Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"חווית" רכישה מג'ימשופ (לתשומת לב meguiras israel)


שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתנצל מראש על התגובה הקצת תוקפנית, אך לא זאת מטרת המשורר. אני פשוט לא מצליח להבין למה אנשים לא לומדים מאחרים? הרי בשביל זה קיים הפורום. כבר בכמה וכמה דיונים כאן בפורום, קראתי על תלונות של לקוחות מהחנות ג'ים שופ, והודות לדיונים אלו לא רכשתי משם.

 

יש היום את אוטוסטור, שמוכרים גם הם את מוצרי מגווירס, ולאחר בדיקה בפורום (חו''ד שונות), וכמובן לאחר מכן כשרכשתי מהחנות לא פעם ולא פעמיים , הבנתי שהשירות מעולה, המשלוחים מהירים, והמחירים ברב הגדול של המוצרים אפילו זול יותר (גם המשלוח עצמו זול יותר).

 

יש גם את ויקס, שגם שם החבר'ה מקבלים תגובות חיוביות, אז למה להמשיך לרכוש מג'ים שופ. לא יודעים לתת שירות ללקוחות? לא מגיע להם לקוחות!

שוב, אני סגרתי לעצמי את הפינה הזו, אני מזמין היום רק מאוטוסטור בגלל השירות, המחירים וכמובן המבחר הופך את הקנייה להרבה יותר פשוטה ונוחה, אין יותר פשוט מלבחור שלל מוצרים מגוונים ולשלם על משלוח פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתם מדברים על שבוע המתנה-הלוואי שזה היה המקרה שלי.

יותר מחודש (כן חודש) חיכיתי למוצרים שהזמנתי וגם לאחר שהם הגיעו,היה חסר שם פריט.

 

 

לא אקנה שם שוב. אשלם יותר, אבל אדע שהמוצרים יגיעו בזמן.

רונית בראשון חנות נפלאה,גם המוכרת...חבל שאין להם מבחר עשיר. (אולי עכשיו כן? לא הייתי שם מזמן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מדברים על שבוע המתנה-הלוואי שזה היה המקרה שלי.

יותר מחודש (כן חודש) חיכיתי למוצרים שהזמנתי וגם לאחר שהם הגיעו,היה חסר שם פריט.

 

 

לא אקנה שם שוב. אשלם יותר, אבל אדע שהמוצרים יגיעו בזמן.

רונית בראשון חנות נפלאה,גם המוכרת...חבל שאין להם מבחר עשיר. (אולי עכשיו כן? לא הייתי שם מזמן)

 

מדוע לא ביטלת את ההזמנה כשהרגשת שהם כבר חורגים מהלוח זמנים ה"מקובל"?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם שרציתי לבטל הם הודיעו לי שאוטוטו זה מגיע-כך חלף חודש.

בדיעבד אכן הייתי צריך לבטל והייתי חוסך לעצמי הרבה עוגמת נפש.

 

כל זה התחולל דווקא שהייתי בחופשה ארוכה מעבודה ושני רכבים חיכו (די עצובים...) לטיפול דיטיילינג יסודי

ולאחר שהמוצרים הגיעו,חלקם בכל אופן (פוליש Ultimate Compound לא היה להם) הלכתי לרונית להשלים את הרכישה.

 

מיותר לציין שעקב האיחור, את הרכב השני של בן הבית עשיתי די מהר (החופש עמד להסתיים) וזה בניגוד גמור לדרישות

שלי מעצמי.

 

הייתי מצפה מחברה מכובדת כמו Meguiars לפתוח חנות רצינית וייעודית רק למוצרי דיטיילינג

וכמובן תמיכה מאנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים בתחוםs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם שרציתי לבטל הם הודיעו לי שאוטוטו זה מגיע-כך חלף חודש.

בדיעבד אכן הייתי צריך לבטל והייתי חוסך לעצמי הרבה עוגמת נפש.

 

כל זה התחולל דווקא שהייתי בחופשה ארוכה מעבודה ושני רכבים חיכו (די עצובים...) לטיפול דיטיילינג יסודי

ולאחר שהמוצרים הגיעו,חלקם בכל אופן (פוליש Ultimate Compound לא היה להם) הלכתי לרונית להשלים את הרכישה.

 

מיותר לציין שעקב האיחור, את הרכב השני של בן הבית עשיתי די מהר (החופש עמד להסתיים) וזה בניגוד גמור לדרישות

שלי מעצמי.

 

הייתי מצפה מחברה מכובדת כמו Meguiars לפתוח חנות רצינית וייעודית רק למוצרי דיטיילינג

וכמובן תמיכה מאנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים בתחוםs

 

מסכים בהחלט עם מה שאתה אומר ומקווה שבחברת בסט פורמולה היבואנית יבינו זאת בהמשך הדרך.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני מבין את כולם,וכולם צודקים!

אך שוב אני ידגיש את הסיבות לרכישה.

1-הנציגים של מגוויירס נתנו הרגשה שחל שיפור רציני בשירות בכל תחנות המכירה וג'ימשופ בפרט!

2-המוצרים שקניתי לא נמצאים באתרים כמו ויקס ואוטוסטור.

3-אני רכשתי גלונים. ומצטער אני לא אשלם לקליק 300 ש'ח יותר על גלון רק כי יש לו שירות טיפה יותר טוב.

4-המחיר זול בהפרש עצום מהמתחרים ולא ב5 עד 20 ש'ח.. אז עוד הייתי בולע את הצפרדע.

 

מקווה שאני יותר ברור עכשיו.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני מבין את כולם,וכולם צודקים!

אך שוב אני ידגיש את הסיבות לרכישה.

1-הנציגים של מגוויירס נתנו הרגשה שחל שיפור רציני בשירות בכל תחנות המכירה וג'ימשופ בפרט!

2-המוצרים שקניתי לא נמצאים באתרים כמו ויקס ואוטוסטור.

3-אני רכשתי גלונים. ומצטער אני לא אשלם לקליק 300 ש'ח יותר על גלון רק כי יש לו שירות טיפה יותר טוב.

4-המחיר זול בהפרש עצום מהמתחרים ולא ב5 עד 20 ש'ח.. אז עוד הייתי בולע את הצפרדע.

 

מקווה שאני יותר ברור עכשיו.:lol:

 

היית ברור גם לפני כן :-D

חבל שהם יורים לעצמם ברגל.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא נבדק היום ויטופל ,הלקוח יקבל פיצוי על עוגמת הנפש,הבעיה היתה חברת השילוח והיא הוחלפה ! מקווים שלא יחזור על עצמו המקרה,ובמקרה כזה ויכול להיות אנחנו נדאג לטפל ולפצות את הלקוח .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא נבדק היום ויטופל ' date='הלקוח יקבל פיצוי על עוגמת הנפש,הבעיה היתה חברת השילוח והיא הוחלפה ! מקווים שלא יחזור על עצמו המקרה,ובמקרה כזה ויכול להיות אנחנו נדאג לטפל ולפצות את הלקוח .[/quote']

 

טענתם הרבה מאוד פעמים שאין בניכם לבין gymshop שום קשר מלבד העובדה שהם קונים מכם מוצרים.

אם כך מדוע אתם צריכים או רוצים לפצות את הלקוחות שחוו שירות חרא מהם? ומדוע אתם בודקים ועושים בירורים?

זה לא מקובל בעולם העסקים וככה הדברים לא עובדים וזה גורם לי להרים גבה.

 

אין ספק שהמעשה שלכם יפה אבל זה בהחלט גורם לי לתהות לגבי טיב הקשר בין 2 החברות וגם לגבי העובדה שהפיצוי מגיע מכם ולא מ gymshop. וברגע שהם כחנות וירטואלית מתעלמים ולא מביאים את הפיצוי מכיסם סביר להניח שזה רק יגרום לעוד אנשים לא להתעסק איתם.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ומשה מ3M עדכן,אני אסביר ואפרט עוד קצת את מהלך האירועים..

פניתי ביום שני לג'ים שופ כי ידעתי שאין סיכוי שהם ישלחו לי את החבילה בשישי.. ולכן שיערתי שהם שלחו ביום א'.

שוב פעם טרטורים ולבסוף הגעתי לחברת השילוח "אביב שיגור" (שהם גם אשמים די גדולים במקרה) הם לא יכלו להשיג את הנהג עם הסחורה שלי. לבסוף הבטיחו שהסחורה תגיע אתמול (ד') עד חמש בערב. לא הגיע! פניתי שוב ולא ידעו לתת תשובות..

לאחר שעה חזרה אליי נציגה וטענה שהנהג הסתבך עם הסחורה והיום היא תגיע אליי בין 12-1 בצהריים...כמובן לא הגיע!

שוב צלצלתי לאביב שיגור. לאחר בדיקה התברר כי הם שוב החזירו את החבילה לג'ים שופ..(תודיעו יא כלבים!!)

נשברתי!! פניתי למשה מ3M כדי שינסה לעזור לי בעניין,לזכותו ייאמר שהוא לקח את העניין בצורה הכי מקצועית שיש וישר התחיל לטפל בנושא. אחרי כשעה חזר אליי והבטיח שיחליפו חברת שילוח..אחרי שעתיים התקשרו מג'ים שופ להגיד שהם ישלחו לי ביום ראשון ויגיע בשני.. בנוגע לפיצוי.. אין לי מושג על מה מדובר.. לא משה ולא ג'ים שופ דיברו איתי על פיצוי כלשהו. (אולי יש משהו ואני אדע רק כשאקבל..אולי ג'ים שופ חושבת שלשנות חברת שילוח זה הפיצוי).

 

 

בכל אופן תודה למשה על אופן הטיפול בנושא .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ומשה מ3M עדכן,אני אסביר ואפרט עוד קצת את מהלך האירועים..

פניתי ביום שני לג'ים שופ כי ידעתי שאין סיכוי שהם ישלחו לי את החבילה בשישי.. ולכן שיערתי שהם שלחו ביום א'.

שוב פעם טרטורים ולבסוף הגעתי לחברת השילוח "אביב שיגור" (שהם גם אשמים די גדולים במקרה) הם לא יכלו להשיג את הנהג עם הסחורה שלי. לבסוף הבטיחו שהסחורה תגיע אתמול (ד') עד חמש בערב. לא הגיע! פניתי שוב ולא ידעו לתת תשובות..

לאחר שעה חזרה אליי נציגה וטענה שהנהג הסתבך עם הסחורה והיום היא תגיע אליי בין 12-1 בצהריים...כמובן לא הגיע!

שוב צלצלתי לאביב שיגור. לאחר בדיקה התברר כי הם שוב החזירו את החבילה לג'ים שופ..(תודיעו יא כלבים!!)

נשברתי!! פניתי למשה מ3M כדי שינסה לעזור לי בעניין,לזכותו ייאמר שהוא לקח את העניין בצורה הכי מקצועית שיש וישר התחיל לטפל בנושא. אחרי כשעה חזר אליי והבטיח שיחליפו חברת שילוח..אחרי שעתיים התקשרו מג'ים שופ להגיד שהם ישלחו לי ביום ראשון ויגיע בשני.. בנוגע לפיצוי.. אין לי מושג על מה מדובר.. לא משה ולא ג'ים שופ דיברו איתי על פיצוי כלשהו. (אולי יש משהו ואני אדע רק כשאקבל..אולי ג'ים שופ חושבת שלשנות חברת שילוח זה הפיצוי).

 

 

בכל אופן תודה למשה על אופן הטיפול בנושא .

 

תודה שהסברת את השתלשות המקרה

לנו מאוד חשוב השירות ושהלקוחות יהיו מרוצים ויהנו לעבוד עם המוצרים

כפי שנכתב ישנם לא מעט מקרים שהאחריות לעיכוב במשלוחים היא באשמת חברת המשלוחים וזאת בעיקר עקב נזק שנגרם לחבילות.

אנחנו שוב מבקשים לערב ולשתף אותנו בכל בעיה ונשתדל לעזור עד כמה שניתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון.. החבילה הגיעה היום..(כעבור שבועיים..הובטח 72 שעות)..אגב הוזכר פה פיצוי ושאר ירקות.. אז זהו שלא. אפילו לא מכתב התנצלות...אפילו לא דוגמית שמחלקים בחינם.:|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון.. החבילה הגיעה היום..(כעבור שבועיים..הובטח 72 שעות)..אגב הוזכר פה פיצוי ושאר ירקות.. אז זהו שלא. אפילו לא מכתב התנצלות...אפילו לא דוגמית שמחלקים בחינם.:|

 

למדנו והשכלנו. הנזק הלא משמעותי שאתה חווית הוא כלום לעומת הנזק שאותה חברה גרועה מייצרת לעצמה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...