Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

אני אמור להעביר את הרכב - הונדה ג'אז 2010 גיר רובוטי - טיפול של 60000 (כל 15 אלף עושים טיפול).

 

עד עכשיו טיפלתי רק במוסך המרכזי של הונדה באשדוד - שירות מעולה.

 

אני מעוניין להישאר שם כי אני באמת סומך על האנשים שם, וגם נותנים לי להיות תוך כדי הטיפול..

 

השאלה היא - היות והאחריות נגמרה - אולי כדאי לבקש שחלק מהחלפים יהיו תחליפיים?

 

הבנתי שיש חלקים שבהם לא קריטי מקורי.

 

מה דעתכם?

פורסם

פילטר שמן ואוויר למנוע-תמיד מקוריים. עם זה לא משחקים.

מסנן מזגן לתא הנוסעים-תחליפי, לא משנה מאיזה יצרן.

רפידות בלמים וצלחות-יש תחליפיים ברמה טובה כמו מקורי.

שמן מנוע-במידה והמוסך מאפשר רצוי לקנות לבד בתקן שרשום בספר הרכב מחברות גדולות ומוכרות.

דעתי האישית-שרצוי גם להחליף שמן בגיר הרובוטי פעם בשנתיים בערך על מנת לשמור על תפקוד טוב של הגיר.

פורסם
פילטר שמן ואוויר למנוע-תמיד מקוריים. עם זה לא משחקים.

מסנן מזגן לתא הנוסעים-תחליפי, לא משנה מאיזה יצרן.

רפידות בלמים וצלחות-יש תחליפיים ברמה טובה כמו מקורי.

שמן מנוע-במידה והמוסך מאפשר רצוי לקנות לבד בתקן שרשום בספר הרכב מחברות גדולות ומוכרות.

דעתי האישית-שרצוי גם להחליף שמן בגיר הרובוטי פעם בשנתיים בערך על מנת לשמור על תפקוד טוב של הגיר.

 

אהלן.

תודה על התגובה

מה לגבי פילטר דלק? מקורי או תחליפי?

×
×
  • תוכן חדש...