Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הישראלי שקנה פרארי ב-10 מיליון שח LaFerrari


alon-g
שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מזמן נימכר פנטהאוס בת"א ב210 מיליון ש"ח ,בכל מגדלי היוקרה בת"א דירה עולה כמו 2 פרארי כאלו,הייתי מעדיף להשאיר אותה בחו"ל רק כדי להנות ממנה בארץ אין מה לעשות איתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדר"כ אני לא מהאלו שאומרים "אין מה לעשות עם רכב כזה בארץ..."

פרארי 458 איטליה עוד איכשהו על הסף של היש מה לעשות איתה בארץ..

הפרארי לה פרארי? [שם דפוק כןן?] באמת שזה רכב שגם אם הייתי מולטי מיליונר לא הייתי קונה אחת כזאת בארץ, היא חזקה מידי, 900+ כוחות סוס בגלגלים האחוריים מביאים לתאונה בטוחה [ לא שזה יזיז לקונה האמיד]... כן אני יודע שמרבית האנשים בארץ עוברים את המהירות המירבית בכל יום, בין אם זה כביש החוף או כביש 6, אבל רכב כזה חזק מידי לארץ.

מה שכן הייתי עושה הייתי אולי קונה אותה בארץ, מגיע לכמה מפגשים ואז מוציא אותה ל"בית החורף/קיץ שלי" בגרמניה ומתפרע על האוטובאן , או אמריקה...

אוטו כזה מחייב מסלול כדי להוציא ממנו את המיטב המירבי ולא סתם מסלול כמו לגונה סקה או הוקנאיים.. רק נורבורגרינג ;)

במקרה אני יודע מי הבעלים [לא כזה קשה לנחש כי ידוע שהרכב נמכר בעדיפות לאלו שיש להם מעל לפרארי אחת בחנייה .]

לא רק שלא תראו את הרכב במפגשים, גם הסיכויים שייצא לכביש אפסיים בעקבות אופיו של הבן אדם המדובר..

אז כמו מיכאל לוי, גם היא תראה הרבה גראז' ותאביק עד שתמכר בעשרות מיליוני דולרים בעתיד הרחוק :/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה קובע מה הגבול? למה דווקא 458? למה רינג כן ולגונה סקה לא? זה פשוט לא נכון, אף אחת מהקביעות. יש מה לעשות בארץ, עם כל רכב. יש מה לעשות במסלול, כל מסלול, בין אם זה הונגרורינג ובין אם זה נארדו. הדבר היחיד שאני יכול להסכים אתו זה שיש לה שם מטומטם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שאפשר לעשות איתה בארץ זה "תראו מה יש לי ולכם אין ולא יהיה" וגם להגיע לעיתון או חדשות 2 ,לא יותר מזה ! הוא אפילו לא ידע איך נשמע ומרגיש הילוך רביעי.

ובכלל איך מכרו לו אותה ?? הוא צריך שכבר תיהיה לו פרארי וכנראה מהיקרות יותר או הנחשבות יותר ,אם להסיק אז כנראה יש לו כבר ff או 599 או f12 ברלינטה ,אחרות לפי מיטב ידיעתי לא הגיעו לארץ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה הדבר היחיד שאתה יכול לעשות אתה בארץ. לנהג, יש בארץ מספיק כבישים טובים ומהנים, גם בשביל הפרארי הספציפית הזאת. חבל על צרות העין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום צרות עין :) אני מאחל לו עוד 4 כאלה ושיהנה איך שהוא יכול ,אבל אין פה שום כביש שהוא יוכל לנצל את 10% מהפוטנציאל ,חוץ מלחיצות ברמזור הקרוב .חוץ מזה בינינו ,לא בשביל זה הוא קנה אותה :wink: אני מבטיח לך שכל מה שהוא יעשה איתה ,זה יגיע לפגישות ,מסיבות וארועים וילחץ בכניסה על הגז ,לא יותר מזה ,אה ! גם לעמוד שלישי במוסף שישי של ידיעות אחרונות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה בינינו, לא יודע גם מה לא בינינו - כי אני לא מכיר את הרוכש, ואני מניח שהוא לא שונה בהרבה מפרופיל הרוכשים בחו"ל, אם בכלל.

 

לגבי כבישים, פוטנציאל וכו' - מה אתה מגדיר תחת "פוטנציאל"? הרי אם זה לנסוע 300 כל היום זו ממש לא הנקודה של הרכב. אם זה לנצל את היתרונות של הרכב - כוח, אחיזה וכו' - יש לך מספיק מקומות לזה גם בארץ. צריך להוציא את הקלישאה השחוקה הזאת מחוץ לחוקי CF, בחיי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבטיח לך שכל מה שהוא יעשה איתה ,זה יגיע לפגישות ,מסיבות וארועים וילחץ בכניסה על הגז ,לא יותר מזה ,אה ! גם לעמוד שלישי במוסף שישי של ידיעות אחרונות .

 

אני ישאל אותך שאלה.

כשאתה מגיע לפגישה או לאירוע אתה מתלבש בהתאם נכון? שם עליך חליפה או איזה חולצה מכופתרת לעומת זאת כשאתה הולך להתאמן אתה זורק עליך איזה שורט ישן.

זה בדיוק העניין פגישות,מסיבות ואירועים של האלפיון העליון צריך "להתלבש" גם בהתאם.

אישה,שעון,חליפה ורכב מייצרים את ה"רעש" וההתעניינות שהאיש העשיר מצליח לעשות כשהוא ניכנס למקום עמוס בצלמים ואנשים עשירים קובע אם הוא "התלבש" יפה או לא.

הרכב הזה מייצר כסף, למה? כי הוא מראה שהעסקים שלו מתגלגלים נכון וגורם לעשירים שלא מכירים אותו ליצור איתו סוג של קשר מה שבסוף מוביל לרווחים.

הרכב זה הדבר הראשון שכולם רואים שהמליין מגיע לפגישות כאלה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה בינינו, לא יודע גם מה לא בינינו - כי אני לא מכיר את הרוכש, ואני מניח שהוא לא שונה בהרבה מפרופיל הרוכשים בחו"ל, אם בכלל.

 

לגבי כבישים, פוטנציאל וכו' - מה אתה מגדיר תחת "פוטנציאל"? הרי אם זה לנסוע 300 כל היום זו ממש לא הנקודה של הרכב. אם זה לנצל את היתרונות של הרכב - כוח, אחיזה וכו' - יש לך מספיק מקומות לזה גם בארץ. צריך להוציא את הקלישאה השחוקה הזאת מחוץ לחוקי CF, בחיי.

 

צודק !

מספיק שהבן אדם נהנה מהמומנטום של הרכב ולא מה-300 ומשו קמ"ש שהוא יכול להגיע אליהם זה כבר שווה את הכסף :wink:

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הוא ירגיש ?? את האחיזה בסיבובים במהירות של 40 קמ"שׁ ?? או האצה עד 110 קמ"ש ?? עזוב הרי שנינו יודעים ,שהוא לא קנה אותה כדי למשוך קוים ולהתקרב למדרכה עד כדי מילימטרים ,קודם כל בסופו של דבר הוא גם מאמין שישלו יוניקורן ודבר שני הערך הכספי שלה יזמזם כשהוא ינסה למשוך אותה לקצה ,אפילו במהירויות נמוכות .

יש רק סיבה אחת להוצאה של סכום כזה על רכב חדש וזה "כי אני יכול ואתה לא " ולא יותר מזה ,הפרופיל שלו ,בדיוק כמו 500 פרופילים של הקונים מחו"ל ,מתעשרים חדשים ללא חוש טעם :) או אספנים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא יודע למה אתה אומר "שנינו", לא חושב שהסכמתי על משהו שנאמר בשרשור הזה חוץ מזה שהשם שלה מטומטם. ייתכן שאתה צודק בפרופיל הרוכשיחם, ייתכן שאתה גם צודק לגבי הרוכש הספציפי - אין לי שמץ של מושג כי אין לי מושג מי זה (למרות שאני יכול לברר את זה בשיחת טלפון אחת), זה פשוט לא מעניין אותי כל כך.

 

אני פשוט מתנגד בכל תוקף לאמרה המטומטמת שאין מה לעשות עם רכב ספורטיבי/חזק בארץ. לא כל סיבוב נלקח ב-40 קמ"ש, לא כל אחד נוסע 110 קמ"ש, ולא כל אחד חייב לבלות את חייו במרכז.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר חברים, אתם יכולים להמשיך ללעוג לי, לשחק אותה כל אחד פה מיליונר.

תמשיכו ללכת אחרי העדר, לקנות מה שיקר, כי מה שיקר זה הכי טוב הרי.

 

מצחיק שאתה חושב שאנשים מגיבים פה לך ממה שכואב להם. כאילו מישהו פה "שיחק אותה מיליונר".

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב להסכים איתי כמו שאני יכול לא להסכים איתך ,וברור שאפשר למצוא איך להנות מכל דבר ,אבל אדם לא קונה בד"כ גלשן מקצועי אם הוא לא יודע לגלוש במקצועיות ובמיוחד כשהמקום היחיד שהוא יכול לגלוש עליו זאת בריכה מקומית .

מה שכן, כשהוא יעמוד עליו בבריכה מקומית ,כולם יחשבו שהוא לפחות כמו גל פרידמן .

אז הוא קנה גלשן כזה ,כי

א.הוא יכול .

ב.הוא רוצה להרגיש גל פרידמן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי איכפת אם המהירות המותרת בארץ היא 110 קמ"ש ???

אני מוכן לנסוע איתה על 30 קמ"ש ממטולה ועד אילת, רק בגלל הצליל.

כבר הזכירו פה שזה פורנו על 4 גלגלים.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה הדבר היחיד שאתה יכול לעשות אתה בארץ. לנהג, יש בארץ מספיק כבישים טובים ומהנים, גם בשביל הפרארי הספציפית הזאת. חבל על צרות העין.

 

צר לי, אבל לפי דעתי פרארי 458 או F12 יספקו את אותו הפאן והאחיזה פחות או יותר שיש לF150..

ולמי שיש 10 מיליון שקלים לבזבז על רכב הוא לא בידיוק מהאנשים שהייתי אומר שצריך את הרכב הזה כדי להשיג עוד כסף או פגישות דרכו כי גם פורשה 911 מספיקה או פרארי איטליה כדי להראות "אני עשיר".

תגידו מה שתגידו, וזה לא בא מתוך קנאה, הפרארי לה פרארי לא מתאימה לישראל כמו שבוגאטי ויירון לא מתאימה לאמריקה [הבוגאטי עצמה היא לא בידיוק רכב מסלול כמו פגאני הוייארה או F12 אלא רכב שמתאים יותר לאוטובאן וכדי לנהוג מהר.. מאוד מהר.

F12 מספיקה לגמרי לישראל.

והפרארי F150 תנוצל במלוא העוצמה וביותר הרבהה יותר פאן בנורבורגרינר שיש שם המון פניות שונות וישורת מספיק ארוכה כדי לעבור את ה320 קמ"ש בקלות..

אמת שגם בסילברסטון וגם בלגונה סקה תהנה ממנה אבל בוודאי שלא כמו בנורבורגרינג ורק מי שבאמת נהג והיה בנורבורגרינג יודע מה זה לנהוג שם ושההרגשה היא שונה לחלוטין מכל מה שאתה מכיר כנהג.

ולזה שמעלי, אם היית מבחין באוזניים היית מגלה שהסאונד של הפרארי לה פרארי ושל הF12 דומה עד זהה כי מדובר באותו מנוע עם קצת יותר כוח ושיפצורים.. הסאונד שאני באמת אוהב זה של האנזו שהוא יותר גרגרני ושבאמת אפשר לשמוע אותו מתניע כשאתה בדרך נמיר בתל אביב והבעלים מתניע בבורסה ברמת גןן.. [לא צריך להגזים ;) ]. בקיצור הסאונד של האנזו והFF הם הטובים ביותר שפרארי ייצרו לדעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...