Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי במרוץ האחרון בESTORIL בפורטוגל. הייתי במסלול כל שלושת הימים וזו הייתה חוויה פשוט מטורפת. העיר התמלאה באיזה 50,000 אופנועים והאווירה היתה מדהימה. אופנועים בכל מקום. גן עדן.

אי אפשר לתאר במילים את כמות הכיף שיש בצפייה במרוץ וכל מה שמסביב. נסעתי לשם עם חבר בעקבות הזמנה של חבר שהכרתי בפורום אחר. תושב פורטוגל שבבעלותו שלושה אופנועי ספורט אשר מתחרה במירוצים בליגה המקומית בפורטוגל. הוא אירח אותנו בצורה מופלאה, הקדיש לנו מזמנו, אסף אותנו כל בוקר, לקח אותנו למקומות מדהימים ביופיים וכו'...כשהגענו לפורטוגל כבר חיכו לנו הכרטיסים שם אצלו.

היה לנו כרטיס לאיזור מצויין וכל כמה זמן החלפנו נקודה מסביב למסלול.

ברגע שהאופנועים התחילו להגיע בזה אחר זה ביום האימונים הראשון ההתרגשות היתה גדולה. אי אפשר לתאר את זה. הסאונד של האופנועים(MOTO GP) הוא פשוט בלתי נתפס ואחרי כמה זמן ממש אפשר לדעת איזה אופנוע מתקרב לפי הסאונד שלו. לכל אופנוע יש את הסאונד הייחודי שלו ולדעתי הקאוואסקי נשמע הכי טוב. יבבה עוצרת נשימה יש לו לירוק הזה. גם הדוקאטים נשמעו לא רע בכלל.

הכי גרוע נשמה הסוזוקי. (לדעתי) עלק גרוע.

טוב את שאר הדברים אני אתן לתמונות לומר:

GP3.jpg

GP2.jpg

GP4.jpg

GP9.jpg

GP2.jpg

GP22.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

תמונות נוספות.

כמות האופנועים שחונים מסביב למסלול ונוסעים בכבישי העיר היא עצומה. אי אפשר לספור אפילו.

 

מאות, אולי אלפים. בלי צחוק.

GP1.jpg

GP5.jpg

GP6.jpg

GP7.jpg

GP8.jpg

GP11.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

איכות התמונות לא מושלמת וממש קשה לתפוס את החברה האלה. לא יודע מה הייתי עושה בלי ה"פוקוס העוקב" של המצלמה שלי.

 

פוקוס עוקב (מתמשך) זהו פוקוס שעוקב אחרי אובייקט שבתנועה, נועל אותו במסגרת וברגע שיש פוקוס הוא נותן תמונה.

GP10.jpg

GP11.jpg

GP12.jpg

GP13.jpg

GP14.jpg

GP15.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

3 התמונות הראשונות - המלון שבו התאכסנו. אופנוענים בכל מקום.

בחדר אוכל היינו אני וחבר שלי היחידים בלי מעיל על משענת הכסא וקסדה על השטיח ליד. בד"כ זה הפוך.

GP19.jpg

GP9.jpg

GP30.jpg

GP16.jpg

GP17.jpg

GP18.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

תמונות נוספות...

GP20.jpg

GP22.jpg

GP21.jpg

GP23.jpg

GP24.jpg

GP25.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

המסוק של יורוספורט

רוסי המלך.

יציאת מצרים

חזרה הביתה.

GP26.jpg

GP27.jpg

GP28.jpg

GP29.jpg

GP31.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

בקיצור,

 

שווה שווה שווה!!!!!

 

כל מי שפעם חשב לנסוע לראות מירוץ, שיעשה את זה ומהר. זה שווה את הכל. אי אפשר לתאר את זה במילים והתמונות, יפות, אבל לא ממש משקפות את ההתרגשות הגדלה לשמע מנועי אופנועי הGP.

עמדתי על סף דמעות של אושר.

 

חוץ מזה פורטוגל מדינה יפה יפה ואסטוריל היא משהו כמו המונטה קרלו של האיזור.

 

ינון.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

תודה לאל על יכולת העקיבה.

צריך להעריץ אותך על שהצלחת לחשוב על צילום...

אני לעומת זאת הייתי בשישי האחרון במירוץ קארטינג 2 פעימות...

גם להם יש סאונד "לא רע"...

:wink:

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

אל תשווה [אפילו לא בצחוק] מירוצים של העמותה בארץ למירוצי MOTO GP, אפילו לא בנשימה אחת ביחד.. [זה גרגיר של חול בתוך כל רצועת חוף הים של מדינת ישראל, וכן, זה כולל את הדיונות של אשדוד וקיסריה]. :twisted:

 

לינון, אחלה תמונות, על הסאונד אפשר לדבר ימים כלילות, אבל מה עם הריח, לא נהיית שיכור מהריח של השמן השרוף באויר [בעיקר מה-2 פעימות]?!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
תודה לאל על יכולת העקיבה.

צריך להעריץ אותך על שהצלחת לחשוב על צילום...

אני לעומת זאת הייתי בשישי האחרון במירוץ קארטינג 2 פעימות...

גם להם יש סאונד "לא רע"...

:wink:

בסדר אבל למה לבאס אותו ?

זה אומנם רק MOTO GP ולא מרוץ קארטינג ישראלי, אבל זה גם בסדר. :lol:

 

נראה מטורף, כמויות האופנועים שצילמת הן פנטסיות !

והתמונה של הברנאאוט עם הדגלים (תמונה ימנית למטה במקבץ החמישי) ממש יפה :beerchug:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אךךך

מזכיר לי את המרוץ שהייתי בו במוג'לו איטליה הדבר הראשון שאתה שומע כשאתה מתקרב זה הרעש אממממ סליחה - מוזיקה לאחר מכן מכה בך הריח!!

ובסוף האווירה...

מומלץ בחום לכל חובב אופנועים!!!

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אחחחח....הקנאה אוכלת מפנים !

:wink:

 

 

יש לי הרגשה שיש לך ע-ו-ד תמונות שאתה פשוט לא חולק איתנו...

 

יאללה - UPLOAD לכולן !

אני ישבתי בסלון וצילמתי את הטלביזיה בזמן המרוץ..אפשר גם להעלות?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

וואו יפה

 

מה זה הימהה cts ?

חוץ מהמנוע שלו שנראה חללי או מכוסה מיגונים מיוחדים גם אין לו מזלג קדמי !!

 

באיזה מצלמה צילמת גבר גבר ?

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

×
×
  • תוכן חדש...