Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי פיז'ו 306 2 דלתות.

כרגע מותקנים ברכב:

הד יוניט של פיוניר DEH-760MP

רמקולים קידמיים וטויטרים של פיוניר אני לא בטוח אם זה ממש קומפוננט, אני אעדכן בהמשך)

רמקולים אחוריים TS-A6976 4 way של פיוניר.

 

קודם כל, המגש עליו מותקנים הרמקולים האחוריים הוא ממש בדיחה וכל באס קטן מרטיט אותו נואשות. קראתי שדינמאט יכול לעזור או ספוגים (חיפוש בפורום) אבל לא ממש מצאתי איפה אפשר להשיג את החומרים הנ"ל והאם אני יכול להתקין אותם בעצמי.

הרמקולים הקדמיים נשמעים יחסית בסדר ואין רעידות (הרמקולים מקוריים עד כמה שידוע לי).

הייתי רוצה מגבר וסאב עם באס נעים שלא מפוצץ את הרחוב.

בואו נגיד ב-3000 שקל השקעה.

מה לדעתכם עשוי להתאים לי?

תודה מראש

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תחליף את הקידמיים שלך למורל דוטק - 850 ש"ח

סאב של רוקפורד 150 וואט אר אמ אס - 350 ש"ח

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=UXRFZ3412

מגבר לקומפוננט ולסאב - סאונדסטרים

אחלה מגבר לסאב אתה מחבר אותו בגישור ולקומפוננט כל יציאה בנפרד

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1924,normal_sales

 

בהצלחה.

אם יש לך עוד כמה גרושים תיקח את הסאב של רוקפורד השני...ה- 200 וואט אר אמ אס

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1561,normal_sales

אחלה מוצרים יש לך בהצלחה...תעדכן אותנו בהמשך מה לקחת מה עשית...

פורסם
תחליף את הקידמיים שלך למורל דוטק - 850 ש"ח

סאב של רוקפורד 150 וואט אר אמ אס - 350 ש"ח

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=UXRFZ3412

מגבר לקומפוננט ולסאב - סאונדסטרים

אחלה מגבר לסאב אתה מחבר אותו בגישור ולקומפוננט כל יציאה בנפרד

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1924,normal_sales

 

בהצלחה.

אם יש לך עוד כמה גרושים תיקח את הסאב של רוקפורד השני...ה- 200 וואט אר אמ אס

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1561,normal_sales

אחלה מוצרים יש לך בהצלחה...תעדכן אותנו בהמשך מה לקחת מה עשית...

תודה רבה אבי, גם על הלינקים.

האם יש עוד המלצות?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...