Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהליך הפיכת מודל תלת המימד מ WIREFRAME \ MESH (שזו בעצם גרסה בסיסית שעתידה להיות המודל הסופי), אל מודל ברמה מוגמרת כפי שהוצג לעיל...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

עברית מדוברת של המונח rendering - זה התהליך בו מייצרים תמונה ממודל ממחושב.

בראשית דרכי בתחום התהליך היה מבוצע באופן ידני תוך שימוש במרקרים צבעוניים (pantone או AD)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה ממש מדהים, כל הכבוד על ההשקעה!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

3ds max 2013

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אפשר לדעת איזה מעבד גרפי יש לך במחשב?

 

התעסקתי ברינדורים של וידאו שעם מעבד GT של nvidia לקח שעה וחצי לפחות, וכשעשיתי את אותה הפעולה בדיוק עם מעבד גרפי מסדרת QUADRO של nvidia- זה התקצר לפחות מרבע שעה!

כמובן שיש מעבדים ייעודים חזקים יותר ופחות. בכלליות המעבדים הייעודים נקראים QUADRO של nvidia ו-FIREPRO של AMD.

 

אגב, יש מחשבים (גם ניידים!) שאפשר לשים בהם 2 מעבדים גרפיים לצורך כוח עיבוד כפול.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יש לי nvidia quadro

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

מרשים.

אפשר לשאול כמה זכרון גרפי צריך כדי לבצע פעולות כאלו בצורה סבירה?

האם מדובר על זכרון נפרד מהראשי או שהכל בשימוש בתהליך ?

תודה.

פורסם

יפה מאוד :-)

מידלת גם מבפנים (פרט למושבים וההגה שרואים באנימציה)? יש תמונה?

 

הפנסים מקדימה נראים לי קצת לבנים\דהויים מדי. אולי בגלל התאורה.

נראה שהשקעת בפרטים הקטנים בתוך הפנס אבל קשה מאוד לראות אותם.

פורסם
מרשים.

אפשר לשאול כמה זכרון גרפי צריך כדי לבצע פעולות כאלו בצורה סבירה?

האם מדובר על זכרון נפרד מהראשי או שהכל בשימוש בתהליך ?

תודה.

 

הכל בשימוש במהלך התהליך אבל רצוי שיהיה זכרון RAM גבוה יחסית ולאפשר גם virtual memory על כונן מופרד מהC בכדי לעזור עוד בעיבוד.

צריך לקחת בחשבון שתהליך הרינדור הוא תהליך אוטומטי שמתבצע בסיום הפרוייקט וניתן לעצור אותו בכל שלב ולהמשיך מאוחר יותר. אני גם דאגתי לרנדר את הפריימים בנפרד ולשמור כל אחד כתמונה עצמאית ורק אחר-כך חיברתי את הכל בפרימייר לאנימציה רצופה בכדי שאם המחשב ייתקע בתהליך אני לא יאבד את כל מה שעשיתי וגם זה מאפשר לי שליטה מלאה על האנימציה במידה ובפריים ספציפי קרה משהו שלא תכננתי ודרוש תיקון.

 

המידול מבפנים הוא בסיסי מאוד ונועד לאפשר מבט מבחוץ עם אשליה כזאת שהפנים ממודל במלואו גם כן אבל בפועל אם אני ארנדר את הפנים התוצאה תהיה מאוד בסיסית וחסרה בפרטים. יכול להיות שבהמשך אני גם ימשיך את העבודה מבפנים אבל כרגע זה מספיק לצרכים שלי.

עם הפנסים בחרתי לרנדר עם תאורה דולקת מה שמסתיר מעט פרטים בגלל אפקט הפלייר על העדשה (כמו במציאות שאתה מסתכל לתוך אור בוהק ישירות אז אתה מאבד פרטים קטנים ופוקוס) אבל אתה צודק, הפירוט של הפנסים הוא עד לרמת הבורג הקטנטן וחוט הלהט בתוך המנורה. אין גבול לכמה פירוט ניתן להוסיף למודל אבל בסוף צריך לקבל החלטות של סדרי עדיפויות בהתאם לשימוש המצופה ממנו כי אם לא נעשה זאת המודל יהיה מורכב ומאסיבי מידי וזמן הרינדור יעלה פלאים.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אהבתי מאוד ! כל הכבוד על ההשקעה יצא מעולה !

כמה דברים שלא הסתדרו לי טוב (לטעמי האישי )..

הג'אנטים כמו שדובר כמה הודעות מעלי בולטים מעט החוצה.

הפנסים הקדמיים "מסנוורים" מדי לטעמי , אם אפשר להוריד קצת את התאורה בהם ע"מ לראות טיפה לתוכם ומסביבם יותר בבירור.

והפנסים האחוריים , שקצת התקשתי להסתכל לתוכם ולראות את הצורה המעוגלת.

מעבר לזה לא נתקלתי בעוד דברים.

 

אבירן.

×
×
  • תוכן חדש...