Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

אחרי הסופה האחרונה , שמתי לב שהאוטו צבר אדים בכל השמשות ברכב וגם שהמושב האחורי יחד עם הגג שמעליו רטובים ממש.

הפעלתי הפשרת אדים בעוצמה מלאה , ניגבתי וחיכיתי לבוקר. היום בבוקר , שוב אותו דבר.

אני מניח שכל עוד המושב והגג עוד ספוגים , זה יחזור על עצמו . השאלה שלי מורכבת מכמה חלקים :

1. האם אני צריך להחליף גומי בכל השמשות ?

2. האם צריך לפרק את המושב האחורי ולייבש אותו + החלפת ריפוד ?

3. איך אני מטפל בריפוד גג הספוג ?

 

חייב לציין שהמושבים הקדמים וגם הריפוד גג שנמצא בחלק הקדמי של האוטו ללא נוזלים/ספיגה של נוזלים כלל.

פורסם

אני מהמר על רטיבות על רצפת הרכב (אולי משלולית עמוקה) שמתאדה ונספגת בתקרה ובמושבים.

נצל את השמש שבחוץ ופשוט פתח את הרכב לאיוורור בכל הזדמנות.

כמו כן השתשמש במגבת יבשה, או ספוג על מנת להוציא את שאריות המים בשברכב, כל טיפה נחשבת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני מהמר על רטיבות על רצפת הרכב (אולי משלולית עמוקה) שמתאדה ונספגת בתקרה ובמושבים.

נצל את השמש שבחוץ ופשוט פתח את הרכב לאיוורור בכל הזדמנות.

כמו כן השתשמש במגבת יבשה, או ספוג על מנת להוציא את שאריות המים בשברכב, כל טיפה נחשבת.

 

תודה על התשובה המהירה :-)

הרכב במהלך הסופה לא נסע כלל , אלא עמד בחניה , האם יכול להיות שחדרו מים ממקום אחר?

פורסם

תייבש את הרכב. תשאיר פתוח ביום יבש לשעה.

הזדמנות טובה לתפוס את הלחות - כשהיא מתעבה על השמשות מבפנים.

si vis pacem, para bellum

×
×
  • תוכן חדש...