Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש סיאט איביזה (09-11,צורה חדשה, לא העגולה,טורבו.)

 

לאחר סריקה באינטרנט ראיתי שאיביזה טורבו נמכרת רק תחת תת דגם fr, אני טועה?

 

האם ניתן לשפר בעתיד את המנוע 1.2 tsi? הנפח הקטן יוכל להחזיק בשיפורי הכוח בעתיד?

 

שורה תחתונה,

איזה תת דגמים מכילים טורבו עם בסיס לשיפורי כוח עתידיים?

האם דגם הספורט 1.4/6(לא זוכר) sc כולל טורבו?

 

ראוי לציין שאני מעוניין רק בידני - לא DSG.

 

תודה והמשך יום טוב,

איתי.

פורסם

טורבו קיים בדגם 1.2 ובדגם 1.4 שם הוא נקרא קופרה,אך אני מניח שאינך מתכוון לדגם הקופרה.

דרך אגב הקופרה מגיעה אוטומט בלבד(תקנו אותי אם אני טועה).

לגבי ה1.6 ו ה1.4 sc. הם ללא טורבו.

מקווה שעזרתי ,בהצלחה.הטורבו 1.2 נמכר גם ללאfr המשמעות של הfr הינה אבזור עדיף ומראה חיצוני קרבי יותר.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

הנושא הזה נחרש ונטחן עד דק.

למנועי ה-1.2TSI יש קופסה שמתחברת למנוע ומעלה את ההספק.

לגבי עמידותם - רק הזמן יגיד.

פורסם
תודה על התשובה.

מה לגבי הוספת כח במנוע הקטן, יעמוד בהספקים(ללא שינויים פנימיים במנוע).

 

המנוע הזה מגיע עם 105 ו-17 קג"מ ב 1500 סל"ד אם אני לא טועה ומנסיעה עליו, לדעתי הוא מאוד מתאים לרכב ולא צריך לשפר אותו, אתה מרגיש את ההיצמדות ולכסא והדחיפה כשאתה נותן גז, תענוג (חבל שזה לא האוטו שלי)

 

לגבי שיפור אתה יכול לשפר אותו ולהגיע בקלות ל 130 כ"ס על 1200 קילו תאמין לי, אתה מקבל רכב ממש אבל ממש מהיר.

לגבי הגיר הידני הוא כיפי מאוד ויכול לעמוד בהספק החדש מה שב DSG לא כ"כ מומלץ לעשות.

 

:wink:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

קופסאה (TMC וכו') או תוכנות (אפסולוט) - ליתר דיוק (אלדד) :wink:

 

יש לי חבר עם פאביה TSI (ב-DSG) ועליה קופסה. איך זה נוסע? נחמד עד למדי. יותר טוב מ-1.4TSI125 סטנדרטית - ובפער די מורגש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...