Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שמקימים משפחה צריך להיערך מבחינה כספית. גם בחסכונות, וגם בצמצום הוצאות.

על הנייר זה גאוני .8)

 

לא אמרתי לך כמה תשלומים...:lol:.

.

 

אתה חזק ! :lol:

Gn'f'R

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
על הנייר זה גאוני .8)

 

אתה צודק, הרי ישראלים מפורסמים באימרה "יהיה בסדר"...

אז שיהיה לך בהצלחה עם זה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אני לא מאנשי "יהיה בסדר" .

אבל אני ממש לא מתרגש מכסף - מקיומו או מחיסרונו .

 

עריכה : כוונתי היא שההכנסות מכסות הוצאות מחייה + 10% חסכון לטווח ארוך , אך בשביל לממן הפתעות וסיפוקים

אין לי בעיה (או ברירה) אלא ליטול הלוואה או להכנס לגרעון - אך בצורה מבוקרת - יש לי מינוס מסויים היום , אז מה ? הוא לא גדל ולא מפריע לי . משכורת 13 או איזה בונוס \ עבודה מהצד וזה נגמר . זה המעגל שלי .

Gn'f'R

פורסם
עריכה : כוונתי היא שההכנסות מכסות הוצאות מחייה + 10% חסכון לטווח ארוך , אך בשביל לממן הפתעות וסיפוקים

אין לי בעיה (או ברירה) אלא ליטול הלוואה או להכנס לגרעון - אך בצורה מבוקרת - יש לי מינוס מסויים היום , אז מה ? הוא לא גדל ולא מפריע לי . משכורת 13 או איזה בונוס \ עבודה מהצד וזה נגמר . זה המעגל שלי .

הבעיה היא שאצלי הוא גדל עקב הוצאות בלתי מתוכננות שקורות כל הזמן ..(ארון שקרס , חיישני רוורס שהתפגרו וכן הלאה ) ...:shock:.כמה שאני "נותן לו בראש" הוא מתכווץ ושוב גדל..:wink:.

עריכה:

ככה גם אנחנו סוגרים את המינוס.בונוס,משכורת 13 ושוב חוזר חלילה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אני לא מצליח להבין אם אתה רציני או שאתה צוחק...

לחיות מכסף שלא שלך נראה לך כמו פתרון רציני לבעיה?

אם אין לך כסף לבזבז - אל תבזבז.

 

לא הצגתי שום בעיה. אמרתי שאם אדם מרוויח משכורת ממוצעת הוא לא יכול לחיות טוב אם הוא יוציא רק את מה שהוא מרוויח. לרכוש רכב חדש, דירה טובה, בגדים טובים ועוד שלל דברים עולה המון כסף. כסף שממשכורת ממוצעת ומחסכון אתה לא תצליח להשיג.

 

לחיות מכסף לא שלך - פירושו לגנוב (ולא משנה באיזו טכניקה).

להשתמש בהלוואה זה לגיטימי - אתה משלם תמורת הכסף - אבל מחייב חישוב נכון של העלויות ומציאת מקורות לפרעון ההלואות. גלגול חובות הוא עניין מסוכן.

 

דבר ראשון כל ההלוואות למיניהן ורוב הכסף שאנשים חיים עליו לא באמת קיים. הכל מספרים במחשב.

גם אם תחיה במינוסים(כאמור, כסף שלא שייך לך) אתה לא גונב מאף אחד. כל מי שמבין קצת בכלכלה יודע איך הבנק 'מייצר' כסף ומכאן ניתן להבין שבין לחיות במינוס לבין גניבה אין שום קשר. גם אם אתה כביכול חי על כסף שלא שייך לך. לא רואה פה שום עניין פסול מבחינה מוסרית. זה שונה הרי מלבוא לשכן להלוות ממנו כסף ולא להחזיר לו. זו גניבה. להשתמש בכסף שלא קיים אצלך בחשבון הבנק זוהי לא גניבה. הכסף הזה גם ככה לא קיים.

לגבי הלואות - נכון, מן הסתם שצריך לחשב את הכל ובהתנהלות נכונה אתה יכול להרשות לעצמך לרכוש דברים שלא היית יכול לרכוש בדרך אחרת. זו דרך התנהלות(כאשר מבוקרת ומחושבת בצורה קפדנית) שמאפשרת לאנשים לחיות מעבר למה שההכנסה שלהם מאפשרת להם.

פורסם
הבעיה היא שאצלי הוא גדל עקב הוצאות בלתי מתוכננות שקורות כל הזמן ..(ארון שקרס , חיישני רוורס שהתפגרו וכן הלאה ) ...:shock:.כמה שאני "נותן לו בראש" הוא מתכווץ ושוב גדל..:wink:.

עריכה:

ככה גם אנחנו סוגרים את המינוס.בונוס,משכורת 13 ושוב חוזר חלילה.

 

שמע , תכל'ס הדברים שרשמנו כאן הם עצובים :?:-D .

Gn'f'R

פורסם

אלעד, באמת נראה לך שיש משהו שאני יודע ולא מגלה לך?

לא השתנה שום מידע באתר הבנק מאתמול.

 

נזכרתי שפעם ראיתי חיוב מפתיע בחשבון ולא הבנתי מאיפה הוא הגיע. יצרתי קשר עם חברת האשראי, ולאחר כמה ימים של בירורים (כל יום הייתה חוזרת אלי נציגה להגיד לי שהנושא עדיין בבדיקה ושעוד לא מצאו מה החיוב הזה), גילו שזה חיוב שהיה צריך להתבצע חודש לפני שהתבצע בפועל, אבל בגלל סיבות טכניות החיוב עצמו נדחה. אז נוצר מצב שראיתי שורת חיוב ביום מסוים, וחיוב בפועל כחודש וחצי לאחר מכן.

 

אני חושב שאולי קרה כאן משהו דומה עם איזה החזר מאיביי או משהו.

מוכר באיביי החזיר לי 8.5 שקל שהופיעו כשורה באשראי בתאריך 19/12. אולי גם הפעם הייתה שורה בתאריך אחד והחזר בפועל בתאריך אחר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אתה גר בישראל 2013?

למי יש פה יתרת זכות בחשבון בכלל?.:-P.

לי :shock:

לא משנה איך תהפוך את זה ,אלא אם כן תחייה על לחם ומים לא תצליח לחסוך.

2500 משכנתא , 800 שקל שני פלאפונים(שלי ושל האישה) + אינטרנט וכבלים ,1000 שקל החזר חובות על הדירה ,600 ארנונה ,200 מים ,500 חשמל ,1200 שקל דלק ,600 שקל ביטוחים על הבית והרכב בחודש ,ביטוחים רפואיים למינהם עוד 150 שקל בחודש ,2500 שקל אוכל בחודש ועוד ועוד ואני יכול לפרט אם תרצה.תסביר לי איך ניתן לחסוך.אשמח לשמוע.

נ.ב.

שהייתי גר אצל ההורים חסכתי יפה מאוד.

 

אני בעל משפחה, 2 בנות, בתקופה מסויימת שילמתי בנוסף למשכנתא מעל 4000 "שח גנים ומעולם לא נכנסתי למינוס, אני ואשתי לא מרווחים משכורות עתק , ממוצע לחלוטין, התנהלות נכונה זה שם המשחק.

מינוס זאת הלוואה כפי שציינו פה אבל בתנאים הגרועים ביותר, אם אתה לא מסתדר מבחינת הוצאות - הכנסות , תבדוק את עצמך, או שאתה מוציא יותר מדי על דברים פחות חיוניים או שאין לך ברירה ולהגדיל את הכנסותייך בצורה כלשהיא (עבודה נוספת חלקית וכו..).

החיים במדינה לא פשוטים וגורל חשבון הבנק שלך הוא רק ביידך בסופו של דבר, האמן לי שזה אפשרי לחיות ללא אוברדראפט , השאלה אם אתה מוכן לבצע את מה שצריך בשביל שזה יקרה?


×
×
  • תוכן חדש...