Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן עונג צרוף

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

באופן מרשים, הסרטון על הלנצ'יה פולביה הצליח להפוך אותה ליותר סקסית מאשר במציאות.

 

נבצר מבינתי כיצד אף אחד עוד לא ייבא לארץ את המכונית המדהימה הזו(מעבר לבודדות שהיו כאן). כשחושבים על זה, לנצ'יה פולביה ואלפא ג'וניור/GT/GTV הם כמו יין ויאנג. כל כך שונים וכל כך משלימים זה את זה בחניה אחת...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

עונג אמיתי !

תודה על הקישור הנהדר.

אהבתי את הסרטון על הניסאן סקייליין, יפנית קלאסית שהציעה ביצועים מצויינים והתנהגות כביש טובה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
באופן מרשים, הסרטון על הלנצ'יה פולביה הצליח להפוך אותה ליותר סקסית מאשר במציאות.

 

נבצר מבינתי כיצד אף אחד עוד לא ייבא לארץ את המכונית המדהימה הזו(מעבר לבודדות שהיו כאן). כשחושבים על זה, לנצ'יה פולביה ואלפא ג'וניור/GT/GTV הם כמו יין ויאנג. כל כך שונים וכל כך משלימים זה את זה בחניה אחת...

 

וכמאמר ג'סיקה ראביט: I was only drawn that way...

וברצינות, המותג לנצ'יה בכלל זוכה להרבה פחות כבוד בארץ מהמגיע לה.

נראה לי שיצא להם שם כ"כ רע בארץ שאפילו כאספנות הן לא מענינות אנשים. וחבל.

זה מותג מדהים שחידש בתחום הרכב המון, כמעט ב- level של סיטרואן.

שלדת מונקוק, תיבת הילוכים ידנית עם 5 יחסי העברה ברכב סדרתי, מערכות אלקטרוניות משוכללות,

מנועי V6 מתקדמים שהותקנו לראשונה עוד באורליה העתיקה, מתלים נפרדים ועוד כל מיני.

רק להזכיר את אורליה ספיידר, פלאמיניה קופה, פולביה קופה, סטראטוס, 037, אינטגרלה ועוד אייקונים מוטוריים.

ואפילו הבטה עם הספקים שאז היו כמעט פי 2 מהמוכר ברוב הרכבים הסדרתיים בתקופה (מנוע 2 ליטר עם 120 כ"ס)...

 

ואוסיף לינק- סתם לטעם טוב:

http://cars.walla.co.il/?w=/4713/1749043

 

וחס וחלילה - אני לא משוחד, כי את הלנצ'יה הראשונה קניתי לאחר התלבטות ארוכה מול ג'וניור...8)

 

הפולביה קופה בפרט, היא המכונית האהובה עלי מכולן.

לצערי להביא אחת כזו לארץ במצב טוב באמת יעלה הרבה מעבר ל- 100 אלף ש"ח.

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

×
×
  • תוכן חדש...