהו מוזר. עשיתי טיפול במוסך מורשה החליפו לי תרמוסטט פקק של מיכל עיבוי ויוניט מאוורר.

לאחר כחודש עם מעקב לא הייתה ירידת מים. המעקב היה מבחוץ על השנתות מינימום ומקסימום, אחרי חודש החלטתי לפתוח את המיכל עיבוי לבדוק אם באמת המפלס תקין. לאחר שהואטו עמד יומיים וחצי , ז"א קר לחלוטין פתחתי את המכסה, ועדיין יצא משם לחץ די רציני של אדים.אוויר לא יודע מה זה בדיוק, וכמה ימים לאחר מכך שבדקתי שוב, פתאום היה חסר. זאת אומרת נוצר חוסר במים רק לאחר שפעם ראשונה פתחתי את המכסה של המיכל עיבוי ויצאו משם אדים( למרות שהרכב היה קר אני מדגיש!!)

אולי זה מה שקרה גם אצלך? האם הרשגת יציאת לחץ כאשר פתחת את הרדיאטור?

 

לא יודע אם יש קשר בין הדברים, או במקרה, לי זה נראה בגלל פתיחת המכסה, כי מאז לא פתחתי שוב את המכסה והמים נשארו באותו הגובה...

 

היי

 

פתחתי את המחסה רדיאטור ולא היה שום חוסר של מים ירוקים/אדים זה היה מלא עד הסוף. הוספתי פחות מכוס מים ירוקים ווידאתי כי הפקק של הרדיאטור סגור היטב. אמשיך לבדוק ולעקוב.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...