Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שאני רוכש את המכשיר (16G) בKSP אילת, סביבות 2080 ש"ח עם אחריות לשנה.

 

אני יודע שניתן להזמין בחו"ל בסדר גודל של 2000 ש"ח

 

שווה בארץ?

לא חותם

פורסם

ואם מישהו קונה לך בחנות של גוגל ומביא ארצה זה 1250 ש"ח. שווה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שווה.

המכשיר בארצות הברית כולל מיסים הוא 388 דולר, תוסיף 20 דולר משלוח ו33 אחוז מס בארץ וביום רע של הדולר אתה עובר את ה-2000 ש"ח. לי יצא להביא אותו ב-2,200 ש"ח מארצות הברית כולל הכל.

פורסם

לא חושב, בנקסוס אתה מקבל מכשיר מהיר עם 2 ג'יגה RAM וממשק אנדרואיד נקי. יש תלונות על איטיות בגלקסי אחרי העדכון האחרון.

לעומת זאת היתרון הגדול של הגלקסי הוא חריץ הרחבה שלא מגביל אותך לנפח של 16 ג'יגה. תעשה את השיקולים שלך כמה הנפח חשוב לך.

פורסם

לי יצא.

ה s3 ממש לא עדיף. אלא אם הרחבת זיכרון קריטית.

בכלליות, גם על הנקסוס וגם על ה s3 אני פחות ממליץ מהאופטימוס g המצוין של lg. כמו נקסוס 4 רק לא מסורס.

פורסם

אחרי הרבה צפיות בהשוואות שונות ביו טיוב, אני שם לב לדבר מאוד ברור:

 

המסך של הנקסוס נראה חיוור מאוד לעומת ה S3, והתמונות שהוא מצלם לא להיט במקרה הטוב.

 

מה אתם אומרים?

 

מאוד חשוב לי האיכות מסך ומגע, הרי אני "עורק" מהאייפון 4, ומצד שניה, חייב זמן תגובה עילאי.

לא חותם

פורסם
האם יצא לך באופן אישי להשתמש בנקסוס 4?

 

יצא לי יותר מידי למען האמת, בסופו של יום ה-S3 הרגיש לי יותר טוב.

 

המסך בנקסוס נראה לעין פחות איכותי, ובגלל שמקשי הניווט נמצאים על המסך - מקבלים תצוגה הרבה יותר קטנה מה-S3.

בנקסוס אין אפשרות להרחבת זיכרון, שזה מאד חשוב לי.

אין אפשרות להחלפת סוללה, היא מובנת. והיא גם חלשה יותר.

הממשק נקי ומשעמם, יש שאוהבים את זה - אני לא. מעדיף את הממשק TW של סמסונג שפועל אצלי (מקורי) נהדר. ללא כל תקיעות או איטיות.

לנקסוס 4 אין כמות מגנים כמו שיש לS3, במיוחד את אחד האהובים עליי - otterbox commuter הידוע באיכותו ושרידותו.

המצלמה של הנקסוס פחות איכותית.

איכות השיחה בנקסוס פחות טובה.

 

זה מה שעלה לי לראש נכון לרגעים אלה, אז אם אתה נותן לי אותם באותו המחיר, מעדיף S3 בלי לחשוב פעמיים.

אם הנקסוס בגרסת ה16 ג'יגה יעלה מחיר סופי 1300-1400 ש''ח, כשה-S3 עולה 2100 ש''ח, אז יש על מה לחשוב כי אז יש כאן תמורה טובה למחיר.

כי בסופו של דבר הנקסוס 4 מכשיר טוב, אבל לא יותר מה-S3.

 

אז בשורה התחתונה: במחיר הנכון הוא קניה משתלמת, אבל במחיר של S3, הוא (לדעתי האישית) קניה גרועה.

פורסם

יש לי גם נקסוס 4, גם S3 וגם איפון 4S.

אם אתה רגיל לאייפון, ממש קשה לעבור לאחרים.

האייפון מגיב מהיר יותר, מסך איכותי יותר, נוח יותר לאחיזה, הממשק פחות מפריע אחרי שאתה מתרגל.

בנוגע להשווה בין S3 לנקסוס, הנקסוס בנוי טוב יותר, איכות חומרים טובה יותר, אבל לדעתי מבחינת עמידות הגלקסי עמיד יותר מאחר והוא עשוי פלסטיק ונפילה לא תזיק לו כמו לנקסוס שעשוי זכוכית מאחורה.

הספיקר בנקסוס הרבה יותר איכותי, איכות רמקול משובחת, בנוגע לאיכות שיחה, אותו דבר.

המצלמה של ה S3 טובה יותר, הממשק של הנקסוס טוב יותר, אנדרואיד 4.2.2 נקי, זכרון ראם 2GB לעומת 1 בגלקסי,

מבחינת איכות מסך ב S3 יש יותר צבע לעומת הנקסוס שחד יותר. אני אישי מעדיף את הנקסוס, תביא מה שיותר זול, וזה הנקסוס.

פורסם
יצא לי יותר מידי למען האמת, בסופו של יום ה-S3 הרגיש לי יותר טוב.

 

המסך בנקסוס נראה לעין פחות איכותי, ובגלל שמקשי הניווט נמצאים על המסך - מקבלים תצוגה הרבה יותר קטנה מה-S3.

המסך בנקסוס טוב יותר מזה של הS3. מ-2 סיבות: קודם כל כמות הפיקסלים בנקסוס מעט גבוהה יותר ושנית הפיקסלים במסך של סמסונג משתמשים בdot-ים משותפים של אחד משלושת צבעי היסוד עבור כמה פיקסלים. זאת הסיבה שהמסך של הגלקסי נראה מעט כחלחל (אני התאמצתי כדי לשים לב), יש יותר דוטים כחולים.

לגבי מקשי הניווט שעל המסך, זאת אכן לדעתי בחירה מוטעית של גוגל שנותנת לנו מסך אפקטיבי של בערך 4.3 אינץ'. מה שכן, גם את הבעיה הזאת ניתן לפתור על ידי רומים בעלי פאי.

 

בנקסוס אין אפשרות להרחבת זיכרון, שזה מאד חשוב לי.

נכון, וזה החיסרון העיקרי של הנקסוס. מה שגוגל עשו כאן הוא לדחוף בכוח את שירותי הענן שלהם למשתמש. בשבילי זה פחות נוח מלקבל את כל המידע על המכשיר אבל זה פתרון חלקי.

 

אין אפשרות להחלפת סוללה, היא מובנת. והיא גם חלשה יותר.

כל מה שצריך כדי להחליף סוללה הוא לפתוח 2 ברגים בגוף המכשיר, בדומה לאייפון. לא נוח כמו בגלקסי אבל עדיין אפשרי.

לגבי העוצמה, קיבולת הסוללה המוצהרת זהה בשני המכשירים, קשה לי להאמין שממשק הטאץ'-וויז חסכוני יותר מסוללה ממשק אנדרואיד נקי אם כי לא בדקתי.

 

הממשק נקי ומשעמם, יש שאוהבים את זה - אני לא. מעדיף את הממשק TW של סמסונג שפועל אצלי (מקורי) נהדר. ללא כל תקיעות או איטיות.

אם הממשק נקי ולא גרפי מספיק יש מגוון לאנצ'רים וערכות נושא שניתנים להתקנה. לגבי הנושא של האיטיות, כבר יצא לשמוע תלונות על איטיות אחרי העדכון האחרון של סמסונג. עוד מילה לגבי מהירות: כמות זיכרון RAM זמינה היא מרכיב משמעותי במהירות המכשיר, לנקסוס יש פי 2 ממנו.

 

לנקסוס 4 אין כמות מגנים כמו שיש לS3, במיוחד את אחד האהובים עליי - otterbox commuter הידוע באיכותו ושרידותו.

נכון.

 

המצלמה של הנקסוס פחות איכותית.

שתיהן מצלמות 8 מגה פיקסל. לנקסוס יש פיצ'ר מגניב ביותר שנקרא Photosphere. גוגל למעוניינים.

 

איכות השיחה בנקסוס פחות טובה.

לא ששמתי לב, התנסיתי בדיבור בשני המכשירים.

 

זה מה שעלה לי לראש נכון לרגעים אלה, אז אם אתה נותן לי אותם באותו המחיר, מעדיף S3 בלי לחשוב פעמיים.

אם הנקסוס בגרסת ה16 ג'יגה יעלה מחיר סופי 1300-1400 ש''ח, כשה-S3 עולה 2100 ש''ח, אז יש על מה לחשוב כי אז יש כאן תמורה טובה למחיר.

כי בסופו של דבר הנקסוס 4 מכשיר טוב, אבל לא יותר מה-S3.

 

אז בשורה התחתונה: במחיר הנכון הוא קניה משתלמת, אבל במחיר של S3, הוא (לדעתי האישית) קניה גרועה.

 

בברכה.

פורסם

טעות בפיך איש. המסך של סאמסונג נוטה לטמפרטורת צבע גבוהה בגלל בחירה בתוכנה של טמפרטורת צבע גבוהה. מטריצת ה pentile משתמשת ביותר סאבפיקסלים ירוקים, לא כחולים.

זמן הסוללה של הנקסוס 44קצר משל ה S3 בממוצע בכ 25%, שזה הרבה מאוד.

 

מאיר- זה לא שהמסך של הנקסוס פחות איכותי, זה שמדובר על LCD מול AMOLED. בעוד שה LCD יתן צבעים מדויקים יותר וקרובים יותר למציאות, AMOLED נותנים תמונה עם רווית צבעים גבוהה מאוד, אבל מ-א-ו-ד. חלק אוהבים את זה וחלק לא.

המצלמות שקולות אחת לשניה פחות או יותר.

 

מן הראוי לציין שהחומרה בנקסוס 4 חזקה בהרבה מזו שב S3.

×
×
  • תוכן חדש...