Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בתהליך רכישת רכב משומש .

 

נכנסתי ליד 2 ומצאתי רכב מתאים , שמו של איש הקשר היה X

 

האיש שהגיע והציג את עצמו כמוכר מעדה אחרת, השם X כלל לא נהוג לאנשים מעדה זו .

 

ראיתי את הרכב ומבחינה קוסמטית הוא במצב מעולה , קבענו לקחת את הרכב לבדיקה מכאנית .

 

יש לי את מספר הסלולר של המוכר, היכן אוכל לגלות את פרטיו האישיים (אפשר בפרטי עם הדבר אינו חוקי על גבי דפי הפורום )

 

תודה

פורסם

ראית רישיונות (רכב+תז.ז של המוכר)?

האם זה שפגשת הוא בעל הרכב שרשום ברישיון?

ראית כמה זמן הרכב בבעלות האחרונה( רשום ברישיון הרכב תאריך בעלות)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ראית רישיונות (רכב+תז.ז של המוכר)?

האם זה שפגשת הוא בעל הרכב שרשום ברישיון?

ראית כמה זמן הרכב בבעלות האחרונה( רשום ברישיון הרכב תאריך בעלות)?

 

לא ראיתי

 

זה שפגשתי מאוד חשוד-"קניתי את הרכב ,אני אדם חולה,הבן שלי נוהג במקומי" אחרי זה לחצנו ידיים-לא הרגשתי שמדובר באדם חולה...

הבן קיבל אוטו מהעבודה, אדם נוסף שהוא כביכל הבן שלו ,יצא מהרכב והלך הצידה כאילו קיבל שיחה חשובה

 

חשוב לציין שהכל בגדר השערה ,הבן אדם כביכל מתחזה, אולי אני טועה אבל תחושת הבטן ממש לא טובה .

 

בדקתי רק את הרכב.

 

מחר קבענו להפגש שוב

 

אשמח לקבל רשימה מסודרת של כל הדברים שצריך לבדוק כדי לא ליפול בפח

פורסם

קח את הרכב לבדיקה. בקש לראות ת.ז ורישיון רכב.

אם העסק נראה לך מסריח, תעזוב, אני בטוח שיש רכבים אחרים שתוכל למצוא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במידה והמוכר הוא לא הבעלים, להתרחק כמו מאש או שייפוי כוח יספיק ? (אני מנסה להכין את עצמי לתסריט הגרוע ביותר )

 

כל פעם שהעלתי את הנושא המכני, טיימינג ,מערכת היגוי , שמעתי "אני מתחייב..."

 

על מי חל תשלום הבדיקה או שנהוג לחלק חצי-חצי ?

פורסם

עליך.

לכן, לפני שאתה משלם על הבדיקה, תבדוק את המסמכים (למעשה, הייתי צריך לבדוק אותם לפני שבדקת את הרכב היום).

אם משהו לא מסתדר לך (המוכר לא בעל הרכב, הרכב בבעלותו מספר חודשים בודדים, רישום תו סוחר) - אל תתחיל בבדיקה במכון.

אני במקומך, לפי ה - "אני מתחייב לכל דבר" הייתי עוד יותר חשדן.

אולי תיקח איתך מישהו מנוסה יותר בעניין, לטובתך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפי התיאור שלך, זה הרכב היחיד במדינה.

למה קודם לקחת לבדיקה? ואח"כ לבדוק ת.ז ובעלים?

פעם היה סוחר בר"ג בשם צ'יקו.

 

השאר היסטוריה.

פורסם

אתה חייב לבדוק שפרטי המוכר זהים למה שכתוב ברשיון הרכב. לא לגעת ברכב הנמכר על ידי מיופה כוח. עשה את בדיקת הפרטים הבסיסיים לפני שאתה מוציא כסף על בדיקת הרכב.

פורסם

תאמת את פרטי המוכר עם תעודת הזהות שלו - מול רשיון הרכב ופרטי בעל הרכב הרשום, לא בע"פ ולא בשום צורה אחרת !

שים לב שלא רשום ברשיון רכב "הפקדת סוחר" או משהו בסגנון. אל תאמין לסיפורים (שאולי יצוצו שוב, כגון: "אני מוכר את הרכב ל-Y", או כל מיני חארטות, כי אותן יקשה עליך לאמת וגם כי זה פתח לתרמית).

כעיקרון היית אמור לבצע את ה"מסננת" הזו בפגישה הראשונה. אבל במידה ואתה נפגש איתו שוב, ולא מתאימים הפרטים - תפרד ממנו לשלום (וזה שכר לימוד נמוך, של בזבוז זמן ופגישה אחת מיותרת).

alfa 156 2.5.

פורסם

לגבי "אני מתחייב" - האם הוא מוכן להתחייב גם בכתב? כי אם לא - אז זה אומר משהו גם על ההתחייבות וגם על האיש.

 

דני

פורסם

מחזק את מה שאמרו פה.

99% שזה סוחר.

 

אם אתה בכלל רוצה להיפגש איתו שוב, אז תתחיל את הפגישה בלבקש תעודה מזהה ורשיון הרכב.

קח את הזמן שלך לאמת:

1. פרצוף של הבנאדם מתאים לתעודת הזהות/רשיון נהיגה.

2. שם+מספר זהות מתאימים בין ת.ז או רשיון הנהיגה לבין רשיון הרכב.

3. מספר רישוי של הרכב ברשיון הרכב מתאים למספר הרישוי שמודפס על לוחיות הרישוי.

4. מספר שלדה של הרכב ברשיון הרכב מתאים למספר השלדה, את מספר השלדה ניתן למצוא מוטבע על השלדה (בקליאו למשל זה בפאנל מתחל למושב הנוסע) וגם בלוחית קטנה בפינת השמשה הקדמית, ניתן לקרוא את המספר בקלות מבחוץ.

5.ברשיון הרכב לא מופיע "הפקדת סוחר" בהערות ואין מדבקות/מחיקות/קריעות חשודות שעלולות להסתיר זאת.

 

אם משהו מהנ"ל לא מסתדר, תגיד לו תודה על הזמן שלו ולך הביתה.

ותגיד לעצמך שמזל שעצרת בשלב הזה ולא הגעת לשלב של תביעות משפטיות וכו'.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...