Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקורולה של זוגתי חלון חשמל ימני אינו עובד. בלחצה על כפתורי ההפעלה (זה של דלת ימין וזה שנמצא במרכזיה בדלת הנהג) נשמע מיתוג של ממסר, אולם המנוע אינו עובד. לא מצאתי פיוז ספציפי לחלון חשמל זה.

האם זה אומר בוודאות שהמנוע תקול או שיש אפשרות אחרת?

האם אני אוכל להחליף מנוע זה בעצמי?

אם כן, היכן קונים מנוע והאם לקנות מקורי או חליפי?

ואם מצריך בעל מקצוע, האם יש המלצה על משהוא אמין ולא יקרן (באזור חולון, ת"א, ראשון)?

 

תודה

פורסם
בקורולה של זוגתי חלון חשמל ימני אינו עובד. בלחצה על כפתורי ההפעלה (זה של דלת ימין וזה שנמצא במרכזיה בדלת הנהג) נשמע מיתוג של ממסר, אולם המנוע אינו עובד. לא מצאתי פיוז ספציפי לחלון חשמל זה.

האם זה אומר בוודאות שהמנוע תקול או שיש אפשרות אחרת?

האם אני אוכל להחליף מנוע זה בעצמי?

אם כן, היכן קונים מנוע והאם לקנות מקורי או חליפי?

ואם מצריך בעל מקצוע, האם יש המלצה על משהוא אמין ולא יקרן (באזור חולון, ת"א, ראשון)?

 

תודה

אני מכיר תקלה דומה בקורולה מודל חדש יותר, לאחר החלפת המצבר זה החל לקרות.

לפני שאתה פותח את כל העולם, תנסה עם סורק תקלות ( לא OBD פשוט ),אלא משוכלל יותר, שקורא תקלות, ותאפס את כל התקלות. יש סיכוי מסוים שזה יסתדר מעצמו לאחר איפוס התקלה במחשב.

×
×
  • תוכן חדש...