Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו ניסיון באחזקת רכב כזה מבחינת תקלות מנוע, גיר, עלות טיפולים, וזמינות חלפים?

יש מעט מאוד רכבים כאלה למכירה ורובם שירתו בתי ספר לנהיגה בתחילת דרכם.

מדובר על מודל 2000.

תודה

פורסם

הרכב די נדיר בארץ וקשה להגיד איך עלויות האחזקה שלו, אבל זה מנוע דיזל יחסית פשוט ללא טורבו. אמור להיות אמין וחסכוני, אבל הייתי ממליץ על רכב דיזל יותר נפוץ, למשל מקונצרן VAG כל סדרת הSDI, כגון: פאביה,קורדובה ופולו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדוק בנושאים דומים למטה, היה דיון על הדגם הזה.

 

יכול מאוד להיות שמדובר במנוע נפוץ ומוכר של פיז'ו סיטרואן.

 

 

פורסם

בוקי, ניראה שזה דיזל של טויוטה שהיה מיוצר בורציאציות שונות הרבה מאוד שנים (אני צופה שזה מנוע סופר אמין):

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_engine#2C

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תקרא את השירשור השני שמופיע בנושאים דומים למטה.

 

עשיתי אז חיפוש מקיף באינטרנט והגעתי למסקנה שהיה גם וגם. בחלק מהשנים/דגמים/שווקים היה גם מנוע פיז'ו.

 

מה יש ברכב ספציפי מודל 2000 אני לא יודע בוודעות, צריך לבדוק מה כתוב בסעיפי תוצר ודגם מנוע ברישיון.

 

 

פורסם

תודה לצבי ובוקי על התשובות הזריזות, די מדהים בעיני שטויוטה השתמשה במנוע של פיג'ו.

אני מניח שליבואן יש מלאי חלפים למכוניות עם מנוע דיזל בהתחשב בעובדה שקורולה דיזל ידנית יובאה באופן סדיר עד לפני כ-6-7 שנים לטובת מורי נהיגה ומוניות בעיקר.

אותי מעניין שאם ארכוש רכב כזה (יש לי רכב ספציפי שאני מעוניין לרכוש) ואזדקק למשל למשאבת סולר, או כל מכלל מכאני אחר, אוכל להשיגו .

פורסם

בוקי, בדקתי בפרוספקט משנת 2000, המנוע הוא לא של פיג'ו לדגם הזה (לא אותו נפח מנוע), אלא המנוע המקורי של טויוטה (תואם את דגם המנוע שנתתי בקישור ויקי).

 

מנחם, כמה שאני יודע רכב הזה לא היה פופולארי במונית.

אני מניח שתוכל להשיג את כל החלפים, אם לא זמינים בארץ אז להזמין מחו"ל במחיר לא גבוה או דרך יבואן במחיר גבוה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איזה נפח מנוע מופיע שם, והאם תוכל בבקשה לסרוק או לצלם את הפרוספקט ולעלת לכאן או לשלוח אלי, אני אוסף קטלוגים ישנים.

 

תודה.

 

 

פורסם

לחבר שלי יש את הרכב הזה, לא בטוח אם מודל 2000, אך הוא אומר שקשה מאוד להשיג חלפים בארץ וכמעט הכל הוא מזמין מחו"ל. מה שכן הוא אמר שזה יחסית נוח - דרך האתר של טויוטה, לפי מס' קטלוגי מפנים אותך למשווק המתאים ביפן והוא שולח ישירות לארץ.

צריכת דלק - 1/17, מעל 500K ק"מ.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

בוקי, מצורף דף נתונים פרוספקט.

Corolla 001.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...