Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איש ברזל, איני יודע מה הכנסתך ומה גודל משפחתך. עם זאת - אם אתם זוג צעיר ללא ילדים הפירוט שלך מעלה לי קצת מחשבות על מקומות בהם ניתן לצמצם, אם על ידי ויתור על פינוקים מסויימים ואם על ידי תחכום ברכישות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להיות במינוס זה לחיות מכסף שהוא לא שלך, זה דבר פסול בעיני.

 

למה זה פסול? מבחינה מוסרית או מהיבט כלכלי?

 

 

לדעתי בשביל מי שרוצה לחיות טוב(מבחינה חומרית) הדרך מתחלקת ל2: להתעשר או לחיות מכסף שלא שלך. אם תחיה רק לפי הכנסות(כאשר הן ברמה ממוצעת) לא תוכל להרשות לעצמך יותר מדי דברים.

 

לפותח השרשור - זה או 'ריבית זכות' או כל מיני שטויות בסגנון. לא משהו שלדעתי אמור לעניין אותך. מה שכן, פעם קראתי כתבה על זוג צעיר בארה"ב שהבנק עשה טעות והוסיף כ10(או 20, לא זוכר בדיוק) מיליון דולר לחשבונם. הם לא היססו ולפני שהבנק הספיק להתעשת הם כבר היו במקסיקו, עשירים :lol:

לך תדע.. אולי בפעם הבאה הבנק יעשה טעות כזו לזכותך :-D

פורסם
איש ברזל, איני יודע מה הכנסתך ומה גודל משפחתך. עם זאת - אם אתם זוג צעיר ללא ילדים הפירוט שלך מעלה לי קצת מחשבות על מקומות בהם ניתן לצמצם, אם על ידי ויתור על פינוקים מסויימים ואם על ידי תחכום ברכישות.

יש לי ילדה בת שנה וחצי .מחודש הבא תוסיף לחישוב שעשיתי גם גן 1700 שקל בחודש (עד הצהריים) וכן 700 שקל לימודים לתואר שלי כל חודש.הגד לי אתה איפה אפשר לחסוך.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

איירון מן, אני חלילה לא מזלזל בך. ברור שאי אפשר לתכנן את כל החיים מראש.

אני מדבר באופן כללי על סגנון החיים הזה של מינוס תמידי. שאפילו המשכורת הבאה לא מכסה אותו.

 

אני לא רוצה להכנס לך לכיס. אבל ניקח את עניין הפלאפונים לדוגמא.

אני מניח שאתה לא משלם 800 שקל על שיחות. אלא 300 שקל במקרה הגרוע, וכל השאר הולך לתשלום עבור מכשירי הפלאפון עצמם.

קניה של מכשיר הפלאפון מראש, או לחילופין קניה של פלאפון זול יותר הייתה יכולה להקל עליך משמעותית היום.

 

החיים במינוס נובעים מראיה לטווח קצר.

אני בגישה שאם יש לי כסף למשהו אז אני אקנה אותו, ואם אין כסף, אז הוא יחכה לפעם שכן יהיה כסף. מלבד מקרים חריגים בהם הכסף אוכל את עצמו בניסיון לחיסכון.

לא תהיה לי בעיה להסתובב עם הפלאפון לא הכי חדש. לגור בפריפריה, לוותר על פינוקים פה ושם ובלבד שלא אצטרך לשבור את הראש מאיפה אני משלם אותם.

 

 

כמו שאמרתי אני גר אצל ההורים, אבל יצויין שאני סטודנט שעובד ממש מעט ומשתכר בין אלף לאלפיים ש"ח בחודש (ולא מתבייש לחשוף זאת), תלוי כמה זמן פנוי היה לי.

עם הכסף הזה אני מצליח להחזיק את הפונטו שלי (דלק, ביטוח, תיקונים ופינוקים), לקנות לעצמי בגדים, לצאת עם החברה והחברים. לשלם את חשבון הפלאפון שלי. ולפנק את עצמי בדברים אחרים (רק החודש קניתי ארנק חדש ולא ממש זול ומכונת תספורת).

וברוב החודשים גם נשאר לי עודף.

 

אני גם פריק של שליטה במה שקורה - יש לי קובץ אקסל למעקב אחר שעות העבודה שלי ע"מ להעריך את המשכורת הקרובה ולדעת לא לבזבז יותר מזה.

כמו גם קובץ אקסל למעקב אחר הוצאות הרכב.

וכמו שהובן מהשרשור הזה - גם כניסה תכופה יחסית לאתר הבנק ע"מ להתעדכן במה שקורה שם.

 

למה זה פסול? מבחינה מוסרית או מהיבט כלכלי?

 

 

גם וגם.

מבחינה מוסרית - כי אף אחד לא באמת יכול להתחייב שזה כסף שתחזיר בזמן, כל מה שאתה מתכנן מעבר לדקה הקרובה הוא השערה בלבד.

מהיבט כלכלי אין בעיה לדעתי להכנס למינוס פעם בכמה זמן כשזה משרת מטרה מאוד ברורה, אבל לחיות איתו באופן תמידי - אני מאמין שלא צריך לפרט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כתבתי זוג צעיר. ילדה משנה את התמונה לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משלם כ300 שקל על השיחות ועוד 300 לכבלים + אינטרנט.ה200 הנוספים הולכים אכן לפלאפונים שנקנו מזמן וכבר מתו ,דרך המפעילה הסלולרית (טעות שלא אעשה שוב) .אנחנו זוג ממש לא בזבזן ,אבל גם לי ולאשתי יש "נשמה" ואנחנו רוצים פינוקים מידי פעם ובעייני פלאפון מתקדם נחשב כפינוק שכזה. אי אפשר רק להוציא על מחייה בלי לקנות משהו לעצמך.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
יש לי מספיק כסף בעו"ש ואני לא מקבל על זה גרוש - האם יש חוק שמחייב אותם לתת לי ריבית על העו"ש כמו שכולם מקבלים (40 ש"ח), ואם כן ממתי החוק הזה עבר? מדובר בבנק הפועלים. אם זה משנה יש גם עוד כמה תוכניות חיסכון ועל זה אני מקבל לפי ההסכם שנחתם בזמנו, אני מבין שאין קשר בין השניים.

 

תודה.

נכון להיום אין חוק כזה, אם כי יש לציין שבעבר נבחנו הצעות חוק ברוח זו מספר פעמים.

אגב, לפחות חלק מבתי ההשקעות מעניקים ריבית על סכום שיושב אצלם ושלא הושקע בשוק ההון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
יש לי ילדה בת שנה וחצי .מחודש הבא תוסיף לחישוב שעשיתי גם גן 1700 שקל בחודש (עד הצהריים) וכן 700 שקל לימודים לתואר שלי כל חודש.הגד לי אתה איפה אפשר לחסוך.

 

גם אנחנו צריכים תספורות, לא רק הטייקונים :(

Twincharger Stratified Injection

פורסם
למה זה פסול? מבחינה מוסרית או מהיבט כלכלי?

 

לדעתי בשביל מי שרוצה לחיות טוב(מבחינה חומרית) הדרך מתחלקת ל2: להתעשר או לחיות מכסף שלא שלך. אם תחיה רק לפי הכנסות(כאשר הן ברמה ממוצעת) לא תוכל להרשות לעצמך יותר מדי דברים.

 

אני לא מצליח להבין אם אתה רציני או שאתה צוחק...

לחיות מכסף שלא שלך נראה לך כמו פתרון רציני לבעיה?

אם אין לך כסף לבזבז - אל תבזבז.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אני לא מצליח להבין אם אתה רציני או שאתה צוחק...

לחיות מכסף שלא שלך נראה לך כמו פתרון רציני לבעיה?

אם אין לך כסף לבזבז - אל תבזבז.

דבר איתנו עוד עשר שנים ,שתהיה בעל משפחה.8).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אנחנו רוצים פינוקים מידי פעם

יש תקופות בחיים שבהן לא מתפנקים. אתה סטודנט ומפרנס משפחה, הילדה היא הפינוק הגדול שלך היום, והכל נסוג מפניה. אני לא רוצה לספר לך על מה ויתרתי במשך די הרבה שנים לטובת הקמת משפחה.

 

לדעתי בשביל מי שרוצה לחיות טוב(מבחינה חומרית) הדרך מתחלקת ל2: להתעשר או לחיות מכסף שלא שלך. אם תחיה רק לפי הכנסות(כאשר הן ברמה ממוצעת) לא תוכל להרשות לעצמך יותר מדי דברים.

 

 

לחיות מכסף לא שלך - פירושו לגנוב (ולא משנה באיזו טכניקה).

להשתמש בהלוואה זה לגיטימי - אתה משלם תמורת הכסף - אבל מחייב חישוב נכון של העלויות ומציאת מקורות לפרעון ההלואות. גלגול חובות הוא עניין מסוכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דבר איתנו עוד עשר שנים ,שתהיה בעל משפחה.8).

 

לפני שמקימים משפחה צריך להיערך מבחינה כספית. גם בחסכונות, וגם בצמצום הוצאות.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
משלם כ300 שקל על השיחות ועוד 300 לכבלים + אינטרנט.ה200 הנוספים הולכים אכן לפלאפונים שנקנו מזמן וכבר מתו ,דרך המפעילה הסלולרית (טעות שלא אעשה שוב) .אנחנו זוג ממש לא בזבזן ,אבל גם לי ולאשתי יש "נשמה" ואנחנו רוצים פינוקים מידי פעם ובעייני פלאפון מתקדם נחשב כפינוק שכזה. אי אפשר רק להוציא על מחייה בלי לקנות משהו לעצמך.

 

אני במקומך הייתי קודם כל מנתק את הכבלים :lol:, פעם אחרונה שבאמת ישבתי מול הטלויזיה זה היה לפחות לפני חמש שנים. כמובן שאם האישה עוקבת אחרי איזה ריאליטי אז זה לא בא בחשבון :lol:

אם אתם זוג לא בזבזן בבסיסכם, אני מאמין שזו תקופה קצת קשה (גם אמרת שאתה באמצע תואר) שתצליחו להתגבר עליה בעתיד ולשכוח ממנה.

 

וספר לי בבקשה איפה אתה משלם 700 שקל לחודש על הלימודים, אולי אני אעבור לסיים שם את התואר :lol:

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אני במקומך הייתי קודם כל מנתק את הכבלים :lol:, פעם אחרונה שבאמת ישבתי מול הטלויזיה זה היה לפחות לפני חמש שנים. כמובן שאם האישה עוקבת אחרי איזה ריאליטי אז זה לא בא בחשבון :lol:

אם אתם זוג לא בזבזן בבסיסכם, אני מאמין שזו תקופה קצת קשה (גם אמרת שאתה באמצע תואר) שתצליחו להתגבר עליה בעתיד ולשכוח ממנה.

 

וספר לי בבקשה איפה אתה משלם 700 שקל לחודש על הלימודים, אולי אני אעבור לסיים שם את התואר :lol:

לא אמרתי לך כמה תשלומים...:lol:.

וגם לא אמרתי שזו שנה שישית שבה אני לומד ,עקב כך שבמקום עבודתי מאוד "מתחשבים " בי בלימודים ,כך שיוצא ששלמתי על אותם הקורסים לא פעם ולא פעמיים מכיוון שלא יכולתי להגיע לשיעורים..אבל זה כבר סיפור אחר :).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אני מקווה שלא יותר מ-12

שנה שישית זה בהחלט פז"מ מרשים. מה אתה לומד כ"כ הרבה זמן?

 

ואל תשלול אפשרות של מעבר בקורס שלא היית בשום הרצאה/תרגול.

זה סוג של אומנות. רק צריך לדעת איך לעשות את זה 8)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 


×
×
  • תוכן חדש...