Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000827318#fromelement=hp_morearticles

 

בקרוב נראה אותה בכבישי ארצנו תקועה יחד איתנו בפקקים :-D

 

זה רק אני או שהמנוע צווח ?

בשביל 10 מיליון שח הייתי מצפה שיהיה למנוע סאונד הרבה יותר קרבי 8)

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000827318#fromelement=hp_morearticles

 

בקרוב נראה אותה בכבישי ארצנו תקועה יחד איתנו בפקקים :-D

 

זה רק אני או שהמנוע צווח ?

בשביל 10 מיליון שח הייתי מצפה שיהיה למנוע סאונד הרבה יותר קרבי 8)

 

צליל מנוע מטורף, הזרקת אדרנילין למוח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בשורת הפרסומת יש את הסמלים של מזדה....

מה.. הם מנסים להשוות??:confused:

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

מה יש להשוות, את המאזדה יותר זול להחזיק? :lol:

אם הרכב עולה 10 לימונים, מעניין כמה עולה ביטוח מקיף. אני מהמר שבאזור ה100K.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תנאי הביטוח, אם בכלל ,יהיו מטורפים. העלות תהיה בהרבה יותר מ 1% מהשווי. אבל אני לא באמת יודע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה יש להשוות, את המאזדה יותר זול להחזיק? :lol:

אם הרכב עולה 10 לימונים, מעניין כמה עולה ביטוח מקיף. אני מהמר שבאזור ה100K.

 

 

100 אלף? לחודש אולי

על רכב שבמחירון 80 אלף אתה יכול לשלם 5 אלף שקל בשנה מקיף וחובה, 6.25%

אז על רכב של 10 מליון ביטוח צריך לעלות באיזור ה 625 אלף שקל בשנה.

פורסם

שמישהו ישכנע אותו להשתתף במופע שהולך להיות בקיץ בירושלים. :lol:

פורסם

אין ביטוח בארץ לרכב במחיר כזה.... מאוד לא כלכלי מצד החברה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

תסריטים שעוברים לי בראש:

 

אני מתאר לעצמי את הצל"ש שיקבל השוטר וינהל אחריו מרדף ויכרוז "פרארי עצור בצד"

 

כל שוטר שיראה את האוטו יקרא לו לעצור בצד, הנהג ישאל מה עשיתי, השוטר יגיד לו "כלום פשוט רציתי להרגיש כמו באמריקה ולכרוז פרארי עצור בצד" אין ספק חלום של שוטרים.

 

בטח הגרריסטים יריבו ביניהם מי יוביל את האוטו למגרש ההחרמות.

 

כל הזמן יעצרו אותו לבדיקת רישיונות, ינשופים, יקראו לבוחן לראות האם האוטו משופר....

 

יחנה בחניה ופתאום ופתחו עליו דלת, שיפשופי חניה, יפלחו לו את הסמל!

 

רגע אחרי שנתיים אם תהיה תאונה האם יהיו חלקים חלופיים מסין?

 

ברמזור מישהו יתן לו נשיקה קטנה מאחורה , יוצא ערס מהאוטו הפוגע ואומר לו "עזוב אין לך כלום תגיד ברוך השם אף אחד לא נפגע"

פורסם
תסריטים שעוברים לי בראש:

 

אני מתאר לעצמי את הצל"ש שיקבל השוטר וינהל אחריו מרדף ויכרוז "פרארי עצור בצד"

 

כל שוטר שיראה את האוטו יקרא לו לעצור בצד, הנהג ישאל מה עשיתי, השוטר יגיד לו "כלום פשוט רציתי להרגיש כמו באמריקה ולכרוז פרארי עצור בצד" אין ספק חלום של שוטרים.

 

בטח הגרריסטים יריבו ביניהם מי יוביל את האוטו למגרש ההחרמות.

 

כל הזמן יעצרו אותו לבדיקת רישיונות, ינשופים, יקראו לבוחן לראות האם האוטו משופר....

 

יחנה בחניה ופתאום ופתחו עליו דלת, שיפשופי חניה, יפלחו לו את הסמל!

 

רגע אחרי שנתיים אם תהיה תאונה האם יהיו חלקים חלופיים מסין?

 

ברמזור מישהו יתן לו נשיקה קטנה מאחורה , יוצא ערס מהאוטו הפוגע ואומר לו "עזוב אין לך כלום תגיד ברוך השם אף אחד לא נפגע"

 

:-o :-o :-o

 

תסריט איום ונורא.

כדאי רק שתגיד את זה לקונה הישראלי שיקח זאת ממש ממש בחשבון!

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

איך באמת מבטחים רכבים כאלה? או בכלל רכבים שעוברים את המליון (פורשה ושות. למשל)?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...