Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נכנסתי לאתר של הבנק וראיתי שהתווספו לי בערך חמישה שקלים שלא היו לי אתמול.

לא התווספה שום פעולה ל"תנועות אחרונות".

יכול להיות שזה קרה לי עוד פעמים, אבל בגלל שחמשת השקלים הללו גרמו לספרת האלפים לקפוץ מדרגה אז היה קל מאוד לשים לב.

 

למי שתוהה - אני לא מתלונן, אני רוצה לדעת מה גרם לזה כדי לעשות את זה עוד כמה פעמים, עד שיהיה לי מספיק כדי לקנות דירה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תבנה על זה. זה הייתי אני.. רציתי לעגל את המיליון שלי כדי שיהיה בול 6 אפסים אז החלטתי לפרגן לך :-D

 

באמת, כנראה זיכוי על איזושהי פעולת רטרו.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני מניח שריבית על יתרת זכות זו השורה שמופיעה לי פעם בחודש בה כתוב "מענק לאומי" ונעה תמיד סביב ה-40 ש"ח.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אני מניח שריבית על יתרת זכות זו השורה שמופיעה לי פעם בחודש בה כתוב "מענק לאומי" ונעה תמיד סביב ה-40 ש"ח.

אתה גר בישראל 2013?

למי יש פה יתרת זכות בחשבון בכלל?.:-P.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לא רוצה להשוויץ, אבל... לי.

להיות במינוס זה לחיות מכסף שהוא לא שלך, זה דבר פסול בעיני.

פעם אחת הייתי במינוס בטעות. זה היה מינוס 12 שקל. ודאגתי לכסות אותו באותו היום.

 

לחיות בפלוס זה גם משתלם - מקבלים על זה 40 שקל כל חודש 8)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

למיטב זכרוני יום עסקים נסגר בשעה 17:30. מהשעה הזאת מחשבי הבנק מבצעים נוהל סוף יום, שאורך כשעה וחצי.

בזמן ביצוע הנוהל לא תמיד ניתן לראות את כל מה שקיים בחשבון או התרחש בו במהלך היום. אם בדקת גם את התנועות מהיום ולא מצאת הסבר לסכום שקיבלת, המתן עד מחר ואז הוא יופיע (או שלא) בתנועות אחרונות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלוהים! איך אנו אמורים לדעת??

 

CTFB!!

 

Call The Fucking Bank

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שיש לך חובות של 5000 שקל בחודש ושתי משכורות ממוצעות +ילדה ,אתה כל הזמן במינוס.האמן לי.

 

אני עדיין לא שם כדי לדעת את זה בוודאות. ויכול להיות שזו מחשבה תמימה.

אבל אני מאמין שעם התנהלות כלכלית נכונה לא צריך לעולם לחיות במינוס תמידי.

 

יש לי חבר שהוא דוגמה קלאסית: כשהיינו חיילים הוא קיבל משכורת צבאית גבוהה משלי בשליש, ותמיד היה במינוס.

והיום כשהוא משתכר פי ארבע ממני, עדיין הוא תמיד נמצא במינוס תמידי. הדבר היחיד שהשתנה זה עומק המינוס שהבנק מאפשר לו.

שנינו נמצאים באותו מצב משפחתי ועדיין גרים בבית ההורים.

 

לדעתי עם שינוי מחשבתי והרגלי צריכה נכונים כל אחד יכול לעבור לחיות בפלוס.

אבל רק ימים יגידו.

 

למיטב זכרוני יום עסקים נסגר בשעה 17:30. מהשעה הזאת מחשבי הבנק מבצעים נוהל סוף יום, שאורך כשעה וחצי.

בזמן ביצוע הנוהל לא תמיד ניתן לראות את כל מה שקיים בחשבון או התרחש בו במהלך היום. אם בדקת גם את התנועות מהיום ולא מצאת הסבר לסכום שקיבלת, המתן עד מחר ואז הוא יופיע (או שלא) בתנועות אחרונות.

 

אתמול בדקתי את אתר הבנק בשעות הערב המאוחרות.

והיום בדקתי מעט לפני השעה 18:00.

קניתי היום ושלשום מוצר באליאקספרס. חוץ מזה לא ביצעתי שום פעולת אשראי בארבעת הימים האחרונים.

הזול במוצרים שקניתי היה 10 דולר. ככה שזה לא קשור אליהם בשום צורה.

אולי אליאקספרס מבצעים פעולה דומה למה שפייפאל עושים עם כרטיס אשראי שהם נתקלים בו בפעם הראשונה - חיוב וזיכוי של סכום נמוך?

 

אלוהים! איך אנו אמורים לדעת??

 

CTFB!!

 

Call The Fucking Bank

 

נו באמת, להתקשר לבנק בשביל לשאול על חמישה שקלים? ועוד חמישה שקלים שנכנסו לי לחשבון.

זה פשוט סיקרן אותי. כי אני באמת לא מבין איך המאזן שלי פתאום השתנה בלי לבצע שום פעולה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מתן - אתה צעיר ומצבך נוח. כאשר תקים משפחה ויפלו עליך עלויות מגורים עצמאיים ופרנסת כמה נפשות מצבך עלול להשתנות.

אישית לא הכרתי אובר בבנק עד שהתחתנתי, אבל עם הקמת המשפחה (ואצלי היה מדוב בתהליך מהיר מאוד) נכנסתי למצב שבו בדרך כלל הייתי חלק מהחודש במינוס. דאגתי לנהל את החשבונות כך שהמינוס יצטמצם ככל האפשר (מחשבה לפני כל הוצאה, שימוש בכרטיסי אשראי עם תאריכי חיוב שונים וכל מיני טריקים דומים), אבל לקח הרבה שנים עד שנפרתי ממנו סופית. עם זאת מצב של מינוס מתמשך שלא עבר לפלוס עם קבלת המשכורת היה נדיר והתרחש רק בתקופה קצרה של חודשים אחדים אחרי מעבר דירה, על העלויות הגדולות הכרוכות בו.

גם כיום, כאשר כבר די הרבה שנים שלא הייתי במינוס, אני בוחן כל רכישה פעמיים, משלם באמצע התשלום הכדאי ביותר לגבי הוצאה נתונה ובודק את החשבונות באופן שוטף. החסכונות הקטנים של קנית מוצר במבצע (אמיתי), בדיקת האשפרויות לרכישה במקום זול וכו' מצטברת לסכומים שנתיים גדולים.

אני חולק עליך לגבי המונח "כסף לא שלי" - מדובר בכסף שאתה קונה ומשלם תמורתו. לתמורה קוראים ריבית .לפיכך רכשת את הכסף במיטב כספך (העתידי).

עם זאת, בדבר אחד אתה צודק: ניתן למנוע, או לפחות לצמצם, את האוברדראפט באמצעות ניהול נכון של כספי המשפחה. זה דורש הרבה תשומת לב וקצת ותחכום, אבל בהחלט לא נמצא מעבר ליכולתו של האדם הממוצע. העניין הוא שהרבה אנשים מזלזלים באותם סכומים קטנים שבסופו של דבר מצטברים לגדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי מספיק כסף בעו"ש ואני לא מקבל על זה גרוש - האם יש חוק שמחייב אותם לתת לי ריבית על העו"ש כמו שכולם מקבלים (40 ש"ח), ואם כן ממתי החוק הזה עבר? מדובר בבנק הפועלים. אם זה משנה יש גם עוד כמה תוכניות חיסכון ועל זה אני מקבל לפי ההסכם שנחתם בזמנו, אני מבין שאין קשר בין השניים.

 

תודה.

פורסם

לא משנה איך תהפוך את זה ,אלא אם כן תחייה על לחם ומים לא תצליח לחסוך.

2500 משכנתא , 800 שקל שני פלאפונים(שלי ושל האישה) + אינטרנט וכבלים ,1000 שקל החזר חובות על הדירה ,600 ארנונה ,200 מים ,500 חשמל ,1200 שקל דלק ,600 שקל ביטוחים על הבית והרכב בחודש ,ביטוחים רפואיים למינהם עוד 150 שקל בחודש ,2500 שקל אוכל בחודש ועוד ועוד ואני יכול לפרט אם תרצה.תסביר לי איך ניתן לחסוך.אשמח לשמוע.

נ.ב.

שהייתי גר אצל ההורים חסכתי יפה מאוד.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:


×
×
  • תוכן חדש...