Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הרכב התחיל לאכול קצת דלק, ומבדיקה אצל המוסך המרכזי אמרו שזה קשור לחיישן פילטר אוויר. עלות תיקון 1500-2500 ש"ח.

צירפתי תמונה, האם אפשר להחליף רק את הרכיב הקטן הזה (דיודה אני מניח), וזה יפתור את הבעיה? אולי צריך לפרק אותו לגורמים, לנקות ולהחזיר וזה יפתור את הבעיה?

תודה רבה על העזרה מראש,

חיישן פילטר אוויר קיה ג'ויס 2001.jpg

אמר ר' עקיבא: "ואהבת לרעך כמוך"

פורסם
שלום לכולם.

 

הרכב התחיל לאכול קצת דלק, ומבדיקה אצל המוסך המרכזי אמרו שזה קשור לחיישן פילטר אוויר. עלות תיקון 1500-2500 ש"ח.

צירפתי תמונה, האם אפשר להחליף רק את הרכיב הקטן הזה (דיודה אני מניח), וזה יפתור את הבעיה? אולי צריך לפרק אותו לגורמים, לנקות ולהחזיר וזה יפתור את הבעיה?

תודה רבה על העזרה מראש,

 

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

זו היא לא דיודה ,זהו טרמיסטור או יותר נכון חיישן טמפ האוויר שהוא חלק ממכלול חיישן מד מסת האוויר.

נדיר שהוא מתקלקל בדגם הזה.

אם תוכל להעלות את הסיבות או הנתונים שהביאו את המאבחן להמליץ על החלפתו כפתרון לבעיה נוכל להתייחס יותר ברצינות ולחוות דעה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

תודה רבה על התשובות.

בעיקרון נדלקה נורית check engine , הלכתי למוסך ואמרו שהלך הסנסור.

לפי מה שאני מבין, אם הסנסור זה הטרמיסטור, אז אפשר לקנות טרמיסטור אחר בכמה שקלים בודדים ולהחליף, לא? מישהו יודע איזה סוג הטרמיסטור הזה?

אמר ר' עקיבא: "ואהבת לרעך כמוך"

×
×
  • תוכן חדש...