Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רעש לא נעים כשעולים על פסי האטה.

הרעש מגיע בוודאות מבוקסות (בושינג/תותבות) אחוריות של המשולשים - הגומי שם כבר ישן הזמן עשה את שלו.

זה לא עניין בטיחותי והחלקים נראים כמו חדש. רק הרעש קצת מטריד.

 

השאלה היא מה החומר הכי טוב שאפשר להתיז/להשפריץ/למרוח שם כדי שהרעש יפחת משמעותית/ייעלם ושהאפקט יחזיק לאורך הרבה זמן (כי מן הסתם זה לא כיף להגיע לשם כל פעם ולטפל)

ספריי WD40 עשה עבודה לא רעה - הוריד את הרעש אבל לא העלים אותו לגמריי, אבל לספריי הזה יש נטייה להתנדף די מהר.

 

האם יש חומר אחר מומלץ, כדוגמת PTFE, סיליקון, גריז, ...

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

על איזה רכב מדובר?

יש רכבים שאפשר להחליף בהם רק את הגומיות ולא את כל המשולש.

זה שהצבע הוא שחור יפה, לא אומר כלום,

אם הגומי קרוע, ואני ראיתי מקרים שהמשולש עצמו נוגע כבר בתושבת שלו, ושוחק אותה ומכאן הרעש הברזלי.

אין מנוס מלהחליף גומיה, והמחיר של עבודה כזאת לא אמור להיות בשמיים.

 

פורסם

אפשר להחליף רק את הגומייה

אבל אני לא רוצה להתעסק עם זה כרגע

מוסכניק שאני סומך עליו בדק ואמר שהכל תקין ואין שום בעיה בטיחותית, ולעצמו הוא לא היה מחליף.

כל הגומיות נבדקו וכולן תקינות.

 

אני רק רוצה להפחית את הרעש בעצמי פשוט ויעיל.

רעיונות?

מישהו עם ניסיון דומה?

If you wanna turn, turn, don't brake

×
×
  • תוכן חדש...