Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתאום באמצע הנסיעה (ללא מזגן וללא אוורור) התחיל רעש לא חזק, כמו מקדחה מרוחקת,

והחלו לצאת אדים לבנים די סמיכים.

הריח קצת כמו פלסטיק שרוף.

עצרתי את הרכב ופתחתי את מכסה המנוע, אבל לא ראיתי כלום בבדיקה שטחית.

מה זה יכול להיות והאם אפשר לנסוע ככה למוסך?

אני שוקל אם לנסוע למוסך עם מסכת רופאים, חלונות פתוחים, וכמה עצירות לאוורור.

השאלה אם יכול לגרום נזק נוסף למנוע או אולי למזגן?

פורסם

לי קרה לפני כמה חודשים, בפונטו 97, שיצא עשן לבן מתא המנוע באמצע נסיעה...

גם עצרתי בשוליים, פתחתי מכסה מנוע, וראיתי שהפולי(גלגל) של האלטרנטור תקוע, והרצועה החליקה עליו, אם לא הייתי עוצר ככל הנראה היא הייתה נקרעת מהר מאוד.

מקור העשן אצלי היה מהרצועה - גומי שנשרף עקב החום הרב של החיכוך.

 

תניע, תפתח מכסה מנוע ותסתכל אם יש עשן, תסתכל טוב גם במקומות שפחות רואים, לפעמים יוצא קצת עשן שקשה לראות, אבל יכול לסמן על בעיה...

פורסם

למען האמת לא שמתי לב אם המנוע התחמם, כי הייתי יותר מדי לחוץ לקחת את הילד מהגן, ולא חשבתי בכיוון הזה.

 

עכשיו התנעתי את האוטו והבאתי אותו הביתה (הוא עמד ברחוב קרוב), ולא קרתה התופעה, אולי באמת כי המנוע קר.

מילאתי קצת מים ברדיאטור, אולי היו חסרים טיפה (כמעט חושך...)

פורסם

מה שאתה מתאר זה שאחד מהאביזרים (מדחס / אלטרנטור בדרך כלל) / גלגלת סרק נתקעה.

העשן אכן מהרצועה ונכנס דרך פתחי המזגן לסלון הרכב, ממליץ על לגרור את הרכב למוסך ולאתר את הרכיב הבעייתי.

 

פורסם

אם כך, למה זה לא המשיך לעשות רעש ולשחרר עשן הערב, כשהנעתי את האוטו והזזתי אותו ליד הבית?

 

נראה לי שאני אנסה לנהוג איתו למוסך מחר בבוקר (בערך רבע שעה נסיעה).

אם זה קורה רק כשהמנוע מתחמם יש סיכוי להגיע.

במקום לחכות שלוש שעות לגרר ואולי לשלם השתתפות עצמית

פורסם

רק לעדכן את הפורום:

נסעתי למוסך בלי בעיות.

נמצא שיש נזילה של נוזל קירור מהרדיאטור הפנימי (מסתבר שיש רדיאטור נוסף לצורך חימום תא הנוסעים).

כרגע, מכיוון שהקיץ מתחיל, ניתקו את צינורות המים לרדיאטור הפנימי, כך שלא תהיה נזילה, אבל החימום לא יעבוד (150 ש"ח).

לקראת החורף מומלץ לפתוח את הרדיאטור - עבודה מסובכת כי הוא נמצא מתחת לדאשבורד - וכנראה להחליף,

סיפור של 1500 ש"ח בערך, כשהרוב על עבודה.

 

למישהו יש אולי רעיון מהפכני לשיטה אחרת לחמם את האוטו? האוטו ישן ולא בא לי להוציא 1500 עליו...

×
×
  • תוכן חדש...