Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4755

  • SlowRide

    4571

  • פינדר

    3604

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 43 דקות, MostlyWicked כתב:

כי אני מנחש שאתה מגדיר ימין ושמאל על פי הגדרות שרלוונטיות למדינות אחרות (ימין ושמאל כלכלי בעיקר, הפרטה לעומת הלאמה). בארץ ההגדרה של ימין ושמאל שונה משמעותית ובעיקר מתבטאת ברמת הניציות כלפי הפלסטינים ומידת האמונה בדיפלומטיה ככלי שרלוונטי לפתרון הסכסוך. תתיישר לפי ההגדרה שמקובלת בארץ (קרי ההגדרה הרלוונטית והיחידה שאמורה לעניין אותך בהקשר שאנחנו מדברים עליו) ותמצא את הימין והשמאל שלך מהר מאוד.

בגין הוא זה שאמר בפומבי מעל דוכן ראש הממשלה שהוא לא צריך את האו"ם והאמריקאים והוא לא מפחד מהם. אתה וחבריך קוראים לחברי ליכוד משוגעים, פירומנים וקיצוניים על הרבה פחות מזה.

קודם כל אני תוהה מי הם חבריי לדעתך ואיך אתה יודע איך אני קורא לחברי ליכוד ועל מה.
שנית גם בן גוריון אמר כידוע "או"מ שמום" 
שלישית ההגדרה הפופולרית היום לימין היא מי שתומך בביבי ושמאל מי שלא תומך בביבי וכך קיבלנו את השמאלנים הידועים סער, ליברמן, בנט, גלנט, מרידור, מנדלבליט וגם כמובן בני בגין. אני לא באמת יכול לדעת, אבל אני חושד שמנחם בגין כמו בנו לא היה אוהב את מה שביבי עשה בליכוד ולכן היה נחשב לשמאל. 

מנחם בגין אמר הרבה דברים ביניהם "טובים קשיי השלום מייסורי המלחמה"  אמירה שוודאי הייתה נותנת לו מקום של כבוד בקרב הבוגדים מהשמאל.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, MostlyWicked כתב:

כי אני מנחש שאתה מגדיר ימין ושמאל על פי הגדרות שרלוונטיות למדינות אחרות (ימין ושמאל כלכלי בעיקר, הפרטה לעומת הלאמה). בארץ ההגדרה של ימין ושמאל שונה משמעותית ובעיקר מתבטאת ברמת הניציות כלפי הפלסטינים ומידת האמונה בדיפלומטיה ככלי שרלוונטי לפתרון הסכסוך.

 

ימין ושמאל באמת מגדירים לפי השקפות כלכליות/חברתיות ולא לפי אכלו לי שתו לי/לז**ן את הערבים. תנועת החרות היית תנועה ימנית לאומית וליברלית להבדיל מליקוד של היום. בדיוק כמו לרוב מפלגות ערביות אין שום קשר לשמאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, יבגניפ כתב:

בגין חתם על הסכם שלום עם מצריים. בן גביר ושות' היו מונעים כזה. האבות הרוחניים שלהם ניסו.

 

השמאלני הבוגד הזה שמסר ⅔ מהמולדת, אדמה שבה צעדנו 40 שנה, לאויבים הכי מרים שלנו.

  • רעיון טוב! 2

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, MostlyWicked כתב:

אה, אז אתה מודה שבגין הוא קיצוני בעיניך? תודה רבה.

 

אין לי מושג איך הגעת למסקנה הזאת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, MostlyWicked כתב:

תתיישר לפי ההגדרה שמקובלת בארץ (קרי ההגדרה הרלוונטית והיחידה שאמורה לעניין אותך בהקשר שאנחנו מדברים עליו) ותמצא את הימין והשמאל שלך מהר מאוד.

לפי ההצהרות או לפי המעשים? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.5.2024 בשעה 17:27, oryo כתב:

יש סיבה ששלל המדינות שלא אוהבות במיוחד את ישראל לא תוקפות אותה פעם בשנה, ואם/כש תהיה מדינה פלסטינית אי שם בעתיד גם שם ייווצר מאזן אימה בצורה זו או אחרת.

 

אני לגמרי בעד הקונספט של שטחים תמורת שלום. מבחינתי שתהיה מדינה מלאה לפלסטינים. עם תעשיה נמלים שדות תעופה חשמל ומים. 

 

בעיניי הבעיה איתם שהם התאהבו בקונספט של מדינה בכאילו כמו עכשיו.לא פחות מהימין.

 

בהינתן והם מדינה כל הדרישות הלאומניות שלהם מהים ועד הנהר יגנזו סופית. 

 

ואשכרה הם יצטרכו לשלוט ולרסן  את אזרחים שלהם . המצב כרגע יותר נח להנהגה לפחות... כספים וחיזורים מחו"ל יחד עם תפיסה בין לאומית שהם הגורם המרסן. 

 

שחיתות ודיקטטורה בפועל. ואי מחוייבות מלאה לריסון פעוחות טרור משטחם "כי הם משתדלים ולא מצליחים" כי....

 

תכלס לא נראה לי שכרגע בצד שלהם יש פרטנר אמיתי שמוכן לשאת גם בחובות של מדינה מסודרת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או כמו שדרור ברלי כתב בשבוע שעבר (והפוסט על פאבליק אז אני מרשה לעצמי לצטט):

ציטוט
"פלסטין תהיה חופשית!" צועקים מפגינים מסוממים/מטורללים באוניברסיטאות העיוועים של אמריקה, אלה שמתקיימות על תרומות נדיבות של פטרו-דולרים מקטאר - אותה מדינה שלצד הענקת החסות לאוניברסיטות הרוורד וקולומביה, מעניקה חסות גם לארגוני טרור. סה"כ האמת היא שאין הבדל גדול בין חמאס לקמפוס.
מניפים שם בהפגנות האלה בהתלהבות את דגל פלסטינאציסטאן, ושורפים את דגלי ישראל ואת דגלי ארצות הברית. לא, זה לא קורה בטהרן, זה קורה בקמפוסי האוניברסיטאות הנחשבות ביותר, "ליגת הקיסוס" הם קוראים לעצמם, השחצנים הנפוחים מרוב חשיבות עצמית, בית הגידול החולני ל"אליטות" המפוקפקות של אמריקה, מעצמה שוקעת נטולת ערכים שמתפוררת לתוך עצמה. זה קורה על אדמת ארצות הברית גופא, בכבודה ובעצמה.
הכל בחסות המפלגה הדמוקרטית שהפכה לשמאלנית-רדיקלית-פרוגרסיבית-אנטישמית-מטורללת מאי פעם, ובחסותו של נשיא ספק-דימנטי שאימת הבחירות מתהפכת כחרב-פיפיות מעל לראשו.
אכן, פלסטין תהיה "חופשית" בקרוב. אולי לא מהנהר עד הים אלא רק מהנהר עד הקו הירוק, על אפנו ועל חמתנו יכריח אותנו העולם להקים עבור הפלסטינאצים את מדינת פלסטינאציסטאן העצמאית בשטחי יהודה ושומרון. מדינות המערב האנטישמיות, המסוממות והמטורללות מאימת המהגרים המוסלמים המתרבים בקרבן בטור-הנדסי, כבר קצרות רוח. מתקשות להתאפק ולהמתין עד ההצבעה על קבלת פלסטין כמדינה חברה בעצרת הכללית של ארגון הטרור האנטישמי העולמי - ארגון הגג של כל ארגוני הטרור בעולם, זה המכנה את עצמו "האומות המאוחדות".
בשניה הראשונה זה מעלה בי את חמתי. אחרי כל מה שחלאות המין האנושי עוללו ב-7.10, עוד מגיע להם פרס?.... אבל ככל שאני חושב על זה יותר כך אני הולך ומשתכנע שאין עונש ראוי יותר לפלסטינאצים הנתעבים, מאשר לתת להם סוף-סוף מדינה.
מדינה חופשית ועצמאית משלהם, אותה יצטרכו לנהל לגמרי בעצמם!
לדאוג בעצמם לבטחון ולאכיפת חוקי תנועה, לחינוך ולבריאות. לתעסוקה, לכלכלה, לכבישים, לתחבורה ציבורית, לחקלאות ולתעשיה ולביוב. לפתרון בעיות חברתיות, לטיפול במוגבלים, בנכים, בחולים, בתינוקות ובילדים ובנוער ובקשישים. לעשות טסטים שנתיים לכל המשטובות, לנהל תל"ג, לדאוג שכולם ילמדו ויעבדו ויוכלו להביא פיתות ולבנה הביתה, ולא רק קלצ'ניקוב ו-RPG.
פתאום השהידים יצטרכו להניח את הקלצ'ניקוב בצד לטובת ז'קט ועניבה ולהפוך לפקידוני שלטון. יצטרכו לעבור מסדר היום ההירואי של ה"התנגדות החמושה" לישיבות משמימות של ניהול מדינה אפרורי - והם יעשו את זה כמו שרק הם יודעים לעשות - באלימות ובדם ובהרג ורצח ובהוצאות להורג ובשחיתות מסואבת שלא נודעה כמוה בדברי ימי האנושות. ימי הרשות הפלסטינית ייראו כמו חלום רחוק ומתוק לעומת גן העדן של מדינת פלסטין העצמאית, בה יפרחו כמו פטריות תאי חמאס ודאע"ש והאחים המוסלמים ואינספור פלגים חמושים שמתחרים זה בזה מי יותר איסלאמי-קיצוני-מטורלל.
"פלסטין החופשית" תהיה דיקטטורה איסלמית חשוכה שתקועה אי שם בראשיתם של ימי הביניים, כמו שרק האיסלם הרדיקלי יכול ויודע. היא תהיה סמן ימני-קיצוני אפילו לאיראן ולטליבאן האפגני.
הם קודם כל ישנאו. הו, איך הם ישנאו. הם ישנאו את כולם - את אחיהם המוסלמים השיעים/סונים, את כל ה"כופרים" - כלומר את כל הנוצרים וכמובן את כל היהודים. הם יחנכו את ילדיהם ויטיפו להרג ולרצח ולכיבוש כל העולם והפיכתו לח'ליפות איסלמית תחת חוקי השריעה.
מהר מאוד הדיבורים יהפכו למעשים. כי אצלם, הסכין תמיד צמאה לדם ואין בניית אתוס ותחזוקתו בלי לשפוך דם. "פלסטין החופשית" תהפוך למופת עולמי לחופש וליברליזם:
את המוני ההומואים שלהם (לא תאמינו כמה) הם ישליכו מהגגות
את נשותיהם יעטפו בחיג'אבים ובבורקות, יאסרו עליהן לנהוג וללמוד, ויכו אותן מכות רצח.
נערות שהעזו להיפגש עם בחורים לפני החתונה יישחטו על הסכין.
אנשים ייסקלו באבנים על עבירות של מה בכך.
ראשים ייערפו בסיטונות במצוות כוהני הדת.
מי שיעיז להפגין נגד משהו או מישהו - יחטוף מיד כדור בראש.
מנגד, בשם הפוליטיקלי-קורקט והאמונה השמאלנית-פרוגרסיבית היוקדת בתפיסת "החלש תמיד צודק" (גם אם מדובר בשטן בכבודו ובעצמו), המערב המסומם יאסור להשמיע כל בדל-ביקורת כלפי מה שמתרחש בפלסטין החופשית. כל מילת ביקורת או טענה על פלסטין החופשית תיחשב מיד לאקט גזעני-פוגעני.
ארצות הברית והאיחוד האירופי יזרימו לפלסטין החופשית מיליארדים בנשק ובסיוע. יחמשו אותה עד השיניים כדי שתוכל לרצוח יהודים ביעילות. יבנו לה פרויקטים מגלומניים. הפלסטינאצים, בתמורה, ישיבו להן אהבה בצורת פיגועים ואירועי הרג המוניים. שהרי בציוויליזציה הפלסטינאצית אי אפשר בלי "להתנגד" למשהו בכוח ולשפוך קצת דם. מוכרחים להמשיך לתחזק את האתוס ולהשקות אותו בעוד דם - וחוצמזה, כמו במשל הצפרדע והעקרב, זה באופי שלהם, הם לא יכולים אחרת.
"פלסטין החופשית מהים עד הנהר" זועקים הווקים המסוממים והמטורללים השמאלנים-רדיקליים באוניברסיטאות העיוועים של אמריקה - הדבר היחיד שהווקים יודעים הכי טוב - זה לשנוא את ישראל. הם רק לא באמת יודעים להעריך מהו חופש אמיתי ועוד יותר לא יודעים איך זה לחיות במקומות בהם אין באמת חופש - והכי הם לא יודעים ולא מכירים לא רק איפה זה ישראל ו/או פלסטין על המפה אלא גם איך דברים מתנהלים ונראים בדיקטטורות איסלמיות ואיך הם יהיו וייראו בפלסטין כשתוקם שם המדינה הפלסטינאצית העצמאית.
לא נורא. בקרוב תהיה לפלסטינאצים מדינה משלהם וזה יהיה עונשם הקשה והאכזרי ביותר. אני סבור שאין בעולם עונש ראוי יותר עבור תפלצות האדם האלה, מאשר להניח על כתפיהם את התיק העצום הזה - קבלה וניהול של מדינה משלהם - זה יהיה הצדק הפואטי הגדול מכולם - ואפילו השטן עוד לא ברא נקמה כזאת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם היה אפשר, צריך היה לעשות לכל הגייז פור פלסטיין האלה טיולים מודרכים במזרח התיכון בדגש על איראן, סוריה, הגדה המערבית ולקינוח כמה ימים בישראל, לפני שהם חוזרים הביתה.

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

ולקינוח כמה ימים בישראל,

הם לא היו מגיעים ליעד השני בסיבוב, אתה רוצה שיגיעו ליעד האחרון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, עדי-אל כתב:

אם הוא ארגון דתי קיצוני לא בטוח שהתסריט הזה רע בשבילו.

 

הציונות הדתית היא מפלגה/ארגון דתי קיצוני. עוצמה יהודית היא מפלגת ימין קיצוני. חיזבאללה הוא ארגון טרור וגם מפלגה. ולמרות כוחו להבדיל מחמאס הוא לא שליט יחידי בלבנון, ישנם שם עוד כוחות נוספים. לכן התסריט הזה לא בדיוק משאת נפשו של חיזבאללה. את הדאחייה בביירות כבר הזכירו.

עריכה אחרונה על ידי mikyl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.5.2024 בשעה 17:27, oryo כתב:

 

מול אויבים מתמודדים בפירוד ואיום, לא באינטגרציה. ישראל והישראלים התמכרו לשליטה ולא מבינים שיש לשליטה גם השלכות מאוד שליליות (אחריות). כאמור, חושבים מהזין במקום מהראש. יש סיבה ששלל המדינות שלא אוהבות במיוחד את ישראל לא תוקפות אותה פעם בשנה, ואם/כש תהיה מדינה פלסטינית אי שם בעתיד גם שם ייווצר מאזן אימה בצורה זו או אחרת.

 

 

כדאי שניה להתעכב על השטות הזאת. פשוט אין דרך אחרת לקרוא לזה.

 

לפלשתינים כבר יש מדינה, דה פקטו, עזה.

נתנו להם אותה על מגש של כסף, או במילים אחרות, ניסינו "לא כיבוש". זה עבד יפה מאוד.

אם וכאשר ניתן להם שליטה ביהודה ושומרון, ולא משנה אם זה אוטונומיה, מדינה או ממלכה, אנחנו נקבל בדיוק את אותו הדבר, רק במרחק נסיעה קצרה מתל אביב.

הסיבה שיש רשות פלשתינית בשטחים (שגם הם, אגב, לא מתים עלינו, ועסוקים בהסתה) זה שליטה בטחונית ישראלית, ויכולת חופש פעולה. יש פעילות בטחונית כל יום, כל היום בשטחים, וזה כמעט הדבר הבלעדי שמונע מחמאס להשתלט גם שם. ברגע שנאבד את חופש הפעולה הזה, זה רק עניין של זמן עד שהחמאס ישתלט גם שם.

 

איראן, לבנון (חיזבאללה), סוריה - כל אלו מדינות שפועלות אקטיבית, במישרין ובעקיפין, נגד מדינת ישראל. להניח שבמקרה של הפלשתינים יהיה הפוך זה אשליות.

 

וגם אף אחד לא התמכר לשליטה. אף אחד לא רוצה לשלוט ולבזבז מיליארדים על "עם" של בורים, שהמקסימום שהם תרמו לעולם זה טרוריסט שזכה בפרס נובל לשלום. עושים את זה מתוך חוסר ברירה.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של אנשים חכמים ואני מוצא את אור בנאדם חכם מאוד היא שהם מנסים למצוא הגיון ורציונאל איפה שאין.
זה מוביל אותם למסקנות שאם רק היינו עושים ככה אז היה יותר טוב/היה אפשר לגרום לצד השני להבין שלא כדאי/כל דבר אחר שנותן תקווה שאפשר להגיע לפתרון/מאזן אימה כמו שקורה בדרך כלל, אבל לצערנו זה לא המצב.

בסוף, חבר טוב תושב העוטף שהוא ממש לא איש ימין סיכם לי את זה בצורה מאוד פשוטה.
"הערבי כל הזמן אומר לי שהוא רוצה להרוג אותי, אמרתי לו אבל יש לך עבודה טוב לך"
"לההההה אני רוצה להרוג אותך"
"אבל עזבנו את עזה, בנית בית, משפחה"
"לההה אני רוצה להרוג אותך"
"אבל אתה חי טוב, מרוויח טוב אף אחד לא רודף אחריך"
"להההה אני רוצה להרוג אותך"

"כל הזמן שכינענו את עצמנו שהם סתם מדברים שטויות ולא מתכוונים, אבל הם מתכוונים בדיוק לזה".

זה מסכם את הכל. אין פתרון לחברה האלה פרט ללהרוג אותם/לגרש אותם, עם כמה שעצוב לי לומר את זה, ככה הם גדלים.
עכשיו רק צריך לדאוג שעזה לא תהיה ראויה למגורי אדם ושספינות יוכלו להעמיס משם אנשים. הקפיטליזים והאבולוציה יעשו את שלהם, מי שרק רוצה להרוג אותנו ישאר, מי שרוצה לחיות יעזוב.
אסד גירש 5.5 מיליון אזרחים שלו שהיו מפוזרים על שטח גדול הרבה יותר לאירופה, המשימה שלנו הרבה יותר פשוטה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, gadik6 כתב:

וגם אף אחד לא התמכר לשליטה. אף אחד לא רוצה לשלוט ולבזבז מיליארדים על "עם" של בורים, שהמקסימום שהם תרמו לעולם זה טרוריסט שזכה בפרס נובל לשלום. עושים את זה מתוך חוסר ברירה.

 

נכון. רוצים רק ארץ אבותינו/אדמת אבות שבמקרה גם האדמה שלהם. אפשר בלי "עם של בורים". רק רגע, סליחה. בלי עם של בורים מי יבנה את ארץ אבותינו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...