Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו 97 ידנית 1.6 מנוע AEE עם 5 דלתות

אני לא מוצא כבר כמעט שבועיים שום מקום שמוכר קונסולה מרכזית חדשה\במצב טוב (גם לא באינטרנט) לדגם הזה

פרט ליבואן שרוצה 1200 ש"ח לפני מע"מ והתקנה ...ומה שמצאתי בפירוקיות זה רק שבורות לגמרי

דבר שני שאני מחפש זה חוטי הצתה טובים שגם בכל מקום שחיפשתי מצאתי רק ישראלים שהחנויות עצמן המליצו לי לא לקחת

מישהו מכיר אתר טוב(אמין,זול,מהיר) בארץ\בחול שאפשר לקנות בו?

פורסם

תודה לעונים החוטי הצתה מתאימים לפולו עד שנת 93 ולגבי g-t parts ראיתי שם קונסולות מרכזיות לפולו אבל רק משנת 2000 השארתי פרטים מקווה שהם יחזרו

פורסם

תחפש באייבי גרמניה (ebay.de)

polo 6n mittlekonsole

יש שם קונסולות הבעיה זה המחיר אני השבוע הזמנתי קונסולה משומשת של איביזה ב 25 יורו תחפש עד שתמצא אחת במחיר טוב...

פורסם

אני לא מצליח להזמין ebay.de/itm/VW-Polo-6N-Luftungsgitter-Radioschacht-Mittelkonsole-Luftung-/111004119952?pt=DE_Autoteile&hash=item19d85c7390#ht_1071wt_1188

מישהו מבין מה רוצים ממני?

×
×
  • תוכן חדש...