Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שצוין בכותרת, או: האם ניתן להרכיב פסקל על עגלה נגררת?

כמו כן אני לא מצליח להצטרף בתור מנוי וידאו על הנגרר, בגלל שלא קיימת האופציה של נגרר בסוג הרכב, וכמו כן לא קיים גם יצרן תואם ברשימה, משהו מכם נתקל אי פעם בבעיות הנ"ל - אשמח לתשובה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

כפי שידוע לי בישראל אתה מחוייב על פי סוג הרכב ולא על פי עם אתה גורר או לא. בניגוד לארה"ב ששם אתה משלם לפי כמות הצירים בישראל אם אתה גורר אתה מחוייב על נסיעה של רכב ולא על רכב פלוס נגרר.

לא צריכה להיות בעיה עם רכב פלוס נגרר שיש לו פסקל. לעומת זאת, כן יכולה להיות וסביר מאוד להניח שתהיה בעיה כאשר אתה מעביר את הפסקל שלך למכונית אחרת. אז ישנה בעייה כי הפסקל הוא של פלוני והמכונית היא של אלמוני. עוד כדרך אגב, יש את אלה שבכלל משאירים את הפסקל בתוך תא הכפפות ולא תולים אותו על החלון.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לדעתי לא תיהיה בעיה.

נראלי הם מצלמית את החזית ולא את התחת.

 

הלוחית של הנגרר לא תואמת את הרכב?

 

כל אופן, אני נוסע עם פסקל, אבל לפעמים אני שוכח לתלות אותו, ואני מחוייב כאילו הוא היה תלוי (והוא לא ציפצף)

פורסם

אני נתקלתי בבעיה כזו, אבל לא התאמצתי יותר מדי לפתור אותה..

יש לי נגרר שרשום על שמי, והרכב עם וו הגרירה הוא של אח שלי, ויש לו פסקל. הרכב שלו בבעלות חברת ליסינג.

מה שקורה זה שיש חיוב כפול - הפסקל מחוייב וגם הנגרר מצולם ואני מקבל את החשבון בדואר.

בפעם הראשונה שזה קרה דיברתי איתם, הם בדקו את התמונה, בדקו שחוייב הפסקל וזיכו אותי.

הם אמרו לי שצריך לבצע שיוך של הנגרר לגורר במערכת כדי שלא יהיה חיוב כפול. אבל בשביל זה הייתי צריך להחתים

את חברת הליסינג ולא היה לי כוח לכאב ראש הזה, אז פעם בכמה חודשים אני עדיין מקבל דרישה לתשלום ומשלם,

סתם כי אני עצלן..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לדעתי לא תיהיה בעיה.

נראלי הם מצלמית את החזית ולא את התחת.

 

הלוחית של הנגרר לא תואמת את הרכב?

 

כל אופן, אני נוסע עם פסקל, אבל לפעמים אני שוכח לתלות אותו, ואני מחוייב כאילו הוא היה תלוי (והוא לא ציפצף)

 

רוכבי אופנועים בכלל שמים אותו בתיק. ישנם נהגים ששמים אותו אפילו בתא הכפפות. ברגע שאתה מצולם ואתה בעצם מנוי זה כבר לא משנה כי יש להם את כל הפרטים שלך במערכת.

מה שכן, יהיו בעיות כאשר אתה לוקח פסקל של פלוני ונוסע ברכב של אלמוני.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לדעתי לא תיהיה בעיה.

נראלי הם מצלמית את החזית ולא את התחת.

 

הלוחית של הנגרר לא תואמת את הרכב?

 

כל אופן, אני נוסע עם פסקל, אבל לפעמים אני שוכח לתלות אותו, ואני מחוייב כאילו הוא היה תלוי (והוא לא ציפצף)

 

לפי החוקים במדינת ישראל, הנגרר נחשב ככלי רכב נפרד לחלוטין, כלומר: לוחית רישוי המשויכת לנגרר בלבד, וכמו כן: טסט וביטוח, אתה חייב לעשות לנגרר כמו רכב רגיל.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

וכמו כן, מצלמים גם מצלמים את התחת עובדה: שראיתי את אחת המוביליות שלוקחים רכבים כמו תעבורה / אלדן / קל אוטו ושאלתי את אחד הנהגים שלהם, למה הם מכסים את המס' של הרכב הנגרר (הם עושים את זה), אז הם אמרו שזה בגלל כביש 6, כדי שלא יחייבו את בעל הרכב הנגרר.

טוב, סוגיה מעניינת נחזור לעדכן לטובת הפרט.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

מאחר ויש לי גרור אני מכיר את הנושא מקרוב.

 

עליך למלא את הטופס הנ"ל

http://www.kvish6.co.il/ItemPics/e9a0aab0-20f2-43c4-80b6-9009db7e815e.pdf

ולציין את כל הפרטים במדוייק.

 

מספרי הפקס (שונים אם מדובר במנוי חדש או עדכון מנוי חדש) מופיעים בראש הדף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...