Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשורים הבאים:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477921

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=474475

 

 

אני חושב שכדאי לערוך סקר אמינות גם לגבי מותחן שרשרת התזמון במנועי ה- tsi.

 

סוג הרכב:

שנה:

נפח מנוע:

הספק (רלבנטי למנועי 1.4):

במידה והיתה תקלה באיזה קילומטרז היא אירעה ומה היה גיל הרכב בעת התקלה:

האם האחריות היתה בתוקף בעת התקלה:

מי שילם את עלות התיקון, בעל הרכב או צ׳מפיון:

מה התיקון שבוצע:

מה הקילומטרז של הרכב היום:

האם היו עוד תקלות במותחן שרשרת התזמון מאז:

במידה ולא הייתה תקלה כנ״ל כלל, האם בוצע תיקון יזום של מותחן שרשרת התזמון ומי יזם את התיקון ולמה (האם היו סימנים מוקדמים):

האם הרכב טופל לפי הוראות היצרן או בוצע בו שיפור, סתם! :) ( הספיק שרשור מפלצתי אחד).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ראה דיון נוסף .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=459719

 

מסתבר שהבעיה ידועה, והיצרן פרסם Technical Service Bulletin - TSB

menir1

המכונית שלי בת שנתיים וחודשיים (עברה את תקופת האחריות), אך במוסך הרגיעו אותי וציינו שרב הסיכויים שהיצרן יישא ב-100% מעלות התיקון. ביום ראשון קיבלתי טלפון מהמוסך שאישר לי שהיצרן יישא ב-100% מעלות העבודה והחלפים. המכונית נכנסה אתמול למוסך והוחלפה שרשרת התזמון + מותחנים.

 

לאחר שיטוט באינטרנט מצאתי את הכתבה הבאה ב-Autobild הגרמני.

 

http://www.autobild.de/artikel/vw-ts...n-3393757.html

 

הודות לגוגל, ניתן לקבל תרגום סביר למדי לאנגלית. בכתבה מוזכר שזמן קצר יחסית לאחר תחילת הייצור של מנוע זה, שינו VW את בית שרשרת התזמון לתכנון חדש המונע החלקה של השרשרת. מסתבר שהמותחנים הם הידראולים ובהנעה קרה יכולים להיות מקרים בהם לוקח יותר זמן עד שהלחץ ההדראולי מגיע לנקודת העבודה שלו. VW פרסמו כאמור TSB 15D8, המפרט את התיקון הדרוש אשר כולל החלפת מותחנים ושרשרת.

 

הבעיה לא קיימת יותר במנועים שיוצרו ב-2012 (כך אושר לי גם במוסך).

 

אבל כנראה לא כל המוסכים מודעים לכך , או ההנחיה לא ירדה מהיבואן למוסכים וללקוחות !

יש כאן עוד דיון עם הבעיה .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=467074&page=2

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום.

ברשותי גולף 1.4 טי אס איי שנת 2008 140 כ"ס,

הרכב עבר כ110 אלף קילומטר,

השבוע נדלקה לי מנורה ונשמעו רעשים מוזרים מהמנוע תוך כדי גימגומים,

במוסך(לא מורשה צמפיון אך מוכר פה בפורום) חיברו את הרכב למחשב והתגלתה בעיה בשרשרת טיימינג

האם TSB תקף גם למנוע שלי דגם bmy?

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...