Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שיש קורס מחשוב ומחסנאות רכב שזה אומר שאני במוסך מזמין חלקים במחשב וכנראה גם במחסן שם מסתובב מבלי באמת להיות מוסכניק, האם יש למישהו מושג אם דבר כזה קיים באמת וניתן ללמוד אותו?

 

האם זה לא תפקיד של בנות?

אני נורא מתעניין בתחום הזה, במיוחד במכונאות רכב, אבל כנראה זה לא מתאים לכל אחד...

פורסם

נדמה לי שאתה מתכוון לתחום של מחסנאי טכני או תחום ענק ומגוון שנקרא לוגיסטיקה. נישה אחת בניהול לוגיסטי היא חלקים לרכב, אבל יש גם הרבה תחומים אחרים במפעלים מייצרים - אלקטרוניקה, מזון, רפואה. רק כמה דוגמאות.

יש חברות בהן רק התוכנה לניהול כזה עולה כמה מאות אלפים. ולא משנה כרגע באיזה מטבע.

אל תחשב שמדובר ב'חיים קלים' של לנהל מלאי של נורות לפנס קידמי, לשים 3 בשקית ולשלוח לעבודה, ושאר היום לשחק במחשב. ממש לא!

מדובר בתכנון מיקומים לגישה מהירה ונוחה, התמשקות עם רכש (וכולם רוצים לחסוך), בחירת ספקים, בדיקות איכות, מניעת גנבות וניצול מירבי של המלאי כדי לא להתקע עם צרה גדולה שנקראת 'מלאי מת'.

תחום שיכול להיות מעניין ומאתגר, ושווה הרבה למפעלים גדולים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
נדמה לי שאתה מתכוון לתחום של מחסנאי טכני או תחום ענק ומגוון שנקרא לוגיסטיקה. נישה אחת בניהול לוגיסטי היא חלקים לרכב, אבל יש גם הרבה תחומים אחרים במפעלים מייצרים - אלקטרוניקה, מזון, רפואה. רק כמה דוגמאות.

יש חברות בהן רק התוכנה לניהול כזה עולה כמה מאות אלפים. ולא משנה כרגע באיזה מטבע.

אל תחשב שמדובר ב'חיים קלים' של לנהל מלאי של נורות לפנס קידמי, לשים 3 בשקית ולשלוח לעבודה, ושאר היום לשחק במחשב. ממש לא!

מדובר בתכנון מיקומים לגישה מהירה ונוחה, התמשקות עם רכש (וכולם רוצים לחסוך), בחירת ספקים, בדיקות איכות, מניעת גנבות וניצול מירבי של המלאי כדי לא להתקע עם צרה גדולה שנקראת 'מלאי מת'.

תחום שיכול להיות מעניין ומאתגר, ושווה הרבה למפעלים גדולים.

 

כנראה לזה התכוונתי ובאמת עדיף כבר להיות מכונאי רכב.

 

חשבתי זה משהו אחר, בקטנה כזה, מסדר דברים במחסן ומדי פעם מזמין חלקים לאיזה רכב שמגיע וחסר משהו, אבל לפי מה שאמרת שצריך להתרוצץץ אחרי ספקים ובדיקות איכותיות זה גם לא בשבילי, אני פינוקי:-P.

×
×
  • תוכן חדש...