Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ רום כרמל 1301 מסחרית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה יפיפיה! לצערי אני לא מעורב מספיק בעשייה שלכם, אבל מנסה לעזור ככל האפשר מאחורי הקלעים.

ומה שמה של הנסיכה בישראל? :wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
למה הקוילאובר חובר למחרטה?

 

מכווצי קפיצים סטנדרטים לא נכנסים במרווח בבולמים של הטריומף

צריך מכווץ יעודי ( היום לפיברקלאב כבר יש כזה) אבל יורי מיודענו בנה פטנט שמולבש על המחרטה

או על פרס ובעזרתו מפרידים בולם מקפיץ מחליפים גומיות או בולם ומחברים חזרה

קלי קלות :-D :-D

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

פורסם
היי איציק.

למרות שאני לא מבין אותכם כולכם, בהצלחה בפרוייקט!

אגב - זוג פנסי ערפל Hella, יבוא טוב קדימה.

ביי

 

זה בסדר שאתה לא מבין, גם אני לא מבין את עצמי אבל זה כיף וזה כל העניין.

תודה רבה על האיחולים, כמובן שזקוק להם.

 

לגבי פנסי הערפל , גם כך יש ל 1301 עודף משקל על החרטום וזוג פנסי Hella יוסיף ויכביד על השלדה שגם כך כבר מחוזקת :-) .

פורסם
איזה כייף!!!

עלה והצלח.

מקוה מאוד להצטרף לאיזה פרוייקט דומה בקרוב...

 

תודה תודה.

תפסיק לחשוב וקפוץ למים, כן הם רטובים וקרים אבל מה זה מרעננים ( מלשון רענן ).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
עבודה יפיפיה! לצערי אני לא מעורב מספיק בעשייה שלכם, אבל מנסה לעזור ככל האפשר מאחורי הקלעים.

ומה שמה של הנסיכה בישראל? :wink:

 

סיפור שהיה כך היה:

הרכב נקנה כאשר חלקי מנוע אחדים מפורקים, בינהם מכסה טיימינג , מכסה שסתומים ועוד,

מבדיקה ראשונית היה ברור שמכסה הטיימינג במצב לא משהו וצריך לשפצו,

מבדיקה קצרה עם חברי המועדון התברר שכל מי ששיפץ רום 1301 חידש את המכסה הנ"ל,

כאשר און שיפץ את מנוע הרום 1302 שלו היו ברשותו שני מכסים כאלו אשר נמסרו ל"מ" מחנות החלפים במרכז (לא, זה לא "מ" מהמוסד, השם המלא שמור במערכת)

אשר שיפץ את שני החלקים, חלק אחד און הרכיב בריכבו והשני נשאר אצל "מ" למקרה שעוד מישהו מהחברה יצטרך, המחיר שאון נדרש לשלם היה כ 350 ש"ח.

כאשר רענן שיפץ את הרום 1301 שלו כמובן שהגיע גם כן אל "מ" הביא את המכסה שפורק מהמנוע (המכסה היה במצב מעולה, ללא נזילות ולא אכול מהמים ) ולקח את החלק המשופץ שאון השאיר, בשלב זה המחיר טיפס ל550 ש"ח ולאחר מיקוח התייצב על 500 ש"ח.

באופן טבעי גם אני ניגשתי ל"מ" עם המכסה על מנת להשאירו לשיפוץ ולקחת במקומו את המכסה שהשאיר רענן לשיפוץ, כמובן שידעתי שהמחיר יכול לנוע בסביבות ה 300 - 500 ש"ח אבל להפתעתי התבקשתי לשלם 750 ש"ח, לזה לא הייתי מוכן מכיוון שידעתי את מקור החלק ואת ההיסטוריה,

בסופו של דבר לאחר בדיקת חלופות הוחלט שזה לא מה שישבור אותנו והחלק נרכש והורכב .

כל הסיפור המייגע נועד לענות על שאלתך און,

שם הנסיך / נסיכה 750 ,

למען התיעוד ההיסטורי מצורפות תמונות:

IMG-20130313-WA0009.jpg

IMG-20130409-WA0007.jpg

IMG-20130426-WA0012.jpg

11042013548.jpg

פורסם
סיפור שהיה כך היה:

הרכב נקנה כאשר חלקי מנוע אחדים מפורקים, בינהם מכסה טיימינג , מכסה שסתומים ועוד,

מבדיקה ראשונית היה ברור שמכסה הטיימינג במצב לא משהו וצריך לשפצו,

מבדיקה קצרה עם חברי המועדון התברר שכל מי ששיפץ רום 1301 חידש את המכסה הנ"ל,

כאשר און שיפץ את מנוע הרום 1302 שלו היו ברשותו שני מכסים כאלו אשר נמסרו ל"מ" מחנות החלפים במרכז (לא, זה לא "מ" מהמוסד, השם המלא שמור במערכת)

אשר שיפץ את שני החלקים, חלק אחד און הרכיב בריכבו והשני נשאר אצל "מ" למקרה שעוד מישהו מהחברה יצטרך, המחיר שאון נדרש לשלם היה כ 350 ש"ח.

כאשר רענן שיפץ את הרום 1301 שלו כמובן שהגיע גם כן אל "מ" הביא את המכסה שפורק מהמנוע (המכסה היה במצב מעולה, ללא נזילות ולא אכול מהמים ) ולקח את החלק המשופץ שאון השאיר, בשלב זה המחיר טיפס ל550 ש"ח ולאחר מיקוח התייצב על 500 ש"ח.

באופן טבעי גם אני ניגשתי ל"מ" עם המכסה על מנת להשאירו לשיפוץ ולקחת במקומו את המכסה שהשאיר רענן לשיפוץ, כמובן שידעתי שהמחיר יכול לנוע בסביבות ה 300 - 500 ש"ח אבל להפתעתי התבקשתי לשלם 750 ש"ח, לזה לא הייתי מוכן מכיוון שידעתי את מקור החלק ואת ההיסטוריה,

בסופו של דבר לאחר בדיקת חלופות הוחלט שזה לא מה שישבור אותנו והחלק נרכש והורכב .

כל הסיפור המייגע נועד לענות על שאלתך און,

שם הנסיך / נסיכה 750 ,

למען התיעוד ההיסטורי מצורפות תמונות:

איציק אני חשבתי שהאוטו נקרא כך כי כל המנוע הושג במחיר כזה!

תהליך התמחור שעבר על הרכיב מסביר למה היבוא מאיביי מתעצם.

רק היום התברר לי ששלחתי חבר לקנות ידית איתות ששילמתי עליה 100 ש"ח לפני 4 חודשים.

וממנו כבר בקשו 322 ש"ח למה? הנמלים שובתים? יש מכס מוגזם?

באיבי הרכיב עולה 28$ בחנות כ 100 ש"ח לפני משלוח.

מי שמוכר בחנות בארץ מביא כמות ומחיר המשלוח נמוך מאד לכל פריט.

אין סיבה לרווח המוגזם בארץ. (אני חושב שהסוחר באיביי גם מרוויח אחרת למה לו לעבוד?)

פורסם

שם הנסיכה 750?

כלומר, יבוא יום בו ״כרמלה״, ״טינה״ ושאר הבנות יגיעו למפגש והן יפגשו שם את ״750״? :wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

×
×
  • תוכן חדש...