Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 106 וחיפושית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשתשאל שאלה רצינית - תקבל תשובה רצינית.

אבל אם אתה בא להסתלבט - אני יודע לעשות את זה טוב יותר.

 

מה אתה בדיוק שואל ? איזה בציר של ה-106 נחשב עפיץ ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

במקום לזרוק את עצמך לכל מקום, תתמקד:

 

1. תחסוך ל106 שנת 97

 

או

 

2. תקנה חיפושית ותשפץ אותה (הרי ישאר כסף)

 

או

 

3. תקנה 106 95 ותיישר קו (תאמין לי ישאר לך כסף לעשות את זה)

 

רק תחליט

 

נ.ב

 

בתור בעל 106 אני אומר מנסיון

 

לא הכי חשוב איזה שנה אלא אצל מי הייתה וכן מבחינת אמינות עדיף הדור השני של ה 106 אבל זה לא חד משמעי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
כשתשאל שאלה רצינית - תקבל תשובה רצינית.

אבל אם אתה בא להסתלבט - אני יודע לעשות את זה טוב יותר.

 

מה אתה בדיוק שואל ? איזה בציר של ה-106 נחשב עפיץ ?

למה להסתלבט!!!

אולי אני לא בדיוק מנסח שאלות של המאה, אבל שאלתי שאלה שאני מאוד רציני לגביה.

אם אין לך משהו חיובי להגיד אז על תענה.

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

פורסם

משהו חיובי:

 

כשקונים אוטו בן 10, הבדבר היחידי שמשנה הוא מצבו.

אין שנתון טוב ושנתון גרוע.

אם מצאת 106 מהשנים שאתה מחפש, שנכנסת בתקציב שלך - והיא במצב טוב - תקנה.

אם היא במצב גרוע - אל תקנה.

 

אם יגידו לך ששנת 94 עדיפה על שנת 93, ותמצא 94 גמורה, ו-93 במצב חדש, מה תקנה ?

כל מקרה לגופו. בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
משהו חיובי:

 

כשקונים אוטו בן 10, הבדבר היחידי שמשנה הוא מצבו.

אין שנתון טוב ושנתון גרוע.

אם מצאת 106 מהשנים שאתה מחפש, שנכנסת בתקציב שלך - והיא במצב טוב - תקנה.

אם היא במצב גרוע - אל תקנה.

 

אם יגידו לך ששנת 94 עדיפה על שנת 93, ותמצא 94 גמורה, ו-93 במצב חדש, מה תקנה ?

כל מקרה לגופו. בהצלחה.

תודה.

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

פורסם

הלו!!!

 

לא להשמיץ 106 דור 1

 

יש הרבה מאיתנו כאן...

 

וכמו בכל דבר בחיים-צריך מזל ליפול עם אוטו במצב טוב בלי מחלות וזה ממש לא קשרו לשנה

×
×
  • תוכן חדש...