Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכנים החדשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה מפתיע, הרשות המקומית שווה לתחת שלי. כלום לא השתנה וההזנחה רק החמירה.

לא חושב שאי פעם חשתי בכזה תיעוב כמו שאני מרגיש כלפיי האנשים האלו.

כן, מחר חוגגים שבוע.

Gn'f'R

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ערן, עזוב את הספירה. אם הוא אצלם 4 שנים, אז זה לא חדש לו והשבוע הזה לא כל כך משנה משהו. זה פשוט שבוע שבו נחשפת לסיפור הזה.

פורסם

כמובן שזה לא מוריד מחומרת המעשה, זה גרוע פי כמה שזה על פני כל כך הרבה זמן.

מצד שני, אל תספור את הימים. זה לא אומר כלום וזה עושה לך סתם רע.

המשך לפעול למען הכלב אבל תוציא את הרגשות מהמשוואה לפני שתעשה משהו שטותי.

הכלב מחכים שיצילו אותו כבר 4 שנים ועוד יומיים של פעילות כשרה שתעזור לו בסופו של דבר שווים את זה בשביל שלא תעשה שטות.

כרגע לגשת לכלב, לנסות לתת לו קצת אהבה ולדאוג לו לאוכל ומים זה הדבר הראשון שעלייך לעשות.

לגבי חילוץ הכלב מהבעלים הנוראיים, יש לנקוט בדרכים כשרות בלבד.

יש מקרים שבהם צריך להפריד אמוציות ולחשוב בקור רוח. יש לעזור לכלב אבל בצורה חוקית ויעילה.

פורסם

איזה אנשים זבל. אני מקווה שפנית לאחד מארגוני בע"ח, מהרשות העירונית כנראה לא תצא הישועה.

במידה וגם זה לא עוזר, יש לבצע מעשה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

כמה הודעות כתבתי ומחקתי בנסיון לא להשתמש בשפה לא ראויה לפורום .

 

ערן אני שמח לראות שיש אנשים שאכפת להם , כל הכבוד !

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שלום לכולם ,

היום ישבתי במרפסת הקידמית בעוד השכנים ישבו גם הם בחוץ ,

האיש שמע אותי וקרא לי , ניגשתי אל גדר ההפרדה וניהלנו שיחה

מבעד לעצי הפיקוס . שיחה די מעניינת שגלשה מעט אל תוך חייו האישיים .

כל הזמן הזה האישה ישבה מרחוק עם פרצוף של "אנחנו יודעים שהלשנת עלינו" ,

לא התייחסתי אליה והמשכתי בשיחה עם האיש, הוא שאל את דעתי בדבר

הורדת עצי הפיקוס המסוכנים והתקנת גדר אסתטית במשותף .

 

לאחר מכן הוא סיפר שלפני כמה ימים באו אליו מהרשות המקומית ונזפו בו

על תנאי החזקת הכלב . הרגשתי קצת מבוכה אבל שיחקתי אותה מופתע לשמוע .

הוא אמר שביום א' מגיע אליו מסגר בכדי לבצע מס' עבודות ובין היתר גם להתקין כבל ריצה לכלב .

בשלב הזה האישה לפתע נכנסה לשיחה ואמרה "אנחנו עוד נהיה שכנים טובים ערן , אתה תראה"

"אני בטוח" עניתי לה בספקנות .

 

ניגשתי לבית והסתכלתי דרך החלון וראיתי שהעבירו את הכלב מקום , ממש מתחת לחלון ביתי במרחק

נגיעה ממני (במילים אחרות , הרחק מעיניי העוברים ושבים בואדי)

לפני שעתיים השכבנו את הילדים לישון כשלפתע הכלב נכנס לאטרף של נביחות וייבבות במשך כשעה

מתחת לחלון החדר של הילדה , אישתי תפסה עצבים כשראתה שהשכנים לא מגיבים ויצאה אליהם

בטענה שהכלב נובח באוזניי הילדה הישנה .

"מה לעשות , ענתה האישה . התלוננו מהעירייה שהוא קשור "

"אז מה , אז החלטת לקשור אותו מתחת לחלון שלי ?!" ענתה אשתי .

 

בכל אופן , שכנים על הכיף כיפאק .

1365779867183.jpg

Gn'f'R

פורסם
הוא שאל את דעתי בדבר הורדת עצי הפיקוס המסוכנים..

הם כבר תקפו מישהוא בעבר?:?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עד עכשיו נמנעתי מלהתערב בשרשור, אבל רבאק לפי התיאורים של השכנים חשבתי שמדובר בגזע משולב של אמסטף, פיטבול, רועה קווקזי ודוגו ארגנטינו ועכשיו אתה מעלה תמונה של הלברדור הזה שלא נראה שיכול לפגוע בזבוב.

 

אני שמח שהם מתקינים לו כבל ריצה, אבל עם כל הכבוד מבחינתי פחות מטיול של חצי שעה ביום לכלב זה הזנחה פושעת.

 

גילוי נאות - אני בעלים של בורדר קולי, שעושה בממוצע 6 ק"מ יום יום, מקבל שעה בפארק כלבים יום יום, ופעם בשבוע יוצא ללוות סוסים בטיולים של 20~ ק"מ.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

כנראה שהצעקה של אישתי עשתה את זה, הכלב העביר את הלילה בביתו!

הוא לא קשור!! :-D

אתם לא מבינים באיזה אושר אני נמצא כשסוף סוף ניגשתי לחלון ולאחר שבוע ימים

שצפיתי במסכן הזה קשור, הוא כבר לא שם.

Gn'f'R

פורסם

שמח לשמוע שהסתדר!אני בספק אםלהרבה זמן אבל..

 

בכל מקרה,אם לא-אתי אלטמן תדע למשוך בחוטים,היא גרה במרכז,אבל תדע למשוך בחוטים מכל מקום בארץ.

 

אם יש לך בעיות תעשה גוגל ותישלח למייל\תתקשר אליה.

 

שיהיה לך בהצלחה ובאמת כל הכבוד עך הרגישות

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009


×
×
  • תוכן חדש...