Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים כמה המדינה שלנו דפוקה.

 

כל כך הרבה אנרגיות, כל כך הרבה סיקורים, כל כך הרבה דיבורים ומשפטים על דברים כל כך לא חשובים.

 

אני דוקא גולש לא מעט למדור יהדות של YNET, אני הכי אוהב את השאלות לרבנים.. זה קורע מצחוק. עד שיורד לך האסימון שהאנשים ששואלים הם אנשים אמיתיים שמסתובבים חופשי ברחובות שלנו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זו טעות. ברחבה שלהן הן יכולות לעשות כל מה שבא להן, כולל טלית ומה לא. הבעיה היא שהן מסוג הנשים שרוצות להיות מאגניבות על חשבון אחרים, אז במקום להישאר ברחבה שלהן, הן פורצות את המחיצות לרחבת גברים ומתחילות לעשות בלאגן. הן עלאק נאורות שרוצות חופש דת, אבל רק כל עוד זה החופש שלהן ושלילת זה של האחר.

 

 

 

ממש לא. הן פנו לפני המון זמן וביקשו רחבה כי לא נתנו להן לעטות טלית. הן קיבלו, ועכשיו הן רוצות לכפות את דעותיהן על כולם.

 

אני מציע לך לבדוק שוב את המקרה, שתי המעצרים האחרונים של הנשים הללו התרחשו ברגע שיצאו מעזרת נשים.

גם במקרה של הספר התורה שכמעט ונפל,

למי שלא מכיר את המקרה הן הביאו איתן ספר תורה וזה עיצבן מאד כמה אנשים שניסו לחטוף להם אותו והוא כמעט ונפל על הקרקע.

 

שוב פעם אני חושב שהשורה התחתונה פה, שהממסד מעדיף לאכוף סטטוס קוו שבעיניי אנשים מסויימים מעוות כדי לא להתמודד אם מגזרים אחרים.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אין שום סיבה שיעצרו אותן אם הן יוצאות מהרחבה שלהן.

 

הן ניסו להפריע לאחרים ונעצרו. ככה זה, ליבראלים-נאורים נוטים להיות יותר צבועים מהאנשים אותם הם מאשימים בצביעות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לכל הדוגלים בחופש דת ושיוויון.

נראה אתכם עוטים טלית והולכים להתפלל בהר הבית מה שבעבר היה קודש הקודשים.

 

מעניין מה בג"ץ יגיד על זה.

בעצם הוא כבר אמר...

 

ד"א

בואו נראה אותן הולכות להתפלל בהר הבית.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

לא שאיכפת לי, בתור אדם חילוני, מי שם טלית ואיפה, אבל כל מה שהן מנסות לעשות הוא דפוק. היהדות היא דת פטריארכלית, בערך מאז שהמציאו אותה. מי שלא אוהב את זה, כמו גם הרבה דברים אחרים בה (מצוות הרג העמלק, למשל) יכול פשוט לבחור להיות חילוני. מה הפואנטה בכל תנועות הרפורמציה למיניהן, אני לא אצליח להבין לעולם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יש לכם בעייה עם שויון?!

אם אישה רוצה להתפלל, בבקשה. אם היא רוצה לעשות זאת עם טלית על הראש, בבקשה. אם היא רוצה לעשות זאת תוך תנועות של ריקוד התרנגולת, גם- בבקשה. מה שמותר לגברים צריך להיות מותר גם לנשים.

או שאתם טוענים שלנשים גם אסור לעבוד ולהרוויח כסף, אסור להצביע בבחירות לרשות הממשלה ואולי גם אסור לדבר לגברים זרים?

 

הבעייה היא לא בנשים שרוצות להתפלל ולבטא את אמונתם. הבעייה היא בכל החמורים שרוצים למנוע מהן את זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הבעיה היא פשוטה - והנשים האלו הן רק הסימפטום שלה: הבעיה האמיתית היא הכניעה המוחלטת של מוסדות המדינה בפני קבוצות אלימות. לצערי, במדינת ישראל ב 2013, מערכת ה"כאילו צדק" שלנו (החל מהמשטרה ועד בתי המשפט) במקום לטפל בבריונות שמפעילות כל מיני קבוצות, מונעות אותה על ידי סילוק ה"גורם המפריע" לאותן קבוצות.

פורסם
אתה צריך להבין, שזה מפריע לאנשים דתיים, אבל הם לא מתייחסים לזה כל עוד הן ברחבה שלהן (יש 3 רחבות).

הרחבה השלישית שאתה מדבר עליה ושיועדה לקונסרבטיבים ורפורמים לא נמצאת בכלל בכותל המערבי, אלא על אחת הדרכים שהובילו בעבר לבית המקדש. זה איתות ברור של מדינת ישראל שמי שלא מיישר קו עם האורתודוכסיה הוא יהודי סוג ב'.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
יש לכם בעייה עם שויון?!

אם אישה רוצה להתפלל, בבקשה. אם היא רוצה לעשות זאת עם טלית על הראש, בבקשה. אם היא רוצה לעשות זאת תוך תנועות של ריקוד התרנגולת, גם- בבקשה. מה שמותר לגברים צריך להיות מותר גם לנשים.

או שאתם טוענים שלנשים גם אסור לעבוד ולהרוויח כסף, אסור להצביע בבחירות לרשות הממשלה ואולי גם אסור לדבר לגברים זרים?

 

הבעייה היא לא בנשים שרוצות להתפלל ולבטא את אמונתם. הבעייה היא בכל החמורים שרוצים למנוע מהן את זה.

 

אין בעיה עם נשים מתפללות ודווקא בנושא נשים ושיוויון, המגזר החרדי יפתיע אותך.

ככלל ברוב המגזר החרדי האשה היא שעובדת ומפרנסת את המשפחה בזמן שהבעל לומד בכולל.

יש חוסר שויון אבל מהצד השני של המשוואה שתיארת.

 

הבעיה היא עם אנשים פרובוקטורים משחפשים לעשות רעש ודווקא !

 

למה הן לא עומדות על זכותן להתפלל בהר הבית?

אולי הן מפחדות כי שם הן יצטרכו להתמודד מול המוסלמים והווקף?

למה בעצם אנחנו היהודים בכלל לא יכולים להתפלל שם ?

 

 

יש קומץ שמידיי פעם מנסה להסתנן ולהתפלל שם, והוא זוכה לגנאי.

 

ציטוט מתוך ויקיפדיה על הכללים במתחם הר הבית:

 

"הגבלות על העולים הלא-מוסלמים להר הבית

  1. הכניסה למתחם מותרת בימים א' עד ה', בין השעות 7:30 - 10:00 בבוקר ובין 12:30 עד 13:30 אחר הצהריים.
  2. בתקופת שעון קיץ הכניסה בבוקר מותרת עד 11:00, וכניסת הצהרים היא בין 13:30 ל14:30.
  3. הר הבית סגור למבקרים לא מוסלמים בימי שישי, שבת וימי החג המוסלמים. בחג רמדאן הכניסה רק בשעות הבוקר.
  4. הכניסה למסגדים בהר אסורה, כמו הכניסה להר הבית דרך שוק העיר העתיקה ברובע המוסלמי האסורה אף היא.
  5. המבקרים חייבים לעבור בדיקה ביטחונית ולהציג תעודת זהות בכניסתם להר.
  6. תשמישי קדושה כגון: סידור, טלית, תפילין, ארבעת המינים, וכן כלים מוזיקליים אינם מורשים במתחם.
  7. אסור להתפלל או להשתחוות בכל מתחם ההר."

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
אין שום סיבה שיעצרו אותן אם הן יוצאות מהרחבה שלהן.

 

הן ניסו להפריע לאחרים ונעצרו. ככה זה, ליבראלים-נאורים נוטים להיות יותר צבועים מהאנשים אותם הם מאשימים בצביעות.

 

הן היו ברחבת נשים. פעם אחרונה שהייתי בכותל (היי, זה היה לפני שלושה ימים) היו שם 3 אזורים: האזור המעורב שרחוק מהכותל, רחבת הגברים ורחבת הנשים. הן פעלו ברחבת הנשים ומעולם לא פלשו לרחבת הגברים.

 

כי הן נוטות לעשות פרובוקציות. יש להן אזור תפילה ברחבה, אבל הן מתעקשות להתפרץ לרחבת גברים ולעשות שם בלאגן.

 

האזור תפילה שלהן לא נמצא ברחבת הכותל, אלא מדרום לו.

 

שום טול ושום נעליים. בדיוק כמו שעוצרים אוהדים מבית"ר "רק" בגלל קריאות גזעניות ושלטים שונים אז ראוי שיעצרו גם אותן.

לא מדובר פה על אישה שהלכה ברחוב עם טלית, מדובר על נשים שבאות לאחד המקומות הקדושים ליהדות (וכפועל יוצא מכך יש שם הרבה אנשים דתיים) ומחפשות לעורר פרובוקציות.

 

יותר מזה, להזכיר למישהו שצריך אישור כדי לעלות להתפלל בהר הבית כדי לא לפגוע ברגשות של מגזרים שונים (ואת כל המקרים בהם יהודים נעצרו כי הם יצרו "פרובוקציות")?

 

אז די עם הצביעות.

 

אתה משווה בין קריאות להרג המוני של אוכלוסיה רק על סמך מוצאה לקבוצה של נשים שכל חטאן הוא שהן באו להתפלל? אולי בכלל נאסור אליהן להיכנס לרחבת הכותל וזהו.

אפשר ללכת לחלוטין עם הכיוון של החרדים, להכריח אותן לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס, להכריח אותן ללכת במדרכות נפרדות מגברים, לא להרשות להן לעמוד ליד הכניסה לבתי הכנסת, לאסור עליהן לשיר (וגם לדבר), ואם כבר - אז אפשר ללמוד מבני דודינו ולעטוף אותן בבורקה כדי שלא נראה בכלל שמדובר באישה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הדוגמא של הר הבית לא רלוונטית. לא מעניינים אותי הערבים שיפגעו מזה, אבל אם המדינה שלי החליטה שזה סיכון בטחוני/פוליטי, הדיון כבר שונה לחלוטין, וזה אותו דיון של בנייה בהתנחלויות, פינוי שטחים והאם צריך להמשיך לתת לווקף לחיות.

הדיון של הכותל הוא אותו דיון של ישיבה באוטובוס לא מאחור, אי-יריקה על ילדות קטנות ואפילו שיוויון בנטל. זה דיון על אוכלוסיה קטנה שכופה באלימות את רצונה על רוב העם.

פורסם
הדוגמא של הר הבית לא רלוונטית. לא מעניינים אותי הערבים שיפגעו מזה, אבל אם המדינה שלי החליטה שזה סיכון בטחוני/פוליטי, הדיון כבר שונה לחלוטין, וזה אותו דיון של בנייה בהתנחלויות, פינוי שטחים והאם צריך להמשיך לתת לווקף לחיות.

הדיון של הכותל הוא אותו דיון של ישיבה באוטובוס לא מאחור, אי-יריקה על ילדות קטנות ואפילו שיוויון בנטל. זה דיון על אוכלוסיה קטנה שכופה באלימות את רצונה על רוב העם.

התבלבלת.

במקרה הזה האוכלוסיה הקטנה היא נשות הכותל והן לא מייצגות את רצון רוב העם.

 

תרשה לי גם לחלוק עליך בניסיון לצייר את המחלוקת כפוליטית או כסיכון בטחוני בלבד.

לחילופין יכולת להשתמש במילים פוליטי ובטחוני במקרה של נשות הכותל גם כן.

 

הבעיה היא דתית!

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

כל פולחן הכותל הזה זו עבודת אלילים אחת גדולה. שייתנו למשוגעי האבנים להתבחבש אחד בשנייה.

לא שווה תשומת לב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
התבלבלת.

במקרה הזה האוכלוסיה הקטנה היא נשות הכותל והן לא מייצגות את רצון רוב העם.

 

תרשה לי גם לחלוק עליך בניסיון לצייר את המחלוקת כפוליטית או כסיכון בטחוני בלבד.

לחילופין יכולת להשתמש במילים פוליטי ובטחוני במקרה של נשות הכותל גם כן.

 

הבעיה היא דתית!

 

ביום שאני אחשוב שרוב העם חושב שלגיטימי להרים יד על אשה שבוחרת להתעטף בטלית, לירוק על ילדות קטנות ולשלוח נשים לשבת מאחור, זה היום שבו לא אהיה יותר חלק מעם הזה.

 

בינתיים, למזלי, רוב העם עדיין שפוי.

פורסם

איפה ראית שאני תומך האלימות מכל סוג שהיא?

איפה ראית שתמכתי בלירוק על ילדות קטנות או לשלוח נשים לירכתי האוטובוס?

אני מגנה את המעשים האלה!

 

אבל זה לא מצדיק גם רמיסה של של עקרות דתיים של אחרים.

את הר הבית הבאתי כדוגמה לקונפליקט בו היהדות הפסידה לאיסלם.

בכותל פלגים קטנים מפסידים לפלג הגדול היהדות האורתודוקסית.

כן בדמוקרטיה כמו בדמוקרטיה הרוב קובע!

 

למה אתה מתלהם? למה הקיצונית?

אתה חושב שזה רק שחור או לבן?

אז לא! יש עוד הרבה גוונים באמצע.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:


×
×
  • תוכן חדש...