Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצוב מאוד לראות את זה, כואב הלב, מאז שעברתי דירה והרכב שלי חונה ברחוב אני פשוט מפחד שדבר כזה יקרה.

שמע - לא מעודד אלימות, אבל אם הייתה לי הוכחה כולשהיא מי הבנאדם, בוא נגיד שהוא היה מקבל התקף לב קטן כשהוא היה יורד לרכב שלו. (ואני בכוונה רושם הוכחה ולא חשד, כי זה יכול באותה מידה להיות ילד קטן שעבר שם)

 

דבר כזה יכול להיות מרתיח ומוציא מהכלים בצורה קיצונית

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בשלב ראשון מרח וקס - כדי להאט את קצב ההחלדה. אח"כ חשוב שנית בשקט.

 

לא לשים וקס בשום פנים ואופן, דבר ראשון בהוראות של כל וקס רשום לא למרוח במקומות בהם הצבע פגום, דבר שני זה יפגע בטיב הצביעה של החלקים הפגועים, הצבע לא יתפס טוב.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כואב מאוד לראות את זה,במיוחד שאתה שומר ומטפל ברכב. אפשר שתתקשר לחבר שלך, שאתה יודע שזה הוא ויש ראיות לזה (לפי האסמסים וההטרדות) ואם הוא לא רוצה תלונה במשטרה שישלם על הנזק שהוא עשה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אם זה הגיע לפח אז פוליש לא יעזור,אלא רק צביעה לצערי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

^ אני עדיין לא מבין מה מחזיק את האבטיח שלא ייפול ?

 

הדבקת אותו לאספלט או משיהו ?

 

בכל מקרה אני מודיע מראש, אם האבטיח נופל לתוך האייקון שלי אני אוכל אותו, בא לי אבטיח טעים !

זמין 8)

פורסם

אז יש התפתחות חדשה , באותו יום השכנה ראתה את אותו חבר ועוד 2 מסתובבים ליד הרכב שלי.

אני עדין בשלבים של איסוף ראיות , את מצלמות אבטחה של השכן ( כמה בתים ממני ) אבדוק רק מחר.

לפני הפניה למשטרה אפנה להורים שלו, במידה ובם יראו רצון לשלם על הנזק לא אגיש תלונה בשלב זה.

 

שוב , אשמח לדעת מה אתם חושבים שנכון לעשות.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

כך דלי, שים בתוכו מלט ושפוך ל"חבר" על כל האוטו. תעשה את זה בלילה ועם כפפות. אח"כ תחליף בגדים ותזרוק את הקודמים, יחד עם הכפפות, לים. חיות לומדות רק בדרך הקשה.

 

נ.ב

אם אין לך אומץ, אתה יכול לבוא בלילה וסתם ככה לשבור לו את האוטו עם אלה. הוא לא יוכל להגיש תלונה, כי זה אומר שהוא יצטרך להתוודות בעצמו.

 

נ.ב.נ

כנ"ל לגבי שני האחרים שהיו איתו. נסה לברר מי הם דרך "חברים משותפים" בפייסבוק וכו'.

.Your average Notepad

פורסם

קודם כל משתתף בצערך, מאוד מבאס לראות את השריטות האלו על המאזדה שלך. עם זאת, אל תיקח שום דלי ואל תשים שום כפפות. אל תהיה עבריין כמו ה"חבר" ההוא שלך.

 

קח את ההודעת SMS והשיחת טלפון, תשיג את הסרט מהמצלמת אבטחה של השכן ותשכנע את השכנה שהיתה עדת ראיה לנוכחות ה"חבר" ליד הרכב לשמש כעדת ראיה וגש למשטרה להגיש תלונה. זה נכון שברוב המקרים המשטרה לא ממש מתפקדת (הם מצוינים בלתפוס נהגים שנוסעים 120 במקום 90), אבל צריך לתת צ'אנס בכל זאת. לפי הגיון בריא אם יש הוכחות לא בעיה למשטרה להביא את ה"חבר" לתחנה לחקירה ואז להגיש נגדו כתב אישום.

 

אח"כ מצויד בפתק התלונה שהגשת קודם לכן, גש לשמאי ותביא דו"ח שמאי, איתו גש לבית משפט לתביעות קטנות ותתבע את "החבר" על כל עבודת הצבע שיש לעשות על הרכב, עלות השמאי, ירידת ערך שיש לרכב, על אובדן ימי עבודה, הוצאות משפט (אגרת תביעה, דלק לבית משפט, הוצאות חניה ליד הבית משפט...) והוצאות רכב מושכר אם תשכיר רכב וכמו כן דמי עגמת נפש "כפי שיקבע בית המשפט". אני מבטיח לך שה"חבר" יתחרט על המעשים שלו אח"כ. אם הוא קטין תתבע את ההורים שלו.

 

ליתר ביטחון להבא תתקין מצלמה שמכוונת על הרכב שלך אם מדובר בחניה פרטית, ואם לא אז מצלמה או יותר בתוך הרכב עם גלאי תנועה.

פורסם
^ אני עדיין לא מבין מה מחזיק את האבטיח שלא ייפול ?

 

הדבקת אותו לאספלט או משיהו ?

 

בכל מקרה אני מודיע מראש, אם האבטיח נופל לתוך האייקון שלי אני אוכל אותו, בא לי אבטיח טעים !

 

עזוב אותך האבטיח, רק שהרכב לא ייפול עליך ועל ההיא שלא השתתפה בהוצאות הדלק...

פורסם

מי מתעלל במזדה 3 עם טאסות בצבע שמפניה?

ברור שזה ה"חבר" הזה, לאף אחד אחר אין עניין ברכב כל כך נפוץ שסתם ככה עומד לו.

אסוף ראיות וגש למשטרה, לא בטוח שכדי לדבר איתו\עם ההורים שלו לפני על מנת שלא יכינו סיפור כיסוי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
עזוב אותך האבטיח' date=' רק שהרכב לא ייפול עליך ועל ההיא שלא השתתפה בהוצאות הדלק...[/quote']

 

האמת היא אמרה לי שהיא אוהבת יותר ככה...

זמין 8)

פורסם

מסכים עם אקסודוס.

נבלה לא הופך לכזה לבד פתאום. יש לו ממי ללמוד בבית.

לא הורים ולא נעליים.

משטרה.

לא עשו כלום? יש דרכים אחרות.

 

ולגבי הסריטות, פוליש עדין בדיוק במקום הסריטה, תבדוק איך זה מתקבל ואז תמשיך הלאה.

פורסם

בית משפט לתביעות קטנות, משטרה תעזור שהוא יקבל אזהרה או סתם נונונו...

בבית משפט תצלם את הנזק+תנסה כמה שיותר ראיות, תוסיף לזה חוות דעת של שמאי וזהוא.


×
×
  • תוכן חדש...