Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוטו עומד דאבל דין Panasonic cq-vw100w.

גרסת התוכנה:

FW: WP9100S v35.0-PI

OS: v8.7 Israel ADI

גרסת הIGO:

IGO 8 8.3.2.89315

 

השאלות שלי כאלו:

1) האם ניתן לעדכן גרסת המכשיר וגרסת הIGO?

2) האם ניתן להוציא מהמכשיר USB?

3) איזו תוכנה עומדת במכשיר (WINDOWS CE)?

4) אני רוצה להחליף שפה של המכשיר לעברית, יש קוד מיוחד של השפה אני מכניס אותו וזה לא עושה שום דבר, מה הבעיה?

 

תודה :)

 

http://www.wondeproud.com/product_1_1_1.html

כמו שהבנתי הPANASONIC לא קשור לתוכנה ולIGO. הקופסא הזאת היא זו שמנהלת את הכל ( WP9100S )

 

Photo_21_01_13_13_19_23.jpg

 

 

Photo_28_01_13_18_26_12.jpg

 

 

Photo_28_01_13_21_31_03.png

 

 

Photo_29_01_13_11_02_24.jpg

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

ה IGO עצמו לא רץ מכרטיס SD (או מיקרו SD ) רגיל ?

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

לא שאני מבין גדול ,

אבל : ה IGO הוא גירסה מותאמת למכשיר שלך, בכל מקרה העידכון שאתה צריך בעיקר זה למפות , אם יש לך את העדכון , כל שעליך לעשות זה באמצעות מחשב רגיל לעדכן את קבצי ה FBL שעל הכרטיס.(בתוך מחיצת ה content )

ולהחזיר את הכרטיס חזרה למכשיר.

 

בנוגע לגירסת המכשיר עצמו : ממה שאני רואה מדובר בקושחה שהותאמה סצפיצית לישראל ולא סתם , הותאמה כנראה לפי דרישות היבואן (ADI ) . וכנראה מדובר על העברית . צריך לבדוק מה פנסוניק עצמם משחררים באתר , או דרך הדילרים שלהם - ובכלל לראות אם בין השיפורים יש משהו ששווה את המאמץ לשדרוג.

 

בדכ שדרוגים למכשירים כאלו נעשים דרך כונן USB כזה או אחר שמחובר לשקע הUSB המכשיר יודע לחפש את הקובץ המתאים לו ולעדכן את עצמו .

 

אני לא חושב שצריך להיות קשר בין שדרוג תוכנת הניווט לבין שדרוג מערכת ההפעלה של הHU שלך.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

IGO אני ישים עוד מעט יש לחבר שלי לWINDOWS CE, הוא יודע איך להתקין (צריך להחליף קבצים ושמות שלהם). אצלי פשוט מותקן IGO NAVNGO ואני רוצה IGO PRIMO. ולגבי תוכנה זה WINDOWS CE אז בטוח יהיו עוד תוכנות שמתאימות אליו... חשבתי שיש אנשים בפורום שמתעסקים עם דברים כאלה ויעזרו בקצת ידע...

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

אני משער שכללי הפורום אוסרים על הפצת תוכנות פיראטיות - IGO היא תוכנה בתשלום, עליך לפנות למי שמכר לך את התוכנה או לקנות שדרוג דרך מפיץ מורשה (כל ניסיון עזרה גורר לדבר עבירה את העוזרים)

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אני לא מבקש שיעזרו לי להוריד אותה, אני שואל אם משהו מכיר תוכנות כאלו או אחרות. IGO פרוץ אפשר להוריד מהאינטרנט מכל הגרסאות...או לעדכן בתשלום כמובן ותוכנה למכשיר עצמו נקראת WOLFNCU שזה חוקי מכל הצדדים כי זה כמו להחליף תוכנת הורדה לשירים במחשב, התוכנה ממש טובה.

כאשר יתקין הכל ,יאשר שהכל עובד :)

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

הIgo בתוך הwp כדי לעדכן מפות את צריך תוכנה של igo store

 

חבל לך לנסות לעדכן את הכרטיס ולדפוק אותו בלי רשיונות של הigo store לא תצליח להפעיל אותו נורמלי

 

הWp יושב בצד של הנוסע

.Hu :eclipse sound monitor. Comp:morel supremo prototype

.Sub:hertz Mille ml3000. amp:audison thesis quattro

×
×
  • תוכן חדש...